Asya hastahaneden çıkmıştı. Aptal kız sadece başı kanıyor diye ortalığı ayağa kaldırmıştı. Ölüyorum moduna girmesi de cabasıydı. Şu an ise biricik sevgilimin evinde Asya,Halil ve ben oturuyorduk. Mahirciğim ise bana sandviç yapıyordu.
Tabii Asya bu durumdan rahatsızdı. Çirkeflik peşinde koşarken mübarek en önde gidiyordu.
"Ee Masal."dedi Halil kıvırcık saçlarını arkaya atarken. "Sınava az kaldı heyecanlı mısın?"
"Sayısalcı olsaydım heyecanlanabilirdim ama eşit ağırlık okuduğum için beni sadece coğrafya tedirgin ediyor."
Halil bir şey diyeceği sırada Asya alay ile "Belli oluyor canım orası hoca harita çiz dedi daha geçenlerde ben harita bilmem demenden."
"Senin Din sınavına her soruya Allah bilir yazman ile kapışır dimi bu aptallık seviyemiz."
Asya dudaklarını bükerken aniden ağladı. "Sen beni niye sevmiyorsun Masal?"dedi çocuksu bir içtenlikle.
"Seni değil ağabeyini seviyorum."demem ile elinde iki sandiviç ile yakışıklımın gelmesi bir oldu. Hay seni yaratana kurban be.
Tabii ki yine bağrı açıktı ama bu sefer giydiği parlament gömlek ile içim gitti. Altına siyah bir pantolon gitmişti ve libidomu yükseltiyordu.
Canım sevgilim...
O sandiviçlerden birisini çıngıraklı yılandan hallice olan bacısına verdiğinde o şaşkın bir şekilde baktı ve ardından aldı. Mahir yanıma oturduğunda ona sokuldum. Sandiviçin yarısını ona uzattım ve boynundan öpmem ile gülümsedi.
"Seni çok seviyorum."demem ile gözleri öyle bir parladı ki ben iptal oldum. Gözlerinden öyle bir ifade oldu ki Halil gülerek "Yenge koca adamı ağlatacaksın neredeyse ya helal olsun."
Mahir dudağıma sıkı bir öpücük kondurdu. "Daha ilerisini yapardım ama kendime söz verdim. Doğum gününde birlikte olacağım seninle."
Aklıma onun doğum gününde Ferhat'ın yaptığı o şerefsizlik gelirken derin bir nefes aldım. Bu sene ki doğum gününü en güzel hale getirecektim ve tüm kırgınlıklarını güzel bir şekilde unutturacaktım.
Derince bir nefes aldım ve sonrasında Asya'nın konuşması ile ona döndüm. "Masalcığım gel seninle barış çubuğu tüttürelim."
"Hayatım."dedim yapmacık bir şekilde ve ardından Mahir'in elini tutarken devam ettim. "Ben bu adamı üzen kimse ile arkadaşlık yapmam."
Bakışlarım Mahir'e döndüğünde şefkatli bir ifade ile bana bakıyordu. "Güzel kızım."
Gülümserken Asya sinsi bir şekilde güldü ve aynı sinsilikle konuştu. "Bak sana ne izleteceğim."dedi ve telefonunu televizyona bağladığında dönen görüntüler ile Mahir'e baktım.
"Hayatında başkası mı var?"dedi Mahir neredeyse ağlayacak raddeye gelirken. Ferhat ise bıkkınlık ile ona baktı.
"Bugün senin doğum günün."dedi ve yanına gelip arada ki boşluğu kapatırken Mahir onu kendisine çekti ve öyle sert bir şekilde öptü ki dehşete kapılmadan edemedim.
İkisinin de öpüşme sesleri odada duyulurken bakışlarım Mahir'e gittiğinde o dikkatle bana bakıyordu. Ne yani tepkilerimi mi merak etmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metruk +18
ChickLit"Ben."dedi gözleri dolarak. "Yine aynı yerdeyim. Ama bu sefer farklı. Çünkü tek değilim,sen varsın."