164 5 19
                                    

Masal: Ferhat seninle buluşmam lazım.



Ferhat'a mesaj atmıştım ve şu an Kadıköy de bir cafede onu bekliyordum. Sıkkın bir ifade ile cafenin ambiyansına bakarken buraya bir servet döküldüğünü fark etmiştim.




Sonunda Ferhat geldiğinde oldukça heyecanlıydı. Ona pas vermeyince yerine oturdu. Sarışın ve kehribar gözlü bir adamdı ve çevikti. Eskiden onu hayran bir şekilde anlatabilirken şimdi hiçbir özelliği çekici gelmiyordu.




"Masal."



"Ferhat."dedim derin bir nefes alarak. "Bana Mahir ile aranda ki her şeyi anlatacaksın."




Kasıldı. "Neyi merak ediyorsun?"




"Onunla nasıl tanıştın?"dedim merak ile. Gözleri boşluğa dalarken derin bir nefes aldı.




"Üç sene önce tanıştım."dedi. "Arkadaşlarım ile iddiaya girmiştim onu kendime aşık edersem işin ucunda lüks bir araba vardı."




Konuştukça yüzümü buruşturdum. Bir insanın duyguları ile bu kadar basit bir sebepten ötürü oynaması kötü hissettirirken o devam etti.




"İlk başta pas vermiyordu bana. Sonra ise onu kendime alıştırdım. Onun beni öpmesine izin verdim ama iğreniyordum. Bana dokunmasına izin verdim ama yine iğreniyordum. Beni etkilemiyordu ama bu durumu yalanlarla örtüyordum. Sonra ise onunla birlikte olacağımız andı. Onun doğum günüydü 27 Mayıs günü videoya aldım ve bununla tehdit ettim. Şiddetli kavgalar ettik ama barıştık. Yaptığım şeyden pişman olmuştum. Sonra ise seninle tanıştım. Yüzümü güldürüyordun ve beni bu şeyden uzaklaştırıyordun. Onun beni silme nedeni sana aşık olmam oldu. Sana olan davranışlarım ile ona olan davranışlarım çok farklıydı Masal."





İçimde Mahir'e karşı koruma içgüdüsü oluşurken karşımda ki adama iğrenerek baktım. Seni sevmiş birisine nasıl bu şekilde davranabiliyordun onu geç nasıl tehdit edebiliyordun?




Mahir sert bir adam olsa da kalbi yumuşaktı ve fazlası ile hassastı.



"Neden bunları yaptın?"dediğimde pişmanlıkla baktı.



"Eğlence içindi."



"Senin eğlence uğruna yaptığın şey onda ağır bir travma oldu belki de Ferhat."




"Sizin aranızda ne var?"dediğinde gülümsedim. Onla aramada birçok şey olabilirdi. Onunla flört ediyorduk şu an ileride sevgilisi hatta nişanlısı olacaktım bunları hissediyordum.




"İnan bana aramızda olan şeyi bir sıfata bağlı tutamıyorum bile."dedim.



"O severse güzel sever zaten."dedi ve pişmanlıkla bana baktı. "Seni kaybettim değil mi?"





İç çektim. "Benim en zor zamanlarımda yanımdaydın bunun için teşekkür ederim. Senin sayende birçok şey öğrendim ama üzgünüm Ferhat bu son konuşmamız. Çünkü ben onu seviyorum ve onu her şekilde istiyorum."





Gözleri doldu. Ayağa kalktığımda o da ayağa kalktı ve ardından "Sarılalım mı?"dediğinde bir şey dememe fırsat vermeden kendisine çekip sarıldı.




Ben sarılmaz iken o iç çekti ve benden uzaklaştı. "Kendine çok dikkat et Masal."dedi ve hızla cafeden çıktı.




Onu nedense son görüşüm olduğunu biliyordum ama şimdi öğrendiğim şeyler o kadar ağır gelmişti ki Mahir'in bu dik duruşuna bir kez daha saygı duymuştum. Ona karşı daha dikkatli davranmam lazımdı.



Metruk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin