213 5 15
                                    

Masal."

Bana doğru öfke ile gelen Asya ile birlikte Mert ayağa kalkıp yanıma gelirken Merve de bir köşede oturmuş aşk acısına devam ediyordu. Salaktı bu kız kerimenin tek anlamıyla. Başka bir açıklaması olamazdı.


Aniden yanıma geldi ve beni itecekken Mert önüme geçti.


Aslanım benim be... Çocukluğumdan beri beni kız kavgalarından korurdu ve bu gruptan en çok onu seviyordum nedensizce. Aslında onun kan kanserini geçen sene yenmesi nedeniyle ona karşı daha hassas hissediyordum kendimi.




"Sen ne cüretle Mahir Demiroğlu ile konuşursun?"



"Yalnız hayatım."dedim sahte bir tatlılık ile. "O senin ağabeyin."



Bu gerçek ile yüzleşmek onu iğrendirmiş olacak ki yüzünü buruşturdu. Bir an Mahir'e üzülmeden edememiştim. Kendi kız kardeşi bile ona bu şekilde davranıyorsa kim bilir içsel olarak ne haldeydi.



"Kes sesini."dedi Asya sinirle. "O ibnenin sana bir faydası olmaz. Ferhat'ın artığı ile senin ne işin olur?"



Şaşkın bir şekilde bakarken Mert "Oha lan."dedi onun dediklerine karşı.




Sinirle onunla aramda ki mesafeyi kapattım ve hiç düşünmeden ona sert bir tokat atmam ile kavga etmeye başlamıştık.



Mert kız kavgasına karışamaz iken onun lügatında bir kadına el kalkmazdı bu yüzden bu kavgayı ellemedi ama en son Asya'nın yüzümü çizmesi ile beraber nöbetçi öğretmen koşarak bahçeye geldi ve bizi ayırdı.



Müdürün odasına geldiğimiz de oldukça gergindim. Müdür velileri çağırdığında ters bir şekilde Asya'ya baktım.



Bir insan kendi kanından olan birisi hakkında nasıl böyle konuşurdu bunu hiç anlamıyordum ve çok kötü bir durumdu. Kimsenin cinsel yönelimi bana bir zararı olmadığı sürece beni ilgilendirmezdi ve saygı da duyardım ama onun bu yaptığını aklım almıyordu.



Düşüncelerimi bölen müdürün kapısının açılıp içeriye Mahir'in girmesi oldu.


Endişeli bir şekilde ilk bana bakması da tuhaf hissettir iken Asya'ya göz ucu ile baktı. O kadar uzun boyluydu ki ona bakmak eziyet gibiydi. Üzerinde ki lacivert gömleğinin ilk dört düğmesi açıktı ve altına giydiği siyah kot ile nefes kesiciydi.




İçimden Ferhat'ı tebrik ettim. Canım eski sevgilim manken gibi olan bu çocuğu bırakıp bana gelmişti resmen attan inip eşeğe binmişti.




Esmer teni ve kaslı vücudu ile nefes kesici dururken "Mahir Bey hoşgeldiniz."dedi müdür ve ardından bana kınayan bir bakış attı. "Masal normalde böyle bir kız değildir ama olaylar bu raddeye gelmiş."





Tam gözlerimin içine bakarken huzursuzca yerimde kıpırdandım. "Kavga neden çıktı?"dedi hiç de yumuşak olmayan bir şekilde.




"Asya birisi hakkında ileri-geri konuştu ve zaten önemli olan bu değil hocam. Kavgayı ilk ben başlattım zaten."



"Neyse."dedi Mahir dudaklarında tehlikeli bir gülümseme oluşurken. "Bu konuyu burada kapatalım Akif Bey. Ben Asya'ya uygun bir ceza vereceğim."




"Kavgayı ilk o başlattı."dedi Asya nefret dolu bir şekilde Mahir'e bakarken.




Mahir'in kahverengi gözleri bende bir süre oyalandı ve yüzüme bakarken sanki içi acımış gibi baktı.



Metruk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin