174 5 20
                                    

Gözlerimi açtığımda elimde serum vardı ve canım acıyordu. Çocukken hep seruma bakarak ağlayan birisi olmuştum. Galiba şimdi de gözlerimin dolması normaldi. Dikkatli bir şekilde baktığımda hastahanede olduğumu ve Mahir'in tekli koltukta uyuyor olduğunu fark etmem ile gülümsedim.



Uyurken çok masum görünüyordu. Bu adamın her şeyi gözüme o kadar güzel geliyordu ki anlatamazdım. Tabii bana öpeceğini dediğinde bayılmam bir fiyaskoydu ama olsun.



Yatakta doğrulmaya çalışırken galiba çok ses yapmış olmalıyım ki o uyandı. Endişe ile bana baktı.



"Masal."dedi ve yanıma gelip yatağın ucuna otururken endişe ile konuşmaya devam etti. "Neden hiçbir şey yemeden duruyorsun kızım sen?"




"Yemek yemeyi unutmuşum ya."dedim gözlerimi kaçırırken.




"Yalan söyleme."dedi sert bir şekilde. "Asya babanın ceza olarak para vermediğini dedi."




Vay şerefsiz Asya. Kesin ben Mert'e içimi dökerken bunu duymuştu. Özel hayata saygısı da yoktu bu kızın.



"Olur öyle şeyler ya."dedim ve alayla devam ettim. "Hem inan bana bir şey olsa kimse üzülmez."




"Neden öyle düşünüyorsun?"dedi tüm dikkatini bana vererek. Derin bir nefes aldım ve onun bana samimiyetle bakan gözlerine baktım.




"Babam değişik bir adam. Bizim evde babam annem ve ben dışında bir de Ahu diye bir kadın yaşıyor babamın metresi. Geçenlerde ona saygısızlık yaptım diye parayı kesti."




Diğerleri gibi bana çok soru sormadı hatta bu konu hakkında hiç yorum yapmadı. Bu durum hoşuma giderken o alayla konuştu.




"Seni öpmem bu kadar mı heyecanlanmana sebep oldu?"





"Çünkü."dedim ve yaramaz bir ifade ile elimi gömleğimin yakalarına koydum. "İlk defa bir adamın beni öpmesini belki bu kadar çok istedim."




Dudaklarıma baktı ve ardından ise "Yapma."dedi. "Seni öpersem benim olduğumu kabul edersin."




"Ay konudan çok alakasız ama aklıma Şeyma ablam geldi. Ben onun malı olmaktan memnunum diyordu."




Mahir bana senden adam olmaz bakışlarını attı ve çıkış işlemlerini atmak için odadan çıktı.





Onunla iken huzurluydum ve korktuğun o şey başıma geliyordu. Asla kimseye aşık olmayan ben bu adamın aşkından nedense ayaklarımın yerden kesileceğini hissediyordum.


**

Eve geldiğimde direk uyumuştum ve uyandığımda sabahtı. İnşallah on iki saat uyumak gibi bir aptallık yapmamıştım.


Aniden odamın kapısı açıldı ve halamın odama girmesi ile ters bir şekilde ona baktım. Altmış yaşında sarışın ve oldukça bakımlı bir kadındı. Bir ona bir kendime bakarken utanmadan edemedim.




"Masalcığım."dedi gülümseyerek. "Benim torun da burada onu parka götürür müsün?"




"Çocuk parkına mı?"dedim boş bulunarak.




"Kaç tane park var kızım?"dedi halam ve otoriter bir şekilde devam etti. "On dakika içinde hazır ol ve torunumu parka götür. Aksi halde onu ağlatırsan bende seni ağlatırım."





Sanki hiç tehdit etmemiş gibi odamdan çıkarken gözlerimi devirdim. Ardından ise yatağımdan kalkıp toplama zahmetine dahi girmeden odamda bulunan banyoya girip rutin işlerimi hallettim.



Metruk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin