Ren etrafına bakındı ve yolun sol tarafında kalan dağı gördü. Kuro'yu oraya yönlendirdi. Birlikte dağa çıktılar ve hafif ileride bir mağara girişi ile karşılaştılar. Mağara içi yakın zamanda kullanılmışa benziyordu, etrafta hayvan kemikleri ve yanık odunlar vardı. Fakat Ren onları umursamadan kirlenmemiş tarafa doğru gitti ve oraya oturdu. Bir çadır kadar rahat olmayabilirdi fakat en azından akşamı orada geçirebilirdi.
Ren mağaradan çıktı, hava iyice karanlık olmuştu ve gözleriyle etrafı yokladı.
Yakınlarda herhangi bir canlı belirtisi hissetmiyorum, bir ormanın bu kadar sessiz olması iç açıcı değil.
Ren mağaraya yeniden girdi. Kuro, o geldiğinde çoktan bacakları üstüne yatmış bir şekilde uyuyordu.
Ren önceden beğendiği yere geçti ve oraya kıvrıldı.
"Profile."
Ren'in önünde bir ekran belirdi. Ekranın üstündeki tüm yazıların üstünde bir çizgi vardı, yazılar gözükmüyordu.
Benim bilgilerim ekranda neden gözükmüyor, insanlıktan çıktığım için mi?
Ren ekranı tam kapatacak iken ekran yanında olan "Party" yazısını gördü ve yazının üstüne dokundu. Ekran değişti ve "Party Members" yazısı çıktı.
Yazının altında Kuro'nun bilgileri vardı.
Atların bile kendine ait istatistikleri gösteriliyor demek ki.
Kuro'nun istatistikleri Chiba'nın başlangıç istatistikleri ile aynıydı.
Ren ekranı kapattı ve gözlerini yumdu...
________________
Ren gözlerini yeniden açtığında Kuro'yu göremedi, Etrafına bakındı fakat Kuro'dan eser yoktu.
Ren hızlıca mağaradan çıktı ve zıplayarak dağdan indi.
"Kuro!"
Kuzeyden bir kişneme sesi duyuldu, fakat hemen saniyeler sonra kesildi. Ren olabildiğince hızlı koşmaya başladı.
Bir süre sonra bir kamp yerine geldi, benzer kıyafetli insanlar oturup gülüşerek yemek yiyordu. Ren çalıların arkasına saklandı ve bir süre ne olduğunu izledi. Uzun ve kısa genç iki kişi, Kuro'yu çekiştirerek kamp alanının ortasına doğru sürükledi.
"Şehir büyücüsünün bize öğrettiği büyü ne kadar da işe yararmış! Resmen oturduğumuz yerden bedava yemek buluyoruz, ormandaki çoğu hayvanı bu şekilde ayaklarımıza kadar getirdik!"
"Evet kardeşim, bu büyüyü öğrendiğinden beri karnımın aç kaldığı bir gün bile olmadı! Helal sana."
"Bu hafta içi bulduğumuz beşinci at bu, muhtemelen sahipleri vardı fakat yazık oldu! Artık gidecekleri yerlere yürüyerek giderler haha!"
Millet gülüp oynaşarak o adamları izliyordu.
"Ve, günün ana öğününü paylaştırabilecek duruma getirelim!"
Büyücü, abisinin eline bir kılıç verdi. Abisi kılıcı eline aldı ve Kuro'nun yanına yaklaşmaya başladı.
Geriye kalan insanlar daha yüksek bir sesle şarkı söylemeye devam ettiler.
Ren o sırada çalıdan fırlayıp meydana doğru koştu.
"N-Ne oluyor?"
Adam tam Kuro'nun dibine gelmişken Ren birkaç metre arkasında geçmişti.
"Yoldaşıma iyi sahip çıkmışsınızdır umarım."
Adam arkasını döndü.
"Sen de kimsin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennemden Gelen İkinci Hayat
FantasíaRen liseye yeni geçen bir öğrencidir ve bu hikaye de onun ölümden sonra geçirdiği şeyleri baz alır.