چاوەکانت بۆمن هەمو شتێکە.
.
.
.
Taekoom
.
.
.Kook pov
.کووک:بەدوای شوێنی مانەوەی دەگەڕام دەمەوێ بیپارێزم نامەوێ لویس بزانێ ئەو گوڵە خوێن مژە بۆیە داوام لە نامجوون و شوگا کرد شوێنەکەم بۆ بدۆزنەوە من ئێستا دەچم بۆ لای ئەو بۆ ئەوەی قسەی لەگەڵ بکەم.
.
.
.
تای:جیمینە کورتە باڵا وازبێنە .جیمین:من جوجەڵە نیم جارێکی تر وابڵێی ئەوکات من دەزانم چیت لێدەکەم.
تای:چیت پێدەکرێ جوجە.
جیمین:تااااااای بوەستە.
تای:باشە باشە تەواو.
جیمین :تای دەرگای ماڵەکەت کراوەتەوە بیرت چوە دایبخەی.
تای:نەخێر دام خست بوو.
جیمین:نەوەک دز هاتبێت.
تای:یا جیمین بێدەنگبە دزی چی دەی بابچینە ژورەوە.
جیمین:خۆت وا نیشنان مەدە ناترسی ڕەنگت نەماوە.
تای:کێ لێرەییە.جیمین:تۆ زۆر سەیری باشە گەر دز لێرە بێ چۆن وەڵام دەداتەوە.
تای:باشە ناکرێ ئەوەندە قسە نە. .....بێدەنگ بوو چونکە بینی دوو کەس لە سەر قەنەفەکە دانیشتون بە ئارامی ئ ئێوە کێن.
جیمین: وی ئەوە چییە ئێوە جنۆکەن.
شوگا:باشە گەر جنۆکەین بۆچی بە دەرگا دا دێین .
جیمین:یااااا تای ئەوە چییە.
تای:ئێوە کێن بۆچی هاتون بۆ ماڵەکەم چیتان دەوێ.
نام جوون:باشە تۆ قسە دەکەی یان ڕاپ دەڵێی.
تای:ئێوە کێن .
شوگا:گەر بوەستی لە ڕاپ وتن پێت دەڵێین.
تای:ئهمممم باش بیڵێ.
نام جوون:با ئێمە خۆمان بەتۆ بناسێنین من کیم نامجونم .
شوگا:منیش مین یۆنگی بە شوگا بانگم دەکەن.
تای:خۆشحاڵ بووم.
جیمین:بەس من خۆشحاڵ نەبووم.
تای:باشە جیمین ئارام بە دانیشە.
شوگا:وای وای زۆر توڕەی بچکۆڵ بە فیزەوە سەیری کرد تۆمان نەناسی.
تای:ئەو کەمێک توڕەییە ناوی پاڕک جیمینە منیش کیم ت....
نام جوون:کیم تای هیۆنگ.
تای:ئێوە چۆن من دەناسن.
نام جوون :سەیرکە بەباشی گوێگرە تۆ جێگرەوی.
تای:جێگرەوەی چی.
شوگا:تۆ باوکت خوێن مژ بوو وە کاتێک هاوسەرگیری کرد هێزەکەی بۆتۆ گوازرایەوە هێزەکەی تۆ گوڵی خوێنمژە بۆییە ئاگادار بە نابێت کەس ئەوە بزانێت گەر نا بە بۆنەکەت شوێنت دەدۆزرێتەوە .
تای:ئەوە ت...تۆ باسی چیدەکەیت گوڵی خوێنمژی چی.
نام جوون:بە پێی کات دەزانی ئێستا دەڕۆین لەگەڵ کەسی بێگانە قسە مەکە شەوان تا درەنگ مەمێنەوە لە دەرەوە.
.
.
.
جیمین:تای باشە ئەو قسانەیان بە ڕاستە .تای:نازانم جیمین مێشکم زۆر ئاڵۆزە.
جیمین:من دەڕۆم بەیانی یەک دەبینینەوە ئاگاداری خۆتبە باشە خوات لە گەڵ.
تای:تۆش ئاگاداری خۆتبە خوات لەگەڵ.
.
.
.بەیانی.
.
.
Pov tae
.
بەیانی بە زەنگی دەرگاکە بە ئاگا هاتم لە جوجەڵە زەردە کێیترە بابچم دەرگاکە بکەمەوە خەریکە دەرگا بشکێنێت دەرگاکەم کردەوە بێ ئەوەی سەیر کەم قسەم کرد
تای:یا جوجەڵەی زەرد باشە تۆ کلیلت لا نییە دەرگا بکەیتەوە خەریکە بیشکێن........
.
.
Stop
.
.
بە جدی نازانم چتان پێبرێم زۆر زۆر سوپاس لۆ ئەو کۆمێنت و پشتگیرییە جوانە بەجدی خۆشحاڵم کە بەدرتانە بم بورن کە درەنگ پۆستم کرد کەمێک نە ساغ بووم بۆیە بم بورن دەمەوێ ئەوەشتان پێبرێم لە مەودوا وەن شۆت پۆست دەکەم بۆییە تاکی هاوڕێکانتان بکەن و پشتگیریم بکەن.
.
.
.
بەهیوای خوێندنەوەیەکی خۆش بۆ هە موان
.
YOU ARE READING
Vimpere Flower (بەردەوامـــە)
Fanfictionخۆشـــەویـــستی من بـــۆ تـــۆ هـــەروەڪو ژماردنـــی ئەستێـــرەڪان وایـــە نـــەسەرەتـــایـــی هەیـــە نە کۆتـــایی ♡︎シ︎