Vote and comment
.
.
.تای : باشە بەس شێوەی چۆنە ئەی ڕەنگی . سوور ڕەش . زەرد . ئەرخەوانه . مۆ.....
کووک :باشە تۆ ناتوانی هەستەکانت بەکار بهێنی لە جیاتی زمانت بە ئاقڵی ئەنجامی بدە گەر نا ئەنجامەکەی بەدڵت نابێ بچکۆڵ.
تای:ددددد بێتام باشە من چوزانم شێوەی چۆنە هەر ناشڵێ شێوەی چۆنە بەس دەتوانێ هەڕەشە به کات ئایش توشی چیبووم ئەمە هەوە نیشانی دا.
کووک : یەک شت بزانە گوڵەکە تاریکە وای گووت کە سەیری چاوی تای دەکرد.
تای : ئەوەندەی چاوەکانی تۆ تاریکە قسەی دەکرد کە سەیری چاوی دەکرد بە بێ ئاگایی.
Kook pov
پێمگووت گوڵەکە تاریکە بەس ئەو شتێکی تری وت نازانم بۆچی ناتونم چاوەکانم لا بدەم لەسەری بەڕاستی ئەمە چ هەستێکە ئایا لەبەر ئەمەیە کە ئەو گوڵە خوێنمژە بۆیە وایە تێناگەم بەڵام بەڕاستی نێگا کانی بێوێنەن.
کووک : بڕۆرەوە سبەی بەردەوامبە.
تای : باشە خۆ من بێکار نیم هەموو ڕۆژ بە دوای گوڵێک بگەڕێ️م هممم.
کووک: ئەوەی پێم گووتی ئەنجامی بدە.
تای: هیچ نازانێ تەنیا ئەمر کردن نەبێ ناشرینی بێتام.
کووک: ئاگادارم چی دەڵێیت.
تای:وی خۆ من بە دەنگ قسەم نەکرد چۆن زانی.
کووک: مێشکت دەخوێنمەوە کاتێ پێکەنینێکی بە فیزی کرد
تای: بەس ئە گوڵە نەفرەتیە بدۆزمەوە خۆم دەزانم چیدەکەم.
کووک: چیدەکەیت هممم کاتێ نزیک دەکەوتەوە.
تای : هی هیچ ناکەم م مەیە پێشەوە تەواو.
کووک : چییە بۆ وا دەترسی همم زیاتر نزیک دەکەوتەوە.
تای : بەیانی زیاتر بە دوای دەگەڕێم پاڵێکی ناو ڕایکرد.
کووک: ههه ترسنۆک .
.
.
.
کووک: چیت دەوێت بۆچی بانگت کردوم .هۆپی : بۆچی وا بە ناشرینی هەڵس و کەوت دەکەیی لە تۆ گەورەترم هایششش.
کووک: تکایە هیۆنگ کاتی ئەم شتانەم نییە بیڵێ بزانم چیت دەوێت.
هۆپ : ئەمڕۆ لە دەرەوە بووم بۆ ئەوەی پیاسەیەک بکەم بەڵام کەسێک خۆیی پێدا کێشام بەس ئەوەی جێگای گومان بوو هەمان بۆنی هەبوو.
کووک: هیۆنگ من گوڵی خوێنمژم دۆزیوەتەوە بەجدی یانی هەستت بە بۆنەکەی کرد !!
هۆپی: بەڵێ تەنانەت گەر لە ناو ملێۆنان کەس بێت دەناسرێتەوە بۆنەکەی هەر وەک شلک شیرنە.
YOU ARE READING
Vimpere Flower (بەردەوامـــە)
Fanfictionخۆشـــەویـــستی من بـــۆ تـــۆ هـــەروەڪو ژماردنـــی ئەستێـــرەڪان وایـــە نـــەسەرەتـــایـــی هەیـــە نە کۆتـــایی ♡︎シ︎