𝓟𝓪𝓻𝓽 (5)

814 137 37
                                    

شتێڪ کە لێـــی بێزار نابـــم
خۆشویستنـــی تـــۆییـــە.
.
.
.
Pov kookie
.
.
.
ئەو کاتەی کە کەوت بەسەرم دا هەستێکی سەیر لام دروست بوو ناتوانم دوور کەومەوە لێی ئەمە چ هەستێکە ڕوخساری چاوەکانی لێوەکانی هەموو شتێکی تایبەتە ئەڵێی بەتایبەت دروست کراوە ئایە دەکرێ بڵێم ئەمە مرۆڤە نەخێر هیچ مرۆڤێک ئەوەندە تایبەت دروست نەکراوە تۆ چیت کیم تای هیۆنگ.

تای:لاچۆ وای گوت کە کوڵمەکانی ڕەنگی خوێنیان گرتبوو.

کووک:ئەی ئەگەر لا نەکەوتم چی هم.

تای:ت تکاییە.

کووک:باشە شەرمن .

Pov tae

کاتێ ویستم جلەکانی لێوەرگرم قاچم خلیسکا خۆم بەو گرتەوە کەوتین بەسەر یەک لێوەکانمان تۆزێکی مابوو بەریەک کەوێ باشە ئەوە چ هەستێکە بۆ دووەم جار لە ناو چاوەکانی نقوم بووم وەک ئەوە واییە هێزێکی موگناتیسی ڕام کێشێ بۆ خۆی چاوەکانی ئاسمانێکی ڕەشە دەمەوێ ون بم لە ناوی باشە من چیمە چۆن ئەو قسانە دەکەم ئاااای ئەوە چیمە با بوەستم لەو خەیاڵانە بۆیە داوام لێکرد هەستێت لەسەرم.

تای:وای پشتم ئااای کێشت چەند قورسە خەریک بوو پشتم بشکێ.

کووک: باش گوێم بۆ بگرە تۆ ئەوە دەزانی کە گوڵی خوێنمژیت گەر هەر خوێنمژێک بۆنت بکات ژیانت لە مەترسییە وە هەتا گوڵەکە نەدۆزیتەوە ژیانی خۆش نابێتەوە هەر بۆییە نابێت بە تەنیا بژیت هیچ بیانوێکم ناوێ تێدەگەی. ... شوگا ڕم هەر ئێستا.

نامشوگ:بەڵێ سەرۆک.

تای:ئ ئێوە.

کووک:من ئەوانم بانگ کردووە لەمەودوا لەگەڵ تۆ دەژین بۆ پارێزگاری کردن لە تۆ نەوەک لویس پێت بزانێ.

نام شوگ:بێخەم بە سەرۆک .

کووک: وە ئەم پەڕاوە واژوو بکە .

تای:نای کەم ئەمە چییە.

کووک:کەواتە نایکەیت باشە منیش بەزۆر پێت دەکەم.

دەستی بەسەر جەستەی تای داگرت وای لێکرد پەڕاوەکە واژوو بکات.

کووک:وە ئەم هێزەش کە ئێستا دەینێرمە ناو ئەو ملوانکەی بەرت بۆ ئەوەیە گەر توشی هەر کێشەیەک بیت ئاگادار بم من ئێستا دەڕۆم.
.
.
.بەیانی

جیمین:تای چیتە بۆ وا سەیری دەوروبەر دەکەیت هیچ هەییە بەدوای کەسێک دەگەڕێیت.

جین:چیبوە گیانی هیۆنگ شتێکی خراپ بووە.

تای:دواتر هەمو شتێکتان پێدەڵێم من ئێستا دەگەڕێمەوە دواتر دەتان بینمەوە.

جین مین:ئاگاداری خۆتبە خوات لەگەڵ.

تای دەیویست بە دزی بچێتە دەرەوە لەلای دیواری قوتابخانە وەستا بوو سەرۆک جاک چوو بۆ لای.

سەرۆک جاک:بۆچی وا بەدزی دەڕۆیت.

تای:ئااااا ب بۆ چی وا لەناکاو دێن ئێوە بۆ وام لێدەکەن ئایش من دەکوژن.

س جاک:ئەوە چی بوو وی من چیم کرد خۆی ترسا باوەڕ ناکەم ئێرە قوتابخانە بێت ئێرە شێتخانەییە منیش شێت دەبم وا بڕوا.

Tae pov

تای:ئەو چەند ڕۆژەی دوایی هەرچی شتی ناخۆش وسەیرە بەسەرم دادێ ئایش من نامەوێ بمرم جارێ بچوکم ناتوانم بە ئازادی بجوڵێمەوە لەهەر شوێنێک بم وەک تارمایی دیار دەکەون.

تای لەگەڵ خۆی ئەو قسانەی دەکرد کاتێ سەیری چوار دەوری دەکرد لەناکاو خۆی بە کەسێک داکێشا.

تای:ببورە ئاگادار نەبووم .

نادیار:کێشە نییە .

نادیار:دڵنیایی باشی شڵەژاو دیاری.

تای:نەخێر باشم سوپاس من دەڕۆم.

نادیار:وی ئەوە بۆ وا ترساو بوو بەس بۆنەکەی زۆر خۆش بوو هممم بابڕۆم.

تای:من چیمە باشە ئەوە چییە هەمو کەسم لێ بۆتە خوێن مژ ئایششش من شێت دەبم بەڕاستی هایششش.

شوگا:بۆچی وا لەگەڵ خۆت قسە دەکەیی.

تای:ئاااا ب باشە ئێوە دەتانەوێ بمرم بۆچی وا لە ناکاو دەردەکەون.

شوگا:بچکۆڵ زۆر لەوە ترسنۆک تری کە بیرم لێدەکردەوە هههه.

تای:تۆ سەیری ئەوانە ناکەی لەناو ماڵی خۆم گاڵتەم پێدەکەن بوەستە باشە چیدەکەن لە ماڵەکەی من هم.

نامجون:بۆ مەگەر نەت دەزانی ئیتر ئێمە لێرە دەژین.

تای:چی بە قسەی کێ.

شوگا:ئەوە بڕیاری سەرۆکە.

تای:ئە ئەوە چییە بۆچی لەخۆتانەوە دەست لە کەلو پەلی ماڵەکەم دەدەن.

نامجون:ئەو کاڵایانەمان گۆڕی کێشە چییە همم.

کووک:چیبوە بۆچی هاوار دەکەن.

نامشوگ:سەرۆک.

شوگا:ئەم بەڕێزە دەڵێ چۆن لە خۆتانەوە دەست لە کەلوپەلەکانم دەدەن باشە گەر بۆ سەلامەتی ئەو نەبێ کارمان بە ماڵی ئەو چییە.

کووک:بەسیکەن تۆش چوە بن گوێی تای گەر دەتەوێ هیچ نەکەم بێدەنگ بە همم بە دەنگێکی گڕ وە هەرکە توانیت گوڵەکە بدۆزیتەوە ئەو کات دەتوانی بە ئازادی بجوڵێیتەوە باش بەڕێز کیم.

تای:جا من چۆن گوڵەکە بدۆزمەوە کە نازانم شێوەشی چۆنە ئەی هاوار توشی چی بووم.

شوگا:بەس بم زانیبا چۆن دەتانی ئەو هەموو قسەیە بکەی هەوڵ دە لە جیاتی دەمت دەستت کار بکا.

کووک:وەرە بەدوامدا دەبێت هەوڵ بدەی لە مەشتەل و دوکانەکان بیدۆزیتەوە.

تای:باشە بەس پێم بڵێ شێوەی چۆنە.

کووک:ئەی تۆ گوڵی خوێنمژ نی بیدۆزەوە دەی.

تای:بەس بمزانیبا چ تاوانێکم کردووە توشی ئەمانە دەبم چۆن بیدۆزمەوە .
.
.
.
Vote and comment
.
.
.
Dra morakanm
.
.
.
بەهیوای خیندنەوەکی خۆشپ
.
.
.
💫💜💫💜💫💜💫

Vimpere Flower (بەردەوامـــە)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora