𝓟𝓪𝓻𝓽 (8)

752 148 23
                                    

تاکە دەریا بمەوێ مەلەی تیا بکەم
چاوە ڕەشەکانی تۆییە

.
.
.
Vote and comment
.
.
.
جیمین : بۆچی وەڵام نادەیتەوە پشیلە زمانی خواردی (سەری بڵند کرد شۆک بو)
ئێوە چیدەکەن لە ماڵی هاوڕێکەم نەفرەتیانە.

شوگا: ئۆووو کێ لێرەیە جوجەڵە توڕەکە یەکتر بینینێکی باش نەبوو بەس لەمەو دوا باش دەبێ
چاوی لە جیمین داگرت.

جیمین : ئێوە چیدەکەن لێرە کوا تای چیتان لێکردووە بەنەفرەت بن.

شوگا :ئەوەندە ئەو وشەیە مەڵێوە دواتر ئەنجامەکەی بەدڵت نابێ( پێکەنینێکی بەفیز)

هۆپی :ئەمە کێیە هیۆنگ.

نامجوون :هاوڕێی تایە پاڕک جیمین.

هۆپی : واو ئەمانە سوێندیان خواردووە مرۆڤ بکوژن بە جوانیەکەیان.

نامجوون: هههه شێت هاوڕێکەیتریان نەیزانیوە گەر ئەیزانێ ڕێک ئەبێت بەڕاپەر بەڵام جوانیەکەی ئەو بەڕاستی مرۆڤ کوژە.

هۆپی: ئای لە هیۆنگ ناکا ئاشق بیت تا ئێستا وەسفی خۆت وا نەکردووە هههه پیاوی ئاشق زوو بەدەستی بێنە نەوەک بە جوانیەکەی من بکەومە داوەوە ئەوکات دودڵ نابم لە بەدەست هێنانی.

نام جوون :کوڕە تۆ بۆوا لاساری هەر بیریشی لێ نەکەیتەوە.

هۆپی: ئۆکەی بەس دڵنیا مەبە باشە تاکەی بەدیار شەڕی ئەمانەوە بوەستین ئەمەش وەک تای کەلە ڕەقی ترسنۆک هههه.

نام جوون: بیریشی لێنەکەیتەوە گەمژەی بچووک.

هۆپی: ههه وای وای باش ئاشقی کردوی باشە تۆ بەس دەزانی وەک جوجەڵە توڕە بی چ کارمان بە هاوڕێکەی تۆ هەیە بەس ئەوەندەیە بوەتە هاوەڵی براکەم هههه.

جیمین : ئەوە چ نەفرەتیەک لە دەمت دێتە دەرەوە تۆ کێیت ئەی هاوار وەک یانەسیب هەر ڕۆژەو کەسێکی نوێ دەردەچێ.

هۆپی :هێی پیاو ئەوەندە زوو هەڵ مەچوو من جەی هۆپم هاوڕێی نزیکی یەک ترین وەک براین.

جیمین : تای لە کوێیە.

نام جوون: لای هاوەڵەکەیتی لە سەرەوە.

شوگا: لەوە ناترسی کە لەگەڵ ٣ کوڕی خوێن مژی.

جیمین: بۆچی بترسم لەکەس نا ئێوە ههه تکایە نامەوێ پێبکەنم .

شوگا : واتا ناترسی همم وای گوتو لێی نزیک بەوە .

Pov suga

Vimpere Flower (بەردەوامـــە)Where stories live. Discover now