.
.
.
.
.
.
.تای : ل لویس.
لویس : بەڵێ من.
تای: چیت لە من دەوێ .
لویس:وای وای واتا نازانی چیم دەوێ باشە من تۆم دەوێ دەمەوێ بت کوژم تێدەگەی ئێستاش خەوێکی خۆش هههههه زۆر لەوە لاوازتری کە پێشبینیم دەکرد.
Pov kook
هەست بە شتانێکی سەیر دەکەم ئەمڕۆ کوڕەکان هەمویان لێرەن باشە چ شتێکە ئەوەندە قەلەقی کردوم لەناکاو ئاگاداریەکم بۆ هات ئەمەش لە ملوانکەکەی تای بوو نەفرەت دڵنیام لویس شتێکی کردووە هەر بۆیە هێزی بۆن کردنم بەکار هێنا بۆ ئەوەی بزانم تای لە کوێیە بەڵام لێرە نییە کەواتە لویس ئەوی ڕفاندوە خۆم دەزانم چیت لێدەکەم نەفرەتی .
کووک: هۆپی هیۆنگ پێویستم بە یارمەتییە لویس شوێنی تای دۆزیوەتەوە ئەوی بردووە.
هۆپی :چۆن ئەوەی زانیوە پێویستە پەلە بکەین.
.
.
.
لویس :با بزانین پاڵەوانەکەت کەی .هۆپی: کووک لویس ئەوی بردۆتە قەڵای دارستانەکە.
کووک:من دەڕۆم.
هۆپی : بوەستە بە تەنیا مەڕۆ خۆت دەزانی ئەو تای دژی تۆ بەکار دەهێنێ پێویستە ئاگادار بی.
کووک: باشە.
.
.
.
لویس :ئۆیی لەوە زوو تر هاتی کە پێشبینیم دەکرد جیۆن هههه دیارە زۆر گرینگە لات.کووک: نەفرەتی من لەناوت دەبەم.
لویس: با سەیر کەین بزانین کاممان ئەوی تر لەناو دەبا.
دوای کاتژمێرێک لە شەڕ کردن.
هۆپی:وای وای لویس بۆچی هێزی جارانی نەماوە هههه ئۆو نەکا بەدوای هێزی گوڵە خوێنمژ بیت وای بژی خۆم من زۆر زیرەکم ئەی وانییە.
لویس:نەفرەتی لەناوت دەبەم.
هۆپی:گەر توانیت. ... کووک تۆ تای ببە من ئەوە چارە دەکەم.
کووک: باشە.
هۆپی:بای بای لولو.
لویس :نەفرەتی بۆ جاری داهاتوو هێزەکەت دەبەم کوڕی بچوک.
هۆپی ئێستا چۆنە بە ئاگا نە هاتۆتەوە.
کووک:نەخێر هێشتا نا.
هۆپی: کووک پێویستە ئاگاداری بیت دڵنیابە ئەم جارە لویس وا بە ئاسانی نابەزێندرێ پێویستە کارێک بکەی بۆ ئەوەی زیاتر ئاگاداری بیت.
YOU ARE READING
Vimpere Flower (بەردەوامـــە)
Fanfictionخۆشـــەویـــستی من بـــۆ تـــۆ هـــەروەڪو ژماردنـــی ئەستێـــرەڪان وایـــە نـــەسەرەتـــایـــی هەیـــە نە کۆتـــایی ♡︎シ︎