گەر هەموو جیـــهان ڪۆڪ بن
لەســـەر خراپ بوونی تـــۆ
هێشـــتا هەر نوقـــمی چاوە تاریڪەڪانی تـــۆم.
.
.
.بەڵام ئەوەی تای کردی کوکی شۆکی کرد.
Kook pov
کاتێک تای پێی گوتم کە بۆنی خوێنەکەت شیرینە زانیم کەوا پێویستی بە خوێنە هەر بۆیە دەستم بردە بەردەمی بەڵام ئەو لەجیاتی دەستم هێرشی کردە سەر ملم نازانم چ هەستێکە بەڵام ئەو کە خوێنەکەی دەخواردەوە تەزوو بە هەموو جەستەم دادەهات وام هەست دەکرد دەفڕم نامەوێ کارێکی هەڵە بکەم خۆم کۆنتڕۆڵ کرد هەر کەتای خوێنی تەواوی خواردەوە وازی لە ملم هێنا بەڵام هۆشی نەما منیش پاڵم خست لەسەر جێگاکەی نازانم بۆ بەڵام دەمەوێت ماچی بکەم لێی نزیک بوومە سەرەتا بۆنم کرد ئەمە چ بۆنێکە مرۆڤ ئاوا بێهۆش دەکا خوایە گیان پڕ بە سینەم بۆنم کرد پاشان لە لێوی نزیک بوومەوە لێوم لەسەر لێوی دانا زۆر بەنەرمی ماچم کرد وەک ئەوەی شوشەیەک بێ نەوەک درز ببات لێی دوور کەوتمەوەو دامپۆشی لەژوورەکەی هاتمە دەرەوە دەمەوێت قسە لەگەڵ نام هیۆنگ بکەم .
کووک : هیۆنگ کاتت هەییە.
نام : بێ گومان کووک وەرە.
کووک: هیۆنگ من چی بکەم.
نام : بۆ چ شتێك کووک.
کووک: هیۆنگ هەست بە شتانێکی سەیر دەکەم.
نام: دەربارەی تای.
کووک:بەڵێ هیۆنگ.
نام جوون: باش گوێم بۆ بگرە کووک من دەزانم تۆ مێشکت ئاڵۆزە نازانی چی بکەیت ئەوەندەی گرنگی بە تای دەدەی گرینگی بەکەس نادەیت ڕاستە.
کووک: ڕاستە هیۆنگ تەنانەت ئەوکاتەی کە زانیم لویس ئەوی بردووە بیرم لە دەرئەنجامەکەی نەکردەوە چووم بۆ ڕزگارکردنی .
نام جوون: ئایا خۆشت دەوێت.
کووک: نازانم هیۆنگ مێشکم ئاڵۆزە زۆر.
نام جوون: کووک وەڵامەکەی ئاشکراییە بی پارێزە گەر بزانن گەورەی خوێن مژەکان هاوەڵی هەییە ئەوا ئاوا ناوەستن هەوڵی ئازاردانی دەدەن ئاگاداربە مەهێڵە بچێتە دەرەوە بە تەنیا.
کووک: باشە هیۆنگ سوپاس کە لێم تێگەشتی.
نام جوون : بۆ مەگەر ئەوانەی سەرۆکن ناتوانن قسەی دڵیان بکەن ,وایە سەرۆکی بەڵام ئەوە بزانە تۆ هەر کوڕە بچوکەکەی منی.
کووک: سوپاس هیۆنگ کە لەگەڵمی و پشتگیریم دەکەی .
نام جوون : سوپاس کردن لەنێوان براکان نییە , دەی من ڕۆشتم.
.
.
.
یۆنگی: نام کوا کووک.
YOU ARE READING
Vimpere Flower (بەردەوامـــە)
Fanfictionخۆشـــەویـــستی من بـــۆ تـــۆ هـــەروەڪو ژماردنـــی ئەستێـــرەڪان وایـــە نـــەسەرەتـــایـــی هەیـــە نە کۆتـــایی ♡︎シ︎