𝓟𝓪𝓻𝓽 (4)

741 140 58
                                    

چاوەکانی ئەهلـــی ئارام بـــوونەوەن.
.
.
.

تای:باشە تۆ کلیلت لا نییە بۆچی لە دەرگا دە. ......

Pov tae

کاتێ دەرگاکەم کردەوە جیمین نەبوو باشە ئەمە کێیە بۆچی وا لە دەرگا دەدا بەس نیگاکانی بۆ وا سەیرن چاوەکانی زۆر سەیرن بۆچی ناتوانم چاوم لە چاوەکانی دوورخەمەوە ئەمە کێیە وا هەست دەکەم پێشتر بینیومە لام ئاشنایە چاوەکانی ئاسمانێکی ڕەشن بێ ئەستێرە لەکاتی سەیر کردنی نقوم دەبی تۆ چیت؟....
.
.
.

تای:فەرموو .

کووک:باش بوو بیرت کەوتەوە .

تای:فەرموو چیت دەویست.

کووک چوە ژورەوە بێ ئەوەی ئیزن وەرگرێ.

تای:باشە تۆ ئیزنت لەمن وەرگرتوە دێیتە ناو ماڵەکەم لەگەڵ تۆمە کابرا باشە تۆ کەڕی گوێت لە منە یاااااا بەو بەیانییە ئەو یانەسیبە لەکوێ بۆ من دەرچوو ئەی هاوار.

کووک بەناو ماڵەکەدا دەگەڕا بێ ئەوەی گوێ بە تای بدات چی دەڵێ .

تای:بەس بم زانیبا تۆ کێیت بۆچی وا بە ئاسودەیی بە ناو ماڵەکەم هاتو چۆ دەکەیت پێم دەڵێیت تۆ کێیت یان پەیوەندی بە پۆلیسەوە بکەم وای گوت کە بە دوای موبایلەکەی دەگەڕا.

کووک:بیکە بزانم بە فیزەوە وای گوت دانیشت لە هۆڵەکە بزانم چیت لەدەست دێت بچکۆڵ سەیری ڕوخسارە شۆکەکەی تای دەکرد.

تای: سەیرکە تۆ وا لەناو ماڵی خۆم گاڵتەم پێدەکەیت تۆ کێیت چیت دەوێ ئەو جارە تای توڕە بوو.

کووک:وای بچکۆڵ توڕەیت لێنایەت بە گاڵتەوە.

تای :تۆ یاریم لەگەڵ دەکەیت هەر ئێستا لەماڵەکەم بڕۆ دەرەوە بە هاوارەوە.

کووک هەستاو تای ڕاکێشا بە توڕەییە سەیری کرد.

کووک:نەکەی جارێکیتر دەنگت بەرز بکەیتەوە بەسەر من تێگەیشتی بە هاواڕو توڕەییەوە.

تای :تەنها سەری جوڵاند

کە سەیری چاوی کرد زۆر ترسا بینی چاوەکانی سوورن بۆییە کشاو پرسی لێی
تای:ت تۆ چ چاوەکانت سورن ئ ئایە خوێن مژی بە ترسەوە پرسی کە نەیدەتوانی بە جوانی قسە بکات بە هۆی ترسە زۆرەکەی.

کووک کە بینی تای وا لێی دەترسێ زیاتر ترساندی.

کووک:بێگومان گەر بێدەنگ نەبی لێرە دەتکوژم.

تای بێدەنگ بوو بەس کە زیاتر سەرنجی دا نەیتوانی قسە نەکات بۆیە پرسی کە ئەو کەسەیە ئەوشەوە ڕزگاری کرد لە دەست پیاوەکان ناسیەوە بە تاتۆکانی دەستی.

کووک:بەڵێ من بووم ئێستاش دەمەوێ ماڵەکە بگەڕێم تۆش بێدەنگ بەو زیاتر مەڵێ بۆ خۆت باش نییە.

تای دوای کووک کەوتبوو کووک چو بۆ ژووری نوستنی تای تای ویستی ڕێگری لێبکات لەوەی بچێتە ژورەوە بەس پێش ئەوەی تای قسەکەی تەواو بکات چوە ژورەوە مەجالی نەدا .

تای :نااا تک ....
.
.
.
Kook pov

کە ماڵەکە دەگەڕام چوم بۆ ژوری نووستنەکەی ویستی ڕێگریم لێبکات بەڵام من ڕێک چووم بۆ ژورەوە نەم هێشت قسەی تەواو بکات کە چومە ژورەوە زانیم بۆ نەیدەویست بچم بۆ ژورەوە ههههه جلی ژێرەوەی هەموو لەو ناوە کەوتبوو کە سەیرم کرد کوڵمەکانی ڕەنگی خوێنیان گرتوە منیش دانەیەکم هەڵگرت ویستم زیاتر شەرم بکات کە سەیری دەستی کردم زیاتر سوور بوو هههه کیوت هات بۆ ئەوەی لێم بستێنێ بەس من زیاتر یاریم لەگەڵ کرد من کە دەستم بڵند کرد بۆیە خۆی بڵند کرد لەو کاتەش خەریک بوو بەر بێتەوە خۆی بەمن گرتەوە لەو کاتە کەوتین و. ........

.
.
.
Vote comment
.
.
.
درە مۆرەکانم💜💫💜💫💜💫💜 سوپاس بۆ خوێندنەوەی کاتێکی خۆش.

Vimpere Flower (بەردەوامـــە)Where stories live. Discover now