Kapıyı açıp eve girdiğimde babamla göz göze geldik. Babam bir bana bir de koluma bakıyordu, yüzünden sinirli olduğu belliydi. Odama doğru ilerlemeye başlamıştım ki babam kolumu tuttu
"Bu ne hal, yine kendine ne yaptın?"
"Bir kaza oldu o kadar"
"Hep kaza hep kaza nereye kadar" babam yüzüme bir tokat geçirdi. Sonra bir tane daha geçirdi. Ve alçılı koluma vurdu.
"Ah, canım yandı, bana bunu neden yapıyorsun?"
"Canın yansın umurumda değil." Dedi ve bidaha yüzüme vurdu.
Cevap vermedim ama yanağım o kadar çok acıyordu ki gözümden yaş geldi. Direk arkamı dönüp odama girdim ve kapıyı kilitledim. Camdan baktığımda Rüzgar daha telefon numarasını asmamıştı. Üstümü çıkarıp, rahat şeyler giydim. Gözlerimden yaşlar süzülmeye devam ederken odamın kapısı sertçe çalındı. Ve annemin sesi geldi
"Açıyorsun o kapıyı çabuk" cevap vermedim. "Şuan açmazsan daha kötü olacak." Kapının kilidini açtım ve yatağıma gittim.
"Kızım o araba kimin arabası ve sen niye bir yabancının arabasına bindin, o kim?"
"Sadece biri, ve benle ilgilenmeyen siz niye bununla ilgilendiniz ki?" Yüzüme bir tokat geçirdi ve odadan çıktı kapıyı tekrar kilitledim. Gözlerimden yaşlar süzülürken cama bir ışık yansıdı. Hemen cama gidip baktım, Rüzgar kağıdı asmıştı. Bana gülümsedi sonra bir an şaşırmış bir şekilde bakmaya başladı. Sinirli ve şaşırmış gözüküyordu. Hemen numarasını kaydettim."Numaranı ekledim. ~Ayça"
diye mesaj yazdım ve telefonumu kapattım. Yorganın altına girdim. Gözlerimden hâla yaşlar akıyordu. Mesaj geldiğini duydum. Sonra telefonum çalmaya başladı. Ben ise yatmaya devam ettim. Telefonun çalması durduğunda yine mesaj geldi. Bu sefer dayanamayıp elime aldım.
*RÜZGAR isimli kişiden yeni mesajınız var*
Rüzgar:
bende seni kaydettim.
yüzüne ne oldu ve neden ağlıyorsun.bir şeyim yok
Rüzgar:
bir şey var Ayça cevap ver, yüzün kıpkırmızı, morluklar var ve ağlıyorsun. Gördüm.önemli bir şey değil.
Rüzgar:
arıyorum, aç telefonu.*RÜZGAR Adlı kişiden gelen arama...*
Telefonu kapattım.şimdi arama
Rüzgar:
Neden?
Ayça 1 dakika içinde yazıyorsun ne olduğunuBoşver demekten bıktım. Artık birilerine söyleyip dertleşmem gerekiyor az bir şey de olsa ona söyleyebilirim bence.
uff tamam
babam ve annem bana tokat attı bu kadar.Rüzgar:
ne, neden? Seni dövüyorlar mı?...
Rüzgar:
Ayça neden? Sana eziyet mi ediyorlar. Seni alayım mı?evet eziyet ediyorlar dövüyorlar falan, hayır beni alma ben alıştım zaten.
Rüzgar:
Bak isteresen seni alırım. Gerçek söylüyorum.Gerek yok lütfen daha yazma, uyumak istiyorum.
Rüzgar:
Emin misin?evet eminim
Rüzgar:
iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Pamuk Şekerim
Novela JuvenilAyça mavi mi pembe mi?" "Ne? Ne alaka şimdi?" "Sadece cevap ver" "Ama ne için? Değişir çünkü" Rüzgar arabayı sağa çekip arabadan indi. Gözlerim onu takip ederken pamuk şekerciye doğru gittiğini gördüm. Gülümsedim. Rüzgar pamuk şekerciye parayı verip...