היונג'ין ישב על יד שולחן הכתיבה שלו, היה שקט באותו היום אחרי שעשה את הקעקוע החדש שקישט את זרועו, הוא צייר כמה סקצ'ים חדשים אבל לא באמת השקיע בהם מוצא את עצמו משועמם, לא היה לו כוח לצאת באותו היום ולשכב סתם ככה על המיטה שלו היה בזבוז של זמן. לכן שחור השיער קם ממקומו על יד השולחן והלך להוציא את המחשב הנייד בתיקו, היו להם כמה משימות חדשות שהוא עוד לא פתח וגם ככה לא היה לו משהו יותר טוב לעשות.
אחרי שפתח את האימייל הראשון שם לב שזה אפילו לא מהמורה שלו אלה מסטודנט שלומד איתו, 'האן ג'יסאנג', הוא לא הכיר אותו כל כך טוב אלה רק ידע שהם לומדים ביחד בסטודיו לאמנות, הוא היה צעיר ממנו זה היה דבר נוסף, אבל אף פעם לא החליף איתו מילה לפני כן, או לא זכר שהחליף איתו מילה.
היונג'ין לא הבין מה המייל אומר עד שבדק מיילים נוספים על עבודה בקבוצות בסטודיו, רצו שייקחו שני סגנונות שונים ויעשו מהם משהו גדול, חילקו אותם לזוגות בלי שאלה, הוא האשים את עצמו על כך בגלל המעמד שלו, זה תמיד קשור למעמד בכדי שלא כולם ירצו אותו או לא ירצו בכלל, היה משהו לא הוגן בזה.
אחרי שענה לצעיר ממנו על המייל נשם עמוק ופתח את הפינטרסט, היו שם כמה תיקיות ששמר בהם כל מני רעיונות והשראות לדברים שונים שרצה לעשות בעתיק או להשתמש בהם לכן רצה להיות מוכן עם תיק עבודות ורעיונות מוכנים לקראת העבודה הזו. בכדי להכיר את הסגנון של האן ג'יסאנג הוא ניסה לחפש אותו ברשתות החברתיות, מה שלא עבד כל כך וגרם לו לכתוב מייל חדש, הם התכתבו במיילים קצרים ושליחת תמונות, היה נשמע שאותו סטודנט היה יבש בהודעות שלו עוד דרך לגרום להיונג'ין להאשים את עצמו, מקווה שהצעיר לא מוצא אותו מאיים.
"הנסיך הוואנג, קוראים לך לארוחת ערב," מינהו נכנס לחדר אחרי שדפק פעמיים, הוא עמד בכניסה לחדר מסתכל על הנסיך היושב מול המחשב שלו ומרים את ראשו אל שומר הראש שלו לפני שהנהן וסגר את המכשיר.
"הפרעתי למשהו?"
"פרויקט חדש, זה הכל."
"אממ."ההליכה לחדר האוכל הייתה שקטה, מינהו לא שאל אותו שאלות מיותרות, הוא בדרך כלל לא דיבר כל כך הרבה אלה עם כן הוא רצה להקניט את הנסיך.
"זה מתחיל להדאיג אותי," אמר מינהו משום מקום גורם להיונג'ין להרים את מבטו, "אתה לא יוצא הרבה לאחרונה, הבחור האחרון שבר אותך לגמרי."
"אף אחד לא שבר אותי, היונג. אנשים יכולים להשתנות מדי פעם."
"אני לא אומר שזה לא בסדר, אני רק מופתע, מי ידע שהנסיך יכול להשתנות."
"אתה יודע שעשיתי קעקוע חדש לפני כמה ימים."מינהו גלגל את עיניו.
"איך אתה חושב שזה צריך להיראות?"
"אני לא היחיד שאחראי על העבודה הזו, גם אתה צריך להביע דעה," אמר ג'יסאנג.
"אני לא רוצה שתרגיש שאני משתלט או משהו."
"ואני כן, אנחנו עומדים פה כבר רבע שעה מול קנבס ריק."
YOU ARE READING
Color My Tattoos | SeungJin (HEB)
Fanfictionסונגמין מגיע לחופשה בקוריאה, הוא פוגש את היונג'ין. פגישה של זיכרונות, דיו, צבעים ותמונות. רק שהיונג'ין הוא נסיך וסונגמין לומד מחוץ לארץ, מה יקרה כשיפגשו שוב? _ this is a work of fiction, non of the things happen in real life.