"Anne!!!"
"Efendim kızım"
"Babam yanında bir kadınla gelmiş..."
Babam yeni bir kadınla gelmiş
Yeni bir kadın....
Annem şok ile astığı çamaşırları bırakıp gelmişti. Babamın yanında 1.60 boylarında esmer bir kadın vardı. Babamın koluna girmiş bana sahte bir gülümseme ile bakıyordu. Annem beni kendisine doğru çekip arkasına geçmemi sağladı. Babama bakıp "Rıza bu da ne !? Bu kadın da kim??"
Babam yanındaki kadına bakıp "Tanıştırayım Buse benim yeni karım."
Bi dakika yeni karım mı demişti o. Annem şok olmuştu elini ağzına götürüp yere çöktü ağlamamak için zor duruyordu. O an elimden sadece anneme sarılmak geldi. Gittim sıkı sıkı sarıldım. Ben sarılınca annem sanki daha da güçlendi , ayağa kalktı. Babam bana kendisini şirin sandığı bir tip ile bakıp "Senem kızım gel adı yeni annen ile tanış" dediği anda hiç düşünmeden kadının suratına bakıp ayağının yanına tükürdüm. Normalde asla böyle birşey yapmam ama bu kadın annemi üzmüşrü. Babam bana sinirle bakıyordu. Şu durumda aklıma korkmak bile gelmiyordu ama yine beni amcamların yanına götürücek diye korkuyordum....
Amcam benim en büyük korkumdu...
Babam yanıma yaklaşıp kulağıma doğru eğildi "Amcanın yanına gitmek istemezsin değil mi? Pavyonda masalara meze olmak istemezsin değil mi ? Şimdi git özür dile!!"
Bir anlığına bacaklarındaki kan çekilmişti sanki. Babam amcamın yaptığı bu şeyi nerden biliyordu. Korkuyordum ama babamın dediğini yapmadım, yapamadım...Anneme ihanet edemezdim.
Arkamı döndüm annem ayağa kalkmış babama bakıyordu. Yavaşça annemin yanına doğru gittim. Babam anneme her yaklaştığımda bana bir adım daha yaklaşıyordu. En sonunda kolumdan tuttu yaralı kolumdan... Kendine doğru çekti canım o kadar çok acımıştı ki. "Yarın amcanın yanına gitmeye hazır ol. Ben sana son bir şans verdim ama sen bunu kullanmadın şimdi cezasını çekersin." Ve beni yıkan cümleler bunlardı. Koşarak eve doğru çıktım kırıp yatağımın arkasına geçip ağlamaya başladım bir yandan da elimi ağzıma götürdüm ki sesim çıkmasın. Annem koşarak yanıma geldi "Kızım bak korkma baban sana ne söyledi bilmiyorum ama korkma ben hep burdayım" diyip beni bağrına bastı. Annem bu hayatta en güvendiğim kişiydi arkadaşımdı. O an O kadar huzurluyum ki...Ne zaman babamın sesini duydum huzurum kaçtı.
"Birgül! Birgül! biz yatak odasındayız."
Annem o an yıkıldı bu sefer ben susmuştum ama annem ağlıyordu. İşte o an babamdan bir kez daha nefret ettim... Saat baya geç olmuştu Babamla o kadının olduğu odadan gülüşme sesleri geliyordu. Annem çoktan uyumuştu. Ama gözlerinde hâlâ yaşlar vardı. Meraktan babamla kadının olduğu odayı dinlemeye çalıştım ve bu bir hataydı....
"Kızın da ne tatlıymış iyi para eder."
"Evet. İyi para eder ama ben kızımı satmak istemiyorun. Abimle benim işime yarıyor."
İşine mi yarıyordum??
Kadın büyük bir kahkaha attığı sırada bir anda bağırış sesleri geldi. Bir an bile düşünmeden kapıyı açtım ve karşımda gördüğüm manzara muhtemelen bu hayatta hiç unutamayacağım bir manzaraydı.
Babam buseyi duvara yaslamış boğmaya çalışıyordu. Zavallı buse de çırpınıyodu en sonunda pes edince başı önüne düştü.
Babamla göz göze geldiğimizde yutkunamadım. Babam koşarak yanıma geldi ve ellerimi sıkıca tuttu. Ellerim artık acıyodu.
"EĞER! BİRİNE DÂHİ BU GÖRDÜKLERİNİ SÖYLERSEN BU SEFER SANA BU GÖRDÜĞÜN MANZARAIN AYNISINI YAPARIM ANLADIN MI !??
"Anladım.."
"ŞİMDI YIKIK KARŞIMDAN!"
Ağlıyodum sadece ağlıyodum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşle İmtihan
Teen FictionYaşadığın herşey aslında bir hayal ürünü olsa..? Bazen kendimizi mutlu etmek için hayal ürünleri kurarız...Ama senem bunun sınırlarını aşmış bir hasta. Artık hayal dünyası onun yeni yuvası olmuştu. Kafanda kurulan bir kurgu bir düzen. Gerçek olmaya...