5. Bölüm ~Rüya

32 6 0
                                    

"BU DA NE BÖYLE?"

Bu mesajı kim neden atar ki?
Can mıydı? imkansız.
Düşün düşün nereye kadar meraktan tırnaklarımı yemeye başlamıştım.

*bilinmeyen numara*
"Güzelim benim kim olduğumu bilmiyosun ama soruma cevap ver aşk oyunu oynamaya ne dersin?"

çevrimiçi... yazıyor...

"Evet yada hayır ?"

çevrimiçi...çevrimiçi

Ne yazıcağımı bilmiyorum sadece boş boş ekrana bakıyodum.
Senem yaz işte en fazla ne olabilir ki??
Evet yani en fazla ne olabilir ki bir piskopat olabilir yada bir katil...
Kızım salak mısın sen? Yaz işte.

"Sen kimsin be? Sapık mısın nesin ne yazıyosun git başkası ile oyna ne oynamak istiyosan."
ve gönderdim anında çevrimiçi oldu

Çevrimiçi...çevrimiçi..yazıyor...

"Güzelim ilk öncelikle ben sapık değilim ikincisi başkası ile oynamak isteseydim yazmazdım ben seni istiyorum."

beni mi istiyodu. Sapık anasını satayım bu.

"SAPIKSIN İŞTE BAS BAYA BELLİ. TANIMADIĞIN KIZLARA NASIL YAZMA CÜRETİ BULUYORSUN?"
sinirden ellerim titriyodu.

Yazıyor...

"Seni tanımadığını kim söyledi..?"

Ne? ne diyordu bu siktiğimin çocuğu.
Sapıktı orası kesin ama beni nerden tanıyordu. Yalan söylüyordu. Yoksa Can mıydı? evet imkansız ama

"Güzelim düşünmeyi bırakıp cevabını söyler misin??"

çevrimiçi...

Peki peki senem kendini topla. Evet veya hayır zor değil ama biraz bununla eğlensek güzel olmaz mı?
Evet çok güzel olur.

"Peki kabul ediyorum oynayalım bakalım eğlenceli olucak."

çevrimiçi... yazıyor...

"Çok sevindim güzelim yarın sana yazarım...Şimdilik iyi geceler üstünü örtmeyi unutma."

Mesaja bakıp konuşmadan çıktım. Cidden kimdi bu yazma sebebi neydi beni nerden tanıyordu? Kafamda binbir soru uykuya daldım.

"SENEM!!"

noluyo be. Bir dakika annemin sesiydi bu. Yataktan bir çırpıda kalktım.

"ANNE ANNE NOLDU?"

bir dakika noluyodu bu aşağlık evde?"
Nurgül teyze ve çocukları mı? Masa yemekler Kahvaltıya gelmişler. Buğra bana şaşkın bir şekilde bakarken üstüme baktım altımda şort üstümde ise siyah atlet vardı. Annem bana bakıp
"Korkma kızım birşey yok kahvaltıya çağırdım seni."
Şaka mısın anne?
"Anne insan böyle uyandırılır mı? Sana birşey oldu sandım."
Sandalyeye otururken Sahra bana tatlı bir şekilde bakıp yanıma oturdu.
"Şey istersen bugün dışarı çıkalım senle ben biraz dolaşıp temiz hava alırız."
reddet...
"Bugün kendimi pek iyi hissetmiyorum başka bir güne ne dersin?"
Sahra'nın yüzü düştü bir anda
"İstersen bizde kal bu gece o zaman?"
Şokla Sahra'ya bakıp bir yandan da anneme bakıyordum. Annem başını olumlu bir anlamda sallayıp.
"Kalsın madem ben izin veriyorum."
anneme şokla bakarken gözleri bana güven veriyordu.
Sahra sevinçle kahvaltısına devam ederken Buğranın bana baktığını fark ettim.
Tanrı aşkına bu çocuk benden ne istiyo?
Kahkahalar havada uçuşurken bir yandan da sofrayı topluyorduk. Herşey bittiğinde Sahra ile koltuğa otururken Buğra ise tam karşımızdaydı.

"AHH KIZIM BUGÜN MÜKEMMEL OLUCAK EMİN OL"
Sahra o kadar mutlu görünüyordu ki.
"Ben bi lavaboya gidiyim."
Sahra yanımdan yavaşca uzaklaşırken Buğra yanıma doğru yaklaştı. Yavaşça kulağıma doğru eğilip
"Demek ki ben senin ilk aşkınım?"

ne bunu nerden biliyodu. Elim ayağım boşalırken bir yandan karnımdaki kelebekler yine uçmaya başladı. Hayır senem ona aşık olamazsın o günler geçti...

Sonra devam etti..

"İzin ver son aşkın olarak kalayım.."

ve rüyadan uyandım..

Ateşle İmtihanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin