parts 15🔞🔞

1.2K 34 0
                                    

Unicode ver

"ပါး..."

"လွမ်းနေရတာပါးရဲ့သားငယ်လေးကို..."

"သားလဲလွမ်းနေတာ..ပါးရဲ့ ..."

ဆိုကာ..ပါးရင်ခွင်ထဲခေါင်းဝင်ကာချွဲနေတဲ့က​လေးပေါက်လေးကို...မားက...

"ဒီမှသာကြည့်တော့ သားရေ...ယောင်းကအဲ့လိုအရမ်းချွဲတာ..."

ဂျောင်ကုလဲရီသာရီပြလိုက်တယ်...

"ဥိးလေး တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ်ဗျ ကျွန်တော်က JeonJungkookပါ...Taehyung ရဲ့သက်ဆိုင်သူပါ..."

ဂျောင်ကုရဲ့ယဥ်ကျေးဖော်ရွေစွာပြောလာသောစကားကြောင့်ထယ့်အဖေကပြုံးရုံလေးပြုံးပြပြီး...

"ငါ့သားငယ်လေးတောင် ကလေးမဟုတ်တော့ဘူးဘဲ...သားjungkook ဦးနဲ့စကားခနပြောရအောင်..."

စာကြည့်ခန်းထဲကို ဂျောင်ကု ရယ် ထယ်ရဲ့ပါးနဲ့မားနဲ့သုံး​ယောက်စကားပြောဖို့အတွက် ဝင်သွားကြတယ်
ထယ်နဲ့ဆော့ဂျင်နဲ့ကတော့အပြင်မှာစောင့်နေလေရဲ့...

"သားလေးက ယောင်းကိုတကယ်လက်ထပ်မှာလား"

"ဟုကဲ့ကျွန်တော်ရည်ရွယ်ထားပြီးသားပါ..ဦးတို့ဘက်ကအဆင်ပြေမယ်ဆိုရင်..ထယ့်ကိုကျွန်တော်လက်ထပ်ပါမယ်"

"ဥိးတို့ဘက်ကကန့်ကွက်စရာမရှိပါဘူး..ယောင်းလေးကလဲအရွယ်ရောက်နေပါပြီ...ခက်တာကယောင်းက ကလေးစိတ်လေးအခုထိ သားလဲ မြင်မှာပါ"

"ဟုကဲ့ ကျွန်တော်နားလည်ပါတယ်..ယောင်းကိုအဆုံးထိဂရုစိုက်ပြီးလက်တွဲသွားဖို့ဆုံးဖြတ်ထားပါတယ်"

"ဒီစကားကြားရတာဝမ်းသာပါတယ်..."

"ဒါနဲ့ သားတို့မိဘတွေကရော"
ထယ့်အမေကမေးတော့

"ကျွန်တော့အဖေကတော့နိုင်ငံခြားမှာပါ..အမနဲ့အတူ Euphoria company ကိုဦးစီးနေပါတယ်..အမေနဲ့ညီလေးနဲ့ကဆုံးသွားပါပြီ..."

ထယ့်အမေကအံ့သြသင့်စွာကြည့်ပြီး...အသံတုန်ရီကာ

"မဟုတ်မှလွဲရော..သားက KimYeonJiအာညိး..jeonYeonJiရဲ့သားလား"

"Nae!!ဟုတ်ပါတယ်ဘာလို့လဲ..."

"YeonJiကအန်တီရဲ့အချစ်ဆုံးသူငယ်ချင်းလေ..အန်တီတို့ကအထက်တန်းထိတူတူတက်လာတာ..နောက်တော့ မိဘချင်းသဘောထားမတည့်ကြတာကွဲသွားကြတယ်လေ...yeonJiရဲ့သတင်းကိုတော့ကြားမိပါတယ်...အန်တီတကယ်စိတ်မကောင်းဖြစ်ရပါတယ်.."

END(Completed)Where stories live. Discover now