Bilinmeyen:
Noah Schnapp benim.Veronica:
Ben de Emma Watson, tanıştığımıza memnun oldum.Bilinmeyen:
Bilinmeyen:
Bende memnun oldum.Veronica:
Bunun fan fotoğraflarından biri olmadığı ne malum?Bilinmeyen:
Instagram hesabını ver takibe alayım.Veronica:
Oldu. Ondan sonra arkadaş olalım, harika olur değil mi?Veronica:
İstemiyorum dedim.Bilinmeyen:
Sen bilirsin.Görüldü atıp telefonumu köşeye attım. Askılı ve şort giyip yatağıma girdim. Bir film açıp izlemeye çalıştım fakat sadece çalıştım. Aklım bilinmeyendeydi. Yalan mı söylüyordu yoksa doğru muydu merak ediyorum. Bunun doğrulanması için iki yol vardı. Birincisi hesabımı vermek, ikincisi görüntülü konuşmak.
Yeni insanlar ile tanışmak en nefret ettiğim şeylerden biri ama sözde "Noah" ile sohbet etmek eğlenceli oluyordu. Daha doğrusu onun konuşması.
Daha fazla dayanamadım ve yazdım.
Veronica:
@veronicaıvyTabii ki görüntülü konuşmayacağız?
Bilinmeyen:
Kararın değişti demek.Veronica:
Sadece Noah Schnapp olup olmadığını merak ediyorum.Bilinmeyen:
Tamam.Mesajı attıktan birkaç saniye sonra instagramdan bildirim geldi.
@noahschnapp sizi takip etmek istiyor.
Harika, yüzüne karşı dedikodusunu yapmasaydım iyiydi.
Bilinmeyen:
İnandın mı?Mesajına görüldü atıp mutfağa indim. Buzdolabının içine boş bakışlar atıp salona geçtim.
"Anne ben çok açım, yemek yemeyecek miyiz?"
"Baban gelsin hazırlarız bir şeyler."
Oflayarak kendimi koltuğa attım. Betty çizgi film izliyordu, bende izlemeye başladım. Bir süre sonra bunalıp Betty'e seslendim.
"Değiş artık şunu, sıkıldım."
"Hayır, git odana telefon oyna."
"Betty hadi! Anne bir şey söyler misin?"
"Önce kardeşin izliyordu Veronica, kavga yok."
Ayaklarımı yere vurarak odama çıktım ve yatağıma atladım. Canım gerçek anlamda sıkılıyordu. Bende Noah'a yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i want to feel your heartbeat, noah schnapp
FanfictionNoah, bir gün tanımadığı numaraya mesaj atar ve arkadaş olurlar. Tabii Veronica böyle biliyor. Ya önceden tanışmışlarsa?