4: "görüntülü konuşalım mı?"

311 19 8
                                    

Noah ile mesajlaşırken yanımdakini unutmuştum.

Veronica:
Merhaba?

Noah:
Afedersiniz, telefon sahibini tanıyor musunuz?

Veronica:
Şaka mı yapıyorsun?

Noah:
Hayır, bu telefonu çalıştığım kafede bir masanın üzerinde buldum. Yerine ulaştırmamda yardımcı olur musunuz?

Veronica:
Ulaşamazsınız ki sahibine. Sahibi ünlü, Noah Schnapp.

Noah:
Pekala, o zaman kafeye tekrar gelmesini bekleyeceğiz. Teşekkürler yardımınız için.

Veronica:
Ne demek, ben teşekkür ederim.

Telefonumu cebime sıkıştırıp hâlâ başımda dırdır eden Adam'a döndüm.

"Sus artık!"

"Bir saattir dil döküyoruz burada, tanışalım artık?"

"Kardeşim sağır mısın?"

Otobüs o sırada gelmişti. İlk ben bindiğim için oturduğum yerin yanına o oturdu.

"Gerçekten bela gibisin."

"Farkına varman ne hoş!" diyip sırıttı.

"Şakamatik."

Kulaklığımı takıp camdan dışarıyı izledim. İneceğimiz yere gelince, inerken adımı söyledim. Yazık, o kadar uğraştı.

"Veronica."

Adımı söyleyip adımlarımı evimin yoluna yönelttim. Yürürken kulaklıklarımı taktım ki arkamdan seslenemesin. Eve geldiğimde kimse yoktu. Bende üzerimi değiştirip televizyondan film açtım. Evdekiler yavaş yavaş gelmeye başladığında odama çıktım. Biraz kitap okuduktan sonra aklım Noah'a gitti. Biraz düşündüm ve aklıma instagram hesabı geldi. Hemen telefonumu alıp takip isteğini kabul ettim. Mesaj kısmına girip mesaj attım.

@veronicaıvy:
Telefonunu kafede unutmuşsun.

Mesajı gönderir göndermez geri dönüş yaptı.

@noahschnapp:
Ah tabii ya! Teşekkür ederim.

@veronicaıvy:
Iphone'umu bul?

@noahschnapp:
Aklımıza gelmedi.

@veronicaıvy:
Kesin yeni telefon almayı düşündün.

@noahschnapp:
Evet, ama sana bir daha ulaşamayacağım diye korktum.

@noahschnapp:
İsteğimi askıda bırakmıştın.

@veronicaıvy:
Olur öyle şeyler.

@noahschnapp:
İzin verirsen biraz seni stalklayacağım.

@veronicaıvy:
Ah, ciddi misin..

@noahschnapp:
Maalesef.

Mesajlaşmayı bırakınca yorgun olduğumu hissettim. Bu yüzden uyudum.

Sabah okul için uyandığımda telefonumda biri dün akşamdan, diğeri 15 dakika önce atılmış iki mesaj vardı.

@noahschnapp:
Vov, ismin kadar güzelsin de.

@noahschnapp:
Günaydın.

@veronicaıvy:
Teşekkür ederim, günaydın.

Her zamanki aktiviteler ve okul. Bu sefer Adam'la karşılaşmadık. Sanırım biraz geç geldim. Okulda yine aynı sıkıcı dakikalar yaşandı, tâ ki öğle yemeğine kadar. Anne ile öğle yemeği yediğim sırada Adam gelip masamıza oturdu. Adam popüler çocuk değildi, popüler çocuğun yanında olan fakat hep arka planda kalan en yakın arkadaş karakteriydi. Üzülüyorum ona. Aniden oturup bana doğru gülümseyince Anne'nin gözleri ben ve onun arasında dolaştı. Ve en sonunda ağzını açıp bir şeyler söyledi.

"Pekala.. burada garip şeyler dönüyor.. birisi bana açıklama yapabilir mi..?"

Ben düz bir şekilde Adam'ın yüzüne bakıyordum. Mimik kımıldamıyordu yüzümde. Adam kafasını öne eğdi ve tekrar kaldırdığında dişlerini göstererek gülümseyip konuşmaya başladı.

"Dün ismini söyleyip çekip gitmen hoşuma gitmedi değil doğrusu. Etkilendim."

"Banane?"

"Daha yakından tanışırız diye düşündüm."

"Yanlış düşünmüşsün. Kalk, rahatsız oluyoruz."

"Hiç sanmıyorum." diyip yemeğini yemeye başladı.

Anne'de yemeğini yiyordu. Tabağımdan elma alıp kalktım. Anne'ye dönüp:

"Gelirsin."

Kafasını sallayınca okulun dışında kalan oturma yerlerine gittim. Etrafı izlerken telefonum titredi.

Noah:
Vay canına, ne kadar nazik konuşmuşsun.

Veronica:
Almışsın sonunda telefonunu.

Noah:
Hm hm. Senin için.
✓✓

Noah:
Bak ne diyeceğim; görüntülü konuşalım mı?

Görüntülü konuşmak mı?

Veronica:
Okuldayım.

Veronica:
Ayrıca konuşmaya başlayalı daha 3 gün oldu.

Noah:
Olsun, eve geçince konuşuruz.

Noah:
Sonuçta birbirimizi yakından tanıyoruz.

Veronica:
Bilmiyorum.

Veronica:
Sen okula gitmedin mi?

Noah:
Hayır, hasta numarası yaptım.
✓✓

Noah ile konuşurken ders zili çalmıştı. Konuşmamız bitince derse girdim. Sıkıla sıkıla geçen 3 dersten sonra eve döndüm. Evden kitap okurken sosyal medyaya hikaye eklediğim için Noah eve geldiğimi görmüş olmalı ki hemen mesaj attı.

Noah:
Eve gelmişsin.

Noah:
Konuşalım mı?

Veronica:
Bilmiyorum..

Noah:
Hadi ama.

Veronica:
Pekala.

Noah:
Güzel.

Mesajı attıktan birkaç saniye sonra arama ekrana düştü. Bir süre tereddütle ekrana baktım ve parmağımı yeşil simgenin üzerinde kaydırdım..

🤘🏾🤘🏾

Veronica'nın Instagram hesap görünüşü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Veronica'nın Instagram hesap görünüşü.

İkinci kez yeniliyorum bu yüzden öncekinden kötü oldu, allak bullak yapılmış gibi durdu.

i want to feel your heartbeat, noah schnapp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin