Vilinski napitak

55 4 2
                                    

"Ja ne bih rekla da VI imate sreće" Destiny se javi kao odbrana.

Zbunjeno je pogledaju.

"Ne ponašajte se kao djeca, prestanite" progovorim.

"Watson ne glumi dobricu, svi znamo da si ovdje najgora" Pansy mi uzvrati.

"Molim?" pravim se da nisam čula, ali itekako jesam čula. Imam želju da je ponovo rasčupam. Ovaj put bez stajanja.

Obe se nasmiju.

"Oh Watson sad si postala i gluha" Astoria uzvrati. Vidim već neke da se smijuljaju i Malfoya koji me iritira svaki dan sa tim.

Podignem obrve te ustanem.

"Bolje je biti to nego kučka po muškim sobama"

Uzmem čašu vode i obje ih polijem na što mi uzvrate otvorenim ustima i čuđenjem. Mislim da sam bila glasnija nego inače, jer upravo sam dobila poglede ostalih domova.

"Ups" na to sve progovorim i ponosno se okrenem.

(...)

Čujem korake prema učionici dok švrljam nešto po papiru. Vrata se otvore i u učionicu uđu slytherini i gryffindori. Zadnji čas, Snape.

Svi sjednu na mjesta, polovina za slytherin, a pola za gryffindor. Još samo ovaj čas da prođe i slobodna sam.

"Otvorite stranu 196" Snape uđe svojim iritirajućim brzim hodom te sjedne. Svi sjednu na svoja mjesta i počnu tražiti stranicu.

"Izvinjavam se što kasnim, profesore Snape" Destiny zadihano uđe.

Šta je ovoj curi, za nju se nije ni znalo da ide u ovu školu?

"Razlog, gospođice?" hladno je upita.

"Imala sam posla u biblioteci, oprostite" kaže smireno kao da je to najnormalnije kod Snape-a.

"Zasigurno je čas važniji od tvoje biblioteke" nestrpljivo čeka njen odgovor. Kada dobije njeno klimanje glave ponovo progovori.

"Gubiš 10 bodova, na mjesto"

Naredi joj te ona pregledava slobodna mjesta. Očigledno nema koliko vidim osim kod mene. Super, taman sam mislila da ću sama sjediti bez ikakve dosade, osim Snape-a kod kojeg se suzdržavam da ne zaspem.

Laganim korakom se približi i već osjetim lagano škripanje stolice pored sebe. Šutnjom mi daje do znanja da i ne priča puno, što mi se itekako sviđa, ne želim dosadu.

"Vilinski napitci, zna li neko kakav je to napitak?" Snape je započeo lekciju.

Hermiona je bila jedina tu koja je znala.

"Niko, onda počinjemo sa lekcijom, pa ćete naučiti šta je to u ovih 20 lekcija o njima"

Svi se požale na to.

"Tišina!" nakon toga svi ušute.

"Vilinske napitke je jako teško naći, nalaze se najčešće u vilinskim dolinama i rijetko kad na javnim mjestima. Može se naći i u većim trgovinama napitaka, ali će i tu rijetko kad biti"

Snape je objašnjavao lekciju, a meni se već počelo spavati. Krajičkom oka vidjela sam Destiny da nešto crta. Olovka se pomjerala u ritmu njene ruke na starom listu dok se ona čvrsto koncentrisala na to. Pogledom sam probala da saznam šta crta, ali ga je dobro sakrila. Zanima me šta crta. Šta mogu kad sam znatiželjna.

"Ovo je vilinski prah koji je ključ nekog vilinskog napitka. Najpoznatiji i najbolji vilinski napitak je napitak za sve bolesti. Njega je najteže naći. Svi znamo zašto. U slučaju da bi ga popili izlječili bi svaku bolest koju imate, a žene koje su trudne sa bolešću ozdrave, ali im bebe ostanu sa ožiljkom napitka do kraja života. Ta djeca dok odrastaju proizvode svjetlost bilo kojom emocijom koja je jača i od njih"

Rapunzel ~ d.m.Where stories live. Discover now