PJ Party

72 5 2
                                    

Nakon mog obavljenog tuša i obavljanja higijene, skočila sam na krevet i raširila se po njemu. Poslije 3 minute mog čudnog položaja uspravila sam se i naslonila leđa na dasku kreveta iza mene. Sa ormarića sam uzela neku svoju knjigu koju sam započela čitati i planirala je pročitati do kraja, jer hej ne volim da mi zaostaje ne dovršena priča.

Prije nego sam prešla na drugu stranicu knjige, podigla sam pogled prema vratima, koje su se počele širom otvarati i ušle su, nećete vjerovati, moje tri lude prijateljice koje su trčale prema meni kao da će me pojesti. Bile su to Hermiona, Ginny i Luna. Sjele su sa svake strane svijeta, odnosno kreveta, a ja sam ih promatrala kao da su svemirci.

"Sta je danas bilo poslije one tuče sa Pansy?" Ginny je znatiželjno upitala, naravno moraju sve znati sta god mi se dogodilo.

"Jeste vi normalne, ulazite mi u sobu kao razbojnici" sve tri sam namršteno pogledala a one su se zahihotale.

"Moramo da znamo sve, od a do ž" ponovo se javila Ginny spremna da čuje još jednu dramu, što joj je bilo prilično zabavno.

"Dobro, dobro, kako god, ispričat ću vam, ali bez naglih poteza" uperila sam prst u sve tri pri čemu su digle ruke kao u znak predaje, a ja sam im uzvratila zadovoljnim smiješkom.

"Hajde više, umrijet ćemo od znatiželje" ponovo se javila Ginny na što sam morala požuriti jer nekad stvarno zna biti dosadna.

"McGonagall me je poslala u jednu prostoriju, i pogodite šta?" pogledale su upitno "Ta prostorija je bila velika divovska biblioteka, šalim se, ali stvarno je bila velika" klimnula sam glavom u znak da sam sigurna u svoje riječi.

"Pa to je super! Zašto bi neko bio razočaran time?" Hermiona se javila svojim pametovanjem na što sam odmah morala uzvratiti.

"E pa ja jesam! I više od toga, jebeno sam morala slagati sve knjige u sve police koje su postajale u toj biblioteci!" rekla sam sva bjesna dok su one otvorile usta do poda.

"Jesi stvarno sve to na kraju složila?" upitala me znatiželjno Luna.

"Da, i to jebena dva sata sam potrošila na to!" I dalje bjesna i isfrustrirana sam pričala kakva mi se grozota desila.

"Nikad ne bi pristala da nešto takvo radim, radije bi očistila muške sobe nego to" javila se Ginny na što smo je svi čudno pogledale, a ona u nas zbunjeno. "Šta? Nisam mogla smisliti ništa bolje" slegnula je ramenima na što sam odmahnula glavom i podsmjehnula joj se kao i sve ostale.

"I šta, da li je to to?" upitala je Hermiona i u tom momentu planirala sam im reći da sam nakon toga bila u prašini, ali sam se sjetila svog brata sa Astoriom pa sam se zlobno nasmijala.

"Oo znam taj pogled, ima nešto zanimljivo da nam kaže" Ginny je veselo rekla. "Hajde reci nam!" bila je nestrpljivana kao i uvijek.

"U trenutku kad sam shvatila da sam sva od prašine, što se podrazumijeva, krenula sam stepenicama da odem do sobe, ali... vidjela sam dvije osobe kako ulaze u prostoriju i... nećete vjerovati, ljube se!" uzviknula sam a one su skočile, mislim bar Ginny na što sam je pogledala onim 'znaš šta smo rekli' pogledom i malim osmijehom na šta je stala ali i dalje se smijala.

"Dobro, onda? Ko je to bio?" Upitala je tiho, svojim glasićem, Luna.

"Bio je to... Moj brat!" rekla sam kao najvažniju stvar na svijetu a one su se začudile i imale neki čudan smiješak, pogotovo Ginny, opet da.

"S kim je bio?" upitala je znatiželjno Hermiona.

"Bio je sa kučkom, odnosno najboljom prijateljicom od Pansy, Astoria" davali su one zgađene poglede a ja sam im samo klimala glavom. "I to je to, možete ići" uzela sam knjigu sa strane kreveta i nastavila je čitati sa malim smiješkom. Hermiona mi je brzo uzela knjigu iz ruke a Ginny počela da priča.

Rapunzel ~ d.m.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon