Svjetiljka

71 5 0
                                    

Sofia's P.O.V.

"Nesto u vezi tvojih roditelja" dovrsio je Ron Harryjevu zapocetu izjavu.

"M.. Molim? Sta ste saznali? Zelim odmah znati!" rekla sam povecavajuci svoj glas, odlucno ih gledajuci.

"Smiri se" smirivao me je ali dzaba nisam marila samo sam zeljela sljedece cuti "saznali smo da su tvoji roditelji imali jos jednu kcer, odnosno tvoju i Masonovu mladu sestru" skamenila sam se na Harryjeve rijeci sa kojima je on bio smiren, ali ja nisam. Bila sam totalno izgubljena. Potpuno izbacena sa svjeta i ukocena na jednom mjestu. Nisma ni osjetila svoje disanje od maloprije. Sve je utihnulo kao pustinja u Arabiji.

"Sofi, jesi dobro?" Hermiona me je dirnula za rame trudeci se da me pomakne jer sam i pred njima bila ukocena sva.

"Ja..." stala sam ne znajuci vise sta da kazem. "odakle ste ovo saznali?" pogledala sam duboko u zelene oci Harryja koje je povukao od svoje majke Lilly. Hermiona je sve ostalo nastavila, a ja sam je pozorno slusala.

"Ron je bio u kancelariji profesora Snapea da ostavi stvari na svoje mjesto gdje uskoro pocinje cas, kad je krenuo iz ucionice vidio je papir na podu kraj radnog stola profesora. Slucajno ga je uzeo da vidi sta je i vidio na papiru cijeli spisak porodice Watson. Procitao je roditelje i njihovu djecu. Procitao je i vas i na kraju trecu po redu od djece koju je na neki način pročitao, ali se ime i prezime nije dobro vidjelo samo ima drugačije prezime danas i po njenom datumu danas ima 10 godina"

"Te godine je roditelje on vec ubio..." rekla sam gledajuci u pod ne usudujuci se pogledati ih. "Jos uvijek ne znam kako ih je ubio i zasto, a ja prvo saznajem za ovo..." pogledala sam ih odlucnim pogledom i spremna za svoju akciju u potrazi za sestrom.
"Zelim pokrenuti potragu za svojom sestrom, idem reci Masonu" cim sam to rekla i krenula do Velike dvorane Harry me je zaustavio. Zbunjeno sam ga pogledala i stala sa svojim koracima.

"Da li je to dobra ideja?" upitao me je brineci za reakciju Masona vjerovatno.

"Ima pravo da zna, brat je nase mlade sestre" odgovorila sam mu te mi je on pustio ruku dopustajuci mi da podem do njega i kazem mu vaznu vijest.

Otvorila sam vrata Velike dvorane i trazila poznatu figuru svog brata. Kada sam ga vidjela sretno sam prisla slytherin stolu do njega brineci se njegovoj reakciji. Kada sam ga zakacila rukom za rame da se okrene zbunjeno me je pogledao.

"Imam nesto vazno da ti kazem" rekla sam mu jedva cekajuci da mu kazem nesto takvo.

"Nadam se da je jako vazno jer inace bi te ubio ako si me bez veze prekinula u jelu" odbrusio mi je i ustao sa svoga mjesta na sta sam prevrnula ocima. Neke poglede sam mogla uhvatiti od ucenika slytherina, Malfoya, Pansy, Blaisa itd. Nije mi bilo vazno vec sam samo vodila brata do nekog coska gdje mozemo nasamo pricati.

"I? Reci sad sta je to toliko vazno?" rekao je izbjegavajuci moj pogled, samo da vidim kako ce ga izbjegavati nakon ovog.

"Saznala sam nesto u vezi nasih roditelja" rekla sam mu iako znam sta ce reci na ovo.

"Jesam li ti rekao da me ne zanimaju oni vise, ti ljudi su samo proslost ako su umrli umrli su, ne mozes ih vratiti" kao sto sam i rekla, znala sam sta ce da kaze, ovakav je uvijek kad ih spomenem.

"Ne vrti se sve samo oko njih..."

"Sta to treba da znaci?" zbunjeno me je pogledao u oci cekajuci moj odgovor.

"Nasi roditelji su imali jos jednu kcer"

Mason's P.O.V.

Ne znam vise kako da reagujem na ovo. Sokiran sam i vise nego previse. Volio bih da ovo nisam ni cuo. Otkud sad meni jos jedna sestra? Kako ja nisam za to znao? I kako to da ona ovo zna? Otkud joj? Imam milion pitanja u glavi, a ne mogu nijedno progovoriti.

Rapunzel ~ d.m.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon