vijest

50 5 2
                                    

Sivilo mi daje do znanja da je to upravo osoba za koju se nisam ni nadala da ću je sresti baš ovdje. Pogledam ga duboko u oči dok mi on prodire svako osjetilo u zlatnim očima. Još uvijek držeći lopticu primjetim njegovu ruku kako podiže lopticu iz moje ruke. Prođe kraj mene, a ja se odmah zaputim prema njemu. S njim i njegova dva 'tijelohranitelja'.

"Mislim da bi ovoj igri dobrodošao šef" progovori te baci loptu prema kraju čašica i tako razbije cijeli oblik.

Od čuđenja mi blago otvorena usta i oči ostanu prikvačene uz čašice raspršene po podu. Nisam ni primjetila, a on je već bio ispred mene zatvarajući mi usta svojim jagodicama.

"Znam da sam toliko dobar, ali ne i ovoliko" pokaže svoje biserne zube i uzme kutiju žabica.

"Ne budi umišljen i daj mi tu kutiju" krenem je uzeti, ali je odmakne dalje od mene.

"Ovo ja za šefa" privuče kutiju uz kuk, a drugu namjesti u džep.

"Uhodiš me?" prikvačim ruke na prsa.

"Nisi jedina na svijetu da te uhodim, rapunzel"

Zatvorim oči kako bi se sabrala. On je mene upravo nazvao rapunzel?

"Jedina sam ta koja je čula ponudu o kojoj bi svaka djevojka u Hogwartsu mogla sanjati, osim mene" ponos me je uhvatio.

Približi se uzimajući jednu čokoladicu iz kutije i stavljajući je između mojih grudi. Začuđena pogledam u njegov zlobni pogled.

"Malo da zasladim" s osmijehom prođe pored mene šetajući po gradu.

Izbezumljeno stanem na sred grada i pogledam u Hermionu koja je cijelo vrijeme gledala ljutim, ali i iznenađenim pogledom. Bacim čokoladicu negdje iza sebe.

"Nisam htjela da se miješam, ali šta je ovo bilo?" prekriži ruke.

"Šta bi bilo? Malfoy k'o Malfoy" bijesno zakačim torbu.

"Ovo nije bio samo Malfoy, nešto muljaš" sumnjičavo me pogleda.

"Hermiona, samo želim što prije doći" pokušavam se sabrati, ne bih voljela svađu s njom. Iako znam da mi je najbolja prijateljica, ne mogu joj reći za njegovu glupu ponudu.

"Mrzim kad mi ništa ne govoriš"

Zakoluta očima i krene za mnom, a ja je uzmem pod ruku i smiješkajući se koračam.

Nisam ni mislila da ću sresti baš njega na ovakvom mjestu. Baš kada pomislim da sam se rješila i njega od onog trenutka iz sobe on mi dođe i stvori se ispred mene na sred grada.

(...)

Miris piletine i ukusnog soka od bundeve uvukao mi se u nosnice čim sam sjela na mjesto slytherina znajući da ćemo čuti napokon tu vijest. Pogledam po prostoriji i vidim da je već većina učenika i profesora došlo da čuju riječi Dumbledora.

Na moju sreću uvijek se nađem na mjesto ispred Malfoya i Pansy. Primjetim Destiny pored mene i Masona ispred nje.

"Želim samo da se sve ovo završi, hoće li ikad taj starac doći" čujem kreštavi glas Parkinson.

"Suzdržavam se samo da ne pokvarim ovu večer" promumljam kako bi me čuli.

Krene nešto da kaže, ali je zaustavi zvuk žlice od čašu.

"Pažnja molim" Dumbledore nas obavijesti.

Svi se smjeste okrećući se u smjeru Dumbledora koji otkriva svoj govor.

"Kao što i svi znate, škola je već počela od 1. septembra" blago se nakašlje "Povodom toga htio sam vas obavijestiti za jedan događaj koji će se ponovo odviti u našem dvoru. Ne samo zbog dobrodošlice, već i zbog velikog takmičenja u Quidditch-u gdje će naši timovi igrati protiv jedne jako moćne škole"

Rapunzel ~ d.m.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant