"Gerçekleşen her ânıyı, tekrar etmek bizim elimizde."

46 2 0
                                    

Alarmın çalmasıyla uyandım..
Saat 7.30'du hızlıca kalktım ve üstümü giyindim. Dışarısı bugün yağmurluydu yağmuru çok seviyordum resmen huzurlu hissettiriyordu..

Her bir yağmur damlasının yere çarpışını seyretmek, o sesler.. huzur vericiydi..

Üstümü giyindiğimde odadan çıktım ve Emir'in kapısına tıkladım.

"Emir uyandın mı?" diye seslendim.

Bir kaç kez daha seslendim Emir'den ses gelmeyince merak edip içeri girdim ve Emir'i göremedim.

İçerden annesi gelince Emir'in nerde olduğunu sordum.

"Kızım Emir gece rahatsızlandı babası hastahaneye götürdü serum verdikleri için hâlâ hastahanedeler."

"Ne? neyi var peki ama dün çok iyiydi."

"Merak etme biraz üşütmüş sanırım ateşi çıktı rahatsızlandı babasıda endişelendiği için götürdü sen okula git istersen zaten bugün gelemez." Annesinin anlattıklarına çok fazla üzülünce birden ne diyeceğimi bilemedim.

"Peki ben gidiyim dikkat edin sizde görüşürüz." dedim.

"Görüşürüz kızım iyi dersler."

Kapıyı kapattım ve çıktım.

Okula doğru yürürken birden Emir'i düşünmeye başladım, gerçekten merak etmiştim.

Okula vardığımda hızlıca sınıfa doğru yürüdüm.

Sınıfa geldiğimde çok fazla kişi gelmemişti sebebini anlamasamda sırama geçtim.

"Hoşgeldin Kumsal" Birden tanımadığım bir çocuk hoşgeldin dedi ve şaşırarak ona döndüm.

"Hoşbulduk tanışıyo muyuz?."

"Hayır ama tanışabiliriz." gülümseyerek cevap verdim.

"Tabi olur." dedim ve sohbet etmeye başladık.

Tenefüs zili çaldığında çocuk benimle kantine gelir misin dedi ve bende kabul ettim.

"Şey bu arada o kadar konuştuk ama adını sormadım adın neydi?"

"Onur."

"Peki o zaman tekrar tanıştığıma memnun oldum Onur." dedim ve ikimizde gülmeye başladık..

Kantine geldiğimizde Onur pizza almıştı ama ben tost almak istesemde param yetmediği için alamıyordum.

"Sen ne alacaksın? acıkmadınmı?." Acıksamda sorduğu soruya acıkmadım demek zorunda kalmıştım.

"Yok ya acıkmadım sabah biraz fazla kaçırmışım."

"Peki sen otur şurda ben sıraya geçiyim." dedi ve gitti.

Boş biyer bulup oturduğumda ne kadar acıktığımı fark ettim. Sabah hiç birşey yemediğim için gerçekten acıkmıştım.

Etrafıma bakındığımda birden Deniz'in yanıma doğru yürüdüğünü gördüm.

"Selam." dedi birden.

"Selam nasıl oldun?." diye sordum.

"İyiyim sen napıyosun burda?." diye sorunca şaşırdım.

"Bi arkadaşımı bekliyorum yemek alıyoda neden sordun?."

"Hiç merak ettim." dedi ve yüzünün düştüğünü gördüm.

"Deniz bi sorun mu var?."

"Hayır yok."

"Peki o zaman." dedim.

Denizin KumsalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin