Ertesi sabah uyandığımda saat 7 civarlarıydı. Odama gelerek beni uyandırdı evet o kadın yani babamın evlendiği kadın.
"Uyan temizliğe geç kalıyorsun." dedi ve o an şok geçirmemle beraber hızlıca doğruldum.
"Anlamadım?." dedim şaşırarak.
"Bunda anlamayacak ne var? temizliğe geç kalıyorsun diyorum hızlıca hazırlan ve aşağı in adresi vereceğim."
Ne diyeceğimi ve ne yapacağımı bilemez bir halde kalkıp üstümü giyindim ve aşağı indim adresi verdi.
"Ben okula gitmeyecek miyim?." dedim.
"Hayır bugün ev temizliğin var bugün gitmeyeceksin yani." dedi.
"Peki." dedim çünkü diyecek başka birşey bulamadım.
Abim aşağı indiğinde şaşırarak bana baktı ve konuşmaya başladı.
"Kumsal senin sırt çantan nerde?." dedi şaşırarak.
"Abi bugün ev temizliği varmış okula gidemiyorum." dedim ve üzgün bir yüz ifadesiyle başını salladı.
"Anladım kolay gelsin sana." dedi gözleri dolmuş bir şekilde.
"Görüşürüz abi." dedim ve çıktım.
Yürüdüm yürüdüm ve yürüdüm..
Aslında ev temizliğine gitmem veya çalışmam sorun değildi, sorun beni oyuncakları gibi kullanmaları. Babam peki şu dünyada baba kelimesinden beni soğutan insan.
Yoluma devam ederken eve yaklaştığımı fark ettim ve sebepsizce irkildim.
Eve geldiğimde kocaman bir villa ile karşılaştım. Çok güzeldi çok büyüktü acaba birgün benimde olur muydu böyle evim..
Düşüncelere dalarken birden kapının açıldığını fark ettim.
"Zile basmayı neden düşünmedin?" dedi içerden çıkan kadın.
"Şey pardon bi an dalmışım ben ev temizliği için gelmiştimde." dedim.
"Tamam içeri geçip temizliğe başlayabilirsin." dedi ve içeri girdim.
Eve girdiğimde o kadar büyüktü o kadar güzeldi ki nereye bakacağımı şaşırdım.
"Temizlik malzemelerini banyodan alabilirsin sana temizleyeceğin yerleri göstereyim." dedi ve evi gezdirerek ne yapmam gerektiğinden bahsetti.
Tüm evi gezdirdi bütün odalar eşyalar dekor herşey birbirinden güzeldi..
"Evet başlayabilirsin kolay gelsin sana birşeye ihtiyacın olursa seslenmen yeterli." dedi ve gitti.
Hızlıca temizliğe başladım.
Bir kaç saat sonra çok fazla yorulduğumu fark ederek biraz dinlenmeye karar verdim.
Mutfağa gidip bardağa biraz su koydum ve içtim, evdekilerin bunu sorun etmeyeceğini düşündüm.
Mutfaktan tam çıkıcaktım ki yanıma bi kız geldi ve bana bakmaya başladı. Çok tanıdık gelmişti sanki daha önce görmüştüm ama hatırlamakta zorlandım.
"Kolay gelsin neden bugün okulda değilsinde burdasın?." dedi bu soruya ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Öyle olması gerekiyordu diyelim." dedim.
"Anladım ben fazla ayak altında durmayayım sana zorluk çıkarmak istemem görüşürüz." dedi ve gitti.
Bu kızı bi yerde gördüğümden adım gibi emindim ama nerde gördüğümü hala hatırlayamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denizin Kumsalı
Aventura"İmkansızı başardık biz, hiç inanmadık ama başardık.. İnanmamak hata.. Acılarımı unutturdu bana, hayat'ın güzelliklerini öğretti.. Biz inandık sizde inanın.."