Prolog

858 34 6
                                    

Intunericul se lasa peste Las Vegas , ascunzand frumusetea din timpul zilei , o lume ce se intorcea cu susul in jos , transformandu-se intr-un iad al tentatiilor mincinoase . Crime , jocuri murdare , santaj , sunt lucrurile de care cei doi se vor folosi pentru a putea face fata noii lumi in care au intrat de buna voie . 

Orasul mereu luminat , cazinourile pline , unde banii si femeile sunt la mana oricui , iar strazile cele mai intunecate , ascund adevarate mizerii si pericole de care toti trebuie sa se fereasca , desi intr-un final , ajung sa faca parte din lumea escrocilor . 

Cei ce ajung aici cu frica de oamenii fara scrupule , de lumea mizera in care se baga fara sa constientizeze exact in ceea ce au intrat , ajung sa fie ei cei care domina orasul , celorlalti ajungand sa le fie frica , sa se fereasca sau sa se razbune . 

Justin si Hateya formeaza cuplul ideal unei astfel de lumi . El frumos , cu bani , sarmant si periculos , iar ea , atragatoare , senzuala , periculoasa si inselatoare ajung sa conduca cea mai mare parte din oras , totul functionand dupa regulile lor . 

Intre ei totul se bazeaza doar pe bani , distractie , sex si rareori pe o iubire puternica , asa cum ar trebui sa fie la varsta lor . Asta nu este cu putinta din cauza ocupatiilor pe care le executa zi de zi . Oameni noi , locuri noi , actiuni noi si periculoase urmeaza sa le schimbe viata celor doi , din care nu vor mai putea iesi vreodata . Odata pasind pe taramul dracului , nu mai exista cale de intoarcere . Greselile pe care mai tarziu ajung sa le regrete , nu mai pot sa le repare , marcandu-le viata de acum inainte , invatand pana la urma sa accepte toate cele facute in trecut . 

__________

Holla ! 
Am revenit si cu cea de-a doua parte asa cum v-am promis . Aici aveti un mic inceput pentru ceea ce urmeaza sa se intample in " a doua lor viata " .
Sper ca va incanta noua idee . O sa fie mici schimbari , vizibile de care sper sa va bucurati alaturi de mine , deoarece pregatesc mai multa actiune si suspans . 
V-am pupat si ne revedem curand cu primul capitol . 
Love ya' ! ♥ 

Last Chance IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum