↓ Justin's P.O.V. ↓
- Cred ca o sa va alegeti cu o restrictie . imi spune paznicul , impingandu-ma pe scari
- Oficial , mi se rupe de restrictia asta . spun foindu-ma
- Ar trebui sa-ti revizuiesti vocabularul , macar in public . ma sfatuieste acest mare manierat
- Ce dracu treaba ai tu cu vocabularul meu ? Stai calm , este foarte bogat , asa ca este placerea mea sa-l fac cunoscut si celorlalti indiferent de felul in care-l pun in valoare .
- Nu e vorba ca am vreo treaba cu vocabularul tau , dar masoara-ti totusi cuvintele , mai ales intr-un asemenea loc .
M-am oprit uitandu-ma fix in ochii lui , zambind superior . Acesta incerca sa-mi faca fata , sustinandu-mi privirea , dar degeaba . Cat era el de mare , capul pe care-l purta degeaba pe umeri nu-i functiona mai deloc . Plin de steroizi , tot il bateam mar , chit ca-mi luam si eu vreo doi - trei pumni . M-am dat un pas in fata , apropiindu-ma si mai mult de el , respiratia izbindu-se de fata sa , acesta incrutandu-se .
- Pe mascariciul ala de ce nu l-ati dat afara ? maxilarul mi l-am inclestat
Ochii mi simteam arzand si intepandu-ma din cauza furiei ce-mi misuna prin intreg corpul . Urma sa am o discutie destul de lunga cu Hateya , in privinta a tot , cat despre Anthony , nu scapa cu una cu doua .
- Am considerat ca pericolul cel mai mare il expuneai tu . imi raspunde la intrebare
- Oh , iata ca lumea indiferent de circumstante tot pe mine ma considera mai periculos . Asta nu poate decat sa ma bucure .
Mi-am trecut cu mana prin par si cu limba peste buze , gesturi tipice mie cand sunt nervos sau agitat , ca apoi mainile sa mi le pun pe solduri , trosnindu-mi gatul , incercand sa ma calmez cumva .Mi-am intors capul spre intrarea in restaurant , vazandu-i pe Hateya si Anthony iesind , acesta avand bratul de dupa talia ei , tinand-o izbitor de aproape de corpul sau . Am inspirat si expirat o data profun , insa fare vreun efect . Paznicul si-a intors si el capul inspre aceeasi directie , privind la fel de captivat ca si mine ceea ce se intampla .
- Cred ca ar fi mai bine sa pleci . imi spune
- De aici nu te mai priveste . Sunt in afara proprietatii private , de aici nu are decat sa se ocupe politia in caz de incidente . ii spun ocolindu-l , indreptandu-ma cu pasii grei si apasati spre cei doi
Hateya ma observase , iar privirea i se blocase , privindu-ma cu ochii mari si plini de vinovatie . Incerca sa-si elibereze talia de sub bratul lui Anthony , dar acesta opunea rezistenta . In cele din urma si-a intors si Anthony capul , ochii marindu-i-se . Spre marea mea uimire acesta i-a dat drumul taliei , departandu-se cativa pasi de corpul Hateey. Hateya si-a asezat mainile de dupa corp , imbratisandu-se parca singura , aratandu-si prin acest gest nelinistea si nesiguranta .
- Dupa toate astea inca ai tupeul ala jegos sa iesi alaturi de Anthony , lasandu-l sa te tina aproape de pieptul sau , in loc sa vii cu mine , stiind ca avem de discutat . ii spun privind-o in ochi
- De ce sa vin cu tine acum cand ai nervi ? Mai bine discutam cand o sa fii mai calm , nu vreau sa dam dintr-una intr-alta . imi spune , privindu-ma la randul ei in ochi
- Stii ca nu te-as lovi niciodata ... oftez la gandul ca si-a facut o asemena parere , ca ii e frica de un astfel de incident
- Nu am spus asta , dar poate sa fie posibil mai ales ca pe tine in cea mai mare parte , nervii sunt cei ce te controleaza si te transformi intr-un monstru greu de controlat .
- Dupa atata timp tu ai ajuns la concluzia asta ? Ridicol . pufnesc In schimb tu te increzi mai mult in asta , pe care il cunosti de maxim o luna si nu ii stii reactiile , frumos asa , ce pot sa zic . aplaud teatral
CITEȘTI
Last Chance II
FanfictionJustin si Hateya revin , in fata aratandu-se o noua viata , un nou inceput . Las Vegas , orasul pacatos in care viciile si crimele sunt la ordinea zilei , orasul nou , care le va aduce aminte de vechiile obiceiuri , acaparandu-i intr-o noua lume mu...