" Bani cacalau "

443 30 0
                                    

↓ Justin's P.O.V. ↓

Ma cam macina moartea lui James Miller dar stiu sigur ca noi nu vom fi prinsi cu nimic , mai ales ca acest om de afaceri era "pandit" de ceva vreme si de altii ca noi . Puteau alege pe orice altcineva , nu-mi pasa atata timp cat noi nu eram cei banuiti si arestati . Probabil ca acum mi s-ar pune intrebarea " Dar nu o sa-i ai pe constiinta pe cei care vor intra in locul vostru la puscarie ? " Ei bine nu . De ce ? Pentru ca in aceasta lume trebuie sa te bucuri , sa te scoti din orice mizerie cauzata , mereu trebuie sa fie o cale de scapare prin altcineva sau altceva , iar ceea ce-ti ramane de facut atunci cand afli ca ai scapat , este sa te bucuri si sa te multumesti ca nu ai fost tu cel arestat , desi , ar fi trebuit . Hateya parea destul de tensionata si agitata , dar acum ca doarme , sper sa se linisteasca , iar dimineata sa nu mai aiba acelasi sentiment de vinovatie si aceleasi stari ipocrite . Stateam tolanit in liniste pe fotoliul din living cu tigarea intre buze , numarand banii , facand mici teancuri pe care le voi pune pana dimineata in seif , ca apoi , sa ma duc la banca si sa-i pun in cont . Conturile nu erau facute pe numele noastre reale din cauza ca politistii s-ar putea interesa , ar afla , iar acei bani nu ar mai aparea in conturi . Ei au posibilitatea sa ia acei bani fara nici o intrebare venita din partea casieritei .

Avem identitati false la banca , avem tot ceea ce ne trebuie , de la buletin si pana la amprentele care ni se cer . Totul este bine pus la punct si de aceea eu nu ma tem . Insa in momentul in care voi simti ca ceva nu e in regula , ma voi retrage subtil , fara ca absenta mea sa atraga atentia . Tot ceea ce fac pare atat de nebunesc , risc prea mult , dar imi place asta . Imi place sa simt adrenalina , nesiguranta clocotind in mine . Desi exista si intamplari neplacute , trecem peste ele cu usurinta , ma bucur ca aceste intamplari mai putin placute sunt destul de rare si sunt oarecum minore .

Am stins tigarea punand in scrumiera chistocul , ridicandu-ma cu cateva teancuri de bani in brate , punandu-le intr-o alta geanta , ca apoi sa pun toate teancurile cu bani in geanta , geanta puand-o mai apoi in seif , la mare siguranta . Somnul ma cuprinsese , asa ca inainte de a ma duce la culcare , am ieist putin pe balcon sa vad cum mai decurg lucrurile la MGM . Masinile de politie si televiziunile inca erau acolo , era mare zarva in tot oarsul acum , cautandu-se vinovatii . Mhm , pai ce pot sa le spun , succes in gasirea unor vinovati destul de buni . Promit sa-i vizitez , sau neah , n-am s-o fac . Ii las sa se bucure de aerul rece , de spatiul mic , de mancare si de conditiile oferite . O sa aiba o vacanta , lipsita de griji . Nu vreau sa fiu o pacoste pentru ei sau sa le ingreunez pedeapsa sau situatia mai mult decat urmeaza sa fie .

Mi-am tarat piciorele pana in dormitor , unde am intrat in liniste , bagandu-ma in pat langa Hateya , care parea sa doarma dusa . Pe frunte ii mai apareau mici cute , dar care dispareau repede . M-am apropiat de ea , curpinzand-o cu bratul meu , sarutandu-i ceafa si umarul inainte de a ma pune sa dorm .


~*~

Asteptam alaturi de Hateya ca casierita sa vina cu actele pentru a le semna , ca mai apoi sa ma lase sa intru sa-mi pun banii in seiful meu . Hateya se tot uita in stanga si-n dreapta precauta , asigurandu-se ca politistii sau oricine altcineva suspect nu-si face aparitia .

Mi-am asezat palma pe spatele ei , miscand-o de sus in jos , linistind-o si asigurand-o prin acest gest ca totul este in regula . Asa cum nu ma asteptam , ea inca era putin speriata de situatie in comparatie cu mine care eram super relaxat si fara nici cel mai mic stres strecurat in corpul meu .

Casierita si-a facut aparitia cu actele pe care mi le-a inmanat sa le semnez , lasandu-ma apoi sa intru sa-mi pun banii in seif . Cheia statea in permanenta la mine , putand oricand sa vin sa scot sau sa pun bani sau alte obiecte de valoare . Desi , pana acum am pus doar bani in conturi , deoarece obiectele de valoare statea acasa , in seif .

Last Chance IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum