↓ Justin's P.O.V. ↓
Era ceva ciudat la comportamentul Hateey , chiar din-nainte de a realiza ca sunt chiar eu , in camera noastra . Faptul ca Amanda n-a fost cu ea , imi cam da de gandit . Singura nu se poate sa fii fost , nu ii mai sta in fire sa iasa de una singura . Sper sa incerc sa aflu cate ceva de la ea dimineata , o s-o iau la bobi marunti . Faptul ca am ajuns mai devreme acasa , a surprins-o , si parea usor buimaca , si un usor miros de parfum barbatesc l-am putut remarca vag prin restul mirosului puternic de tutun . A baut , s-a putut observa , poate era doar necajita , ingandurata de absenta mea , poate si astaa dus la schimbarea comportamentale , atitudinea fiindu-i una destul de ciudata .
Eram obosit si voiam doar sa dorm , acum aveam de gand sa ma odihnesc in adevaratul sens al cuvantului , avand-o pe ea in bratele mele . Acum nu puteam gandi logic , la rece , urma sa fac asta maine dupa ce ma trezeam . Sper sa nu fiu nevoit sa o suspectez pentru ceva anume .
Am stins lumina , apropiandu-ma de corpul fierbinte al Hateey , care parea sa fii adormit deja . Mi-am asezat bratul peste talia sa , tragand-o cat mai aproape de mine posibil , ea murmurand ceva in somn , si-a impins fundul chiar in barbatia mea , facandu-ma sa tresar , nevrand ca acum sa fiu nevoit sa o trezesc , eu fiind deja ntre picioarele ei , pregatit pentru patrunderea sa , asta nu ar fi fost deloc normal , in plus , s-ar fi speriat rau si m-as fi ales cu cateva palme si injuraturi grosolane , asa ca tot ceea ce am putut face a fost sa strang din dinti si sa-mi potolesc poftele erotice si sa incerc sa imi distrag mintea de la imaginile pe care le aveam cu noi doi in minte . Imaginatia muncea prea mult pentru o ora asa tarzie .
~*~
Injuraturile pe care credeam ca le visez , auzite din gura persoanei pe care o iubesc cel mai mult , se pare ca sunt cat se poate de reale , reusind sa ma trezeasca , incruntandu-ma , aruncandu-mi plapuma peste cap , sperand sa nu ii mai aud limbajul atat de bogat chiar de cum m-am trezit . Uneori poate sa fie atat de vulgara dar al dracului de sexy , era o combinatie ciudata care ma atragea in toate felurile posibile .
Imposibilitatea de a mai adormi la loc si incercarea mea de a diminua din sunetul injuraturilor sale nu a reusit , asa ca m-am ridicat buimac si lenes din pat , tarsaindu-mi papucii pana in living , unde am gasit-o pe Hateya cautand dracu stie ce , facand un zgomot infernal , trantind usile si sertarele , nervoasa ca nu gasea nimic din ceea ce cauta .
- Cacat . Unde dracu le-am pus ? o aud dracuind iarasi , nici nu stiu a cata oara este de cand o tot aud injurand si dracuind in continuu
- Sa pui ce ? o intreb cascand
Se intoarce cu fata spre mine , ramanand perplexa , ca apoi sa se incrunte usor .
- Pastilele alea nenorocite ! tipa Cum este posibil sa n-avem nici macar o pastila afurisita in casa asta ? continua sa cotrobaie
- Ba avem pastile . Sunt pe raftul de sus de la baie si bucatarie . ii raspund , scarpinandu-ma pe piept
- Ce mama dracu ? Eu vreau pastile pentru a indeparta durerea asta nenorocita de cap , nu ma intereseaza acum drogurile tale . spune , ducandu-si mana la cap strambandu-se
- Si langa acele pastile se afla si pastilele necesare tie . ii spun , asezandu-ma pe canapea
Mi-am asezat bratele sub cap si am pornit televizorul , curios sa urmaresc stirile cu ultimele noutati din oras si nu numai . Ascultam cu ochii inchisi ceea ce spunea prezentatoarea cu piele perfect bronzata , cu pometi evidentiati , zambet fermecator , par lung , ciocolatiu , imbinandu-se perfect cu ochii ei verzi . A adus in discutie vorda despre atmosfera care a fost seara trecuta la noul club deschis . Din curiozitate mi-am deschis ochii pentru a vedea cateva imagini si o scurta filmare de la club . Ochii mi s-au marit cand in cateva din acele poze imaginea Hateey a aparut in cadru , alaturi de maniacul ala de Anthony . Am simtit cum sangele imi pulseaza cu putere in vene , confirmandu-mi ca Hateya ma mintise .
CITEȘTI
Last Chance II
FanfictionJustin si Hateya revin , in fata aratandu-se o noua viata , un nou inceput . Las Vegas , orasul pacatos in care viciile si crimele sunt la ordinea zilei , orasul nou , care le va aduce aminte de vechiile obiceiuri , acaparandu-i intr-o noua lume mu...