↓ Anthony's P.O.V. ↓
Am putut rezista doar pana dimineata , desi poate ar fi trebuit sa pot rezista mai mult de atat si sa-mi vad de treburile mele , sa nu ma amestec in treburile lor , dar stiu ca are legatura si cu mine deci nu pot sta deoparte. Am condus cum am stiu eu mai bine , sa ajung cat mai repede la Hateya . Aveam siguranta ca Hateya se afla acum la apartament si cel mai probabil cei doi deja " si-au scos cutitele " .
Am intrat pe poarta mare aa parcarii blocului , inaintand cu un derapaj de milioane , uitandu-ma in pglinda retrovizoare , zambind stangaci si apreciativ vazandu-l pe portar sarind ca si ars din camera in care el statea . Am iesit din masina trantind portiera , fugind spre scari . As fi ales sa merg pe scari , dar mi-am dat seama ca am cam mult de urcat si riscam sa pierd timp si energie , asa ca alta alternativa nu aveam , in afar de aceea de a lua liftul , urcandu-ma pana la ultimul nivel al blocului.
Bateam din picior agitat , uitand-ma pe micul ecran luminos cum isi schimba cifrele , trecand de la un nivel la altul .
- La dracu , ami repede ! am murmurat o dracuitura
Un clincanit s-a auzit , liftul oprindu-se ajungand unde voiam . Nu am asteptat sa se deschida bine usile ca eu deja o zbughisem printre crapatura usilor culisante . Am lasat la oparte bunele maniere si am intrat in apartament fara a mai bate la usa . Din dormitor se auzeau zgomote asa ca m-am dus direct acolo , strangandu-mi pumnii pe langa corp , respirand apasat . Am auzit spargandu-se , deci se pare ca deja au inceput . Din fericire nu am auzit vreun tipat sau vreo cazatura , ceea ce este destu de bine .
M-am oprit in pragul usii , avand o expresie serioasa si nu stiu din ce motiv eram agitat si nervos . Colturile buzelor mi s-au arcuit intr-un zambet usor observabil iar colturile ochilor mi s-au incretit usor , vazandu-l pe Justin incremenind , privindu-ma incruntat , mai ca ar sari pe mine . Nu a durat mult si Hateya si-a intors capul , uimirea fiindu-i si mai mare , privindu-mi cu gura intre deschisa , clipind des .
- Tu , ce dracu cauti aici ? se rasteste Justin
- Am venit sa clarificam lucrurile . ii raspund printre dinti
- Noi doi nu avem ce clarifica , treaba asta este doar intre mine si Hateya . Pe tine nu te priveste nimic , asta tine de noi doi , ce alegem pentru mai departe , asa ca te rog sa te cari dracu de aici ca si asa ai cauzat deja prea multe probleme si incurcaturi . vorbeste repede , vena stanga de la gat umflandu-i-se
- Anthony , nu agrava mai mult situatia . vorbeste Hateya , vocea fiindu-i destul de joasa
- Ai auzit-o Anthony , da ? Ea nu te vrea aici , asa ca cara-ti corpul ala de aici , de pe proprietatea mea , sau vei iesi de aici doar cu picioarele aici . Justin imi arunca o amenintare , apropiindu-se de mine
- Woah Bieber , asta tocmai a sunat a amenintare , dar nu uita ca eu sunt o mai mare amenintare pentru tine si relatia ta , decat moartea pe care spui ca mi-o promiti . ii spun zambind , vazandu-l infuriunde si mai tare A , si inca ceva . Daca ea nu ma vrea aici , atunci iti spun eu unde ma vrea . In inima , mintea , patul si corpul ei . i-am spus toate astea privindu-l in ochi , tintind-o mai apoi cu privirea si pe Hateya
Justin nu imi mai spune nimic , doar se repezeste la gatul meu , impingandu-ma pana in peretele de dupa usa . Mi-a dat un pumn in falca , si un picor in burta , trantindu-ma apoi la pamant , lovindu-ma brutal cu piciorul , varsandu-si excesul de furie asupra mea .
- Justin , inceteaza ! tipa Hateya , tragandu-l pe Justin , incercand sa-l opreasca
A reusit sa-l opreasca , punandu-se in fata lui ,cuprinzandu-l in bratele ei , corpul oprindu-i-se , privindu-ma doar cu dezgust . M-am tarat , ridicandu-ma pe perete , privindu-i pe amandoi . Ochii Hateya erau usor speriati si tristi , dar ochii lui Justin emanau furie si moarte .
CITEȘTI
Last Chance II
FanfictionJustin si Hateya revin , in fata aratandu-se o noua viata , un nou inceput . Las Vegas , orasul pacatos in care viciile si crimele sunt la ordinea zilei , orasul nou , care le va aduce aminte de vechiile obiceiuri , acaparandu-i intr-o noua lume mu...