Epilog

204 17 11
                                    

As incepe prin a-mi cere iertare fata de tot , dar stiu ca acum degeaba o fac ... Simt cum inima mi se strange putin cate putin cand ma uit in jurul meu , si nu mai pot da de urma ta , Justin . Urma ta s-a pierdut pe strazile Las Vegasului , ramand in urma ta doar amintirea si numele care odata ajuns la urechile oamenilor , le provaca mii si mii de stari . 

Stiu ca este doar vina mea , sunt constienta de toata treaba asta , dar as vrea sa stii , vreau sa te asigur de un lucru : Te iubesc , Justin ! Da , si acum o fac , chiar daca nu a trecut foarte mult timp de la moartea ta , si stiu ca inca nu sunt bine si nu m-am putut acomoda cu gandul ca tu nu mai esti printre noi . Sunt sigura ca nu o sa mai pot iubi pe altcineva asa cum te-am iubit pe tine , sau ca nu o sa mai pot iubi vreodata . Cea mai buna optiune ar fi aceea ca inima sa mi-o leg cu-n lacat si sa arunc cheia undeva pe fundul unei ape . 

Probabil daca ai fii langa mine acum , mi-ai spune ca gresesc si ca nu ar trebui sa-mi inchid inima , sa fiu privata de tot ceea ce inseamna a trai si a simti . Mi-ai spune ca daca el ma face fericita si ma  face sa ma gandesc la viitor , atunci inseamna ca el este numai bun pentru mine . As vrea sa te pot contrazice , asa cum o faceam odata , as vrea sa-ti spun ca te inseli , ca nu ma vad langa nimeni altcineva in afara de tine  , dar stiu ca nu m-ai lasa sa continui , ca m-ai opri . 

Langa tine , am avut parte de cei mai frumosi ani , exact asa cum au fost ei . Tu ai fost cel care m-a salvat din esecul in care eram , tu m-ai scos la lumina dupa ani de intuneric si mizerie in viata mea . Am fost o femeie de cea mai joasa speta , dar tu , tu m-ai facut sa-mi recastig increderea in mine si adevarata valoare , si mi-am dovedit ca orice se poate schimba . Insa , asa zisul meu viciu s-a reintors . Viciul pe care il aveam pe cand lucram la acel club blestemat , sa fiu cu mai multi barbati , desi , in adevaratul sens al cuvantului , nu am fost niciodata cu Anthony . Niciodata nu m-a obligat sa fac ceva din ceea ce nu vreau , era constient de relatia noastra si de sentimentele cu care eram amndoi incarcati , eram atat de conectati unul de altul , incat din aceasta concentrare , eu am fost cea care s-a deconectat de la aparatele inimii tale si a incercat sa traiasca din ajutorul altcuiva , si a esuat . Acum , sunt la pamant cu tot , si abia imi tin lacrimile in frau , dar degeaba , oricat as incerca , nu pot , pur si simplu nu pot . 

Desi totul trece , nimic nu trece fara sa lase urme si consecinte in prezentul si viitorul nostru . Nu pot spune ca ai fost primul barbat din viata mea , insa stiu sigur ca ai fost primul barbat pe care l-am iubit cu toata fiinta mea , primul cu care mi-ai dorit ceva pe bune . Amandoi aveam acelasi numitor comun , priveam in aceeasi directie , iar asta denota ca ne iubeam si aveam aceleasi asteptari de la viata ce urma impreuna ...

Iti spun Justin ca mi-e teama , mi-e teama sa ma las controlata de sentimenete , mi-e teama sa ma indragostesc din nou , mi-e teama de tot ceea ce tine acum de iubire . Stiu ca Anthony chiar tine la mine , si ma iubeste , dar eu nu , eu nu simt la fel , desi poate as vrea , nu pot si cred ca nici nu vreau . Mi-a promis ca-mi va da destul timp si spatiu , si ca ma va astepta , dar mi-e teama ca o sa intarzii atunci cand imi voi lua inima in dinti . Deja stiu ce mi-ai spune , cuvintele parca deja imi rasuna in urechi , parca mi se invart prin toata mintea . 

" Ai grija pe cine iubesti . S-ar putea sa iubesti toata viata o umbra . Sau un gand fericit . Ai grija cui  ii incredintezi sufletul . Pe cine lasi sa treaca dincolo de limite . Cui ii povestesti seara inainte de culcare fricile tale sau cu cine imparti fericirea , ca s-ar putea sa fie doar o simpla aparenta , sa nu-i pese de fapt de nimic din toate astea . Ai grija pe cine transformi in creator . Cine iti va controla motivele de implinire . Ai grija sa nu iubesti azi si sa suferi maine , stiind ca poti controla asta . Ai grija de poftele si dorintele tale . De noptile in care traiesti o nebunie si de zilele in care poti sa urasti  . Si de tine ai grija , respingand intr-o zi alti oameni . " 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 30, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Last Chance IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum