↓ Hateya's P.O.V. ↓
L-am auzit iesind pe usa , confirmandu-mi faptul ca parasise apartamentul , am iesit pe balcon , apropiindu-ma de sticla balustradei , cautandu-l cu privirea pe Justin . Nu a durat foarte mult sa-l vad iesind de pe alee , accelerand nervos , alunecand pe soselele Las Vegasului ocolindu-i cu usurinta pe restul soferilor ce-i stateau in drum . M-am intors in dormitor oftand . Am deschis usile dresingului , alegandu-mi pantalonii de piele , jacheta cu model de rocker tot din piele , un maiou cu manecile usor desirate cu imprimeu "salbatic" . Din sertar mi-am scos sutienul si sosetele , tinuta fiindu-mi pregatita , tot ceea ce-mi ramanea de facut era sa ma dezbrac de hainele pe care le purtam , imbracandu-le pe cele pe care tocmai le alesasem .
Dupa ce m-am imbracat , m-am pus in fata oglinzii analizandu-ma , ca mai apoi sa-mi pieptan parul , si sa aplic putin corector lichid sub ochi , in zona nasului si foarte putin pe barbie si frunte . Mi-am rimelat genele , alungindu-mi-le intr-un mod frumos iar buzele mi le-am pictat cu-n ruj mat rosu aprins , rezistent . M-am dat cu parfum , mi-am luat manusile si ochelarii din sertar si casca din suport , ramanandu-mi doar sa ma incalt cu bocancii in hol . Telefonul mi l-am bagat in buzunarul gecii , fiindu-mi , poate util in vreun fel .
Dupa ce m-am incaltat , am parasit apartamentul , inchizand usa in urma mea , punandu-mi cheile in acelasi buzunar in care pusasem si telefonul . Am chemat liftul , dandu-ma apoi un pas in spate , asteptand ca acesta sa ajunga , sa ma ia si sa ma duca cat mai repede cu putinta la parterul cladirii . Clopotelul liftului s-a auzit , usile deschizandu-se lasand lumina sa patrunda putin si in afara liftului . Am intrat , apasand pe tasta ce avea sa ma coboare pana la parter , intre timp mi-am aranjat jacheta si mia-m trecut cu mana prin par , facandu-l mai rebel , desi , avea sa fie intr-adevar rebel dupa ce voi da cateva ture cu motocicleta .
Am iesit increzatoare din lift cu casca in mana , tinandu-o pe langa corp .Ma indreptam cu pasi mari si rapizi spre garaj , bucuroasa sa-mi revad iubirea , fiindu-mi intr-adevar dor de ea , iar acesta era un moment numai bun pentru o mica plimbare , fiind doar eu , motocicleta si viteza , dandu-mi o stare tipica , aruncandu-ma direct in al noulea cer . Mi-am zarit frumoasa , si am zambit involuntar si admirativ in acelasi tip , mandra de felul in care arata . In drum spre ea mi-am dat parul pe spate , punandu-mi casca , legandu-mi-o ca apoi sa-mi pun si manusile . Inainte de a ma urca pe ea , am atins-o , smitind chiar si prin manusi vopseaua perfect intinsa si modelul fara niciun defect . Mi-am ridicat piciorul , trecandu-l peste "corpul" motocicletei , asezandu-mi fundul in locul potrivit . Am bagat cheile in contact , pornind motorul , radiand deja , simtind cum in vene incepuse sa-mi pulseze mai repede sangele . M-am aplecat putin in fata , pornind incet de pe loc , indreptandu-ma spre iesire . Odata iesit pe usile garajului , am accelerat brusc , sunetul melodios al motocicletei rasunandu-mi in urechi . Am trecut pe langa Chen , salutandu-l printr-un gest cu mana , ducandu-mi degetul inelar si cel mijlociu inspre cap , acesta m-a recunoscut , mi-a zambit si mi-a facut cu ochiul , salutandu-ma in felul sau . Daca Justin ar fi fost de fata , s-ar fi enervat si l-ar fi pocnit , si nici pe el nu l-ar mai fi suportat . Saracul Chen , nici nu vreau sa ma gandesc la ceea ce ar fi Justin in stare sa-i faca .
Acum , ca aveam frau liber , am accelerat , razand , unindu-ma parca cu motocicleta , simtind-o intru totul . Alunecam pe strazile destul de aglomerate ale Vegasului , strecurandu-ma cu o foarte mare usurinta printre conducatorii masinilor , tresarind zarindu-ma in dreptul lor , depasindu-i imediat . Zambeam , stiam ca oricum ar fi , mereu ii voi face la sofat , indiferent ca sunt cu masina sau cu motocicleta . Iubeam masinile si motocicletele si in acelasi timp traiam pentru ele , demonstrand ca si o femeie este capabila sa conduca o masina cu atat mai mult o motocicleta , intrecandu-se cot la cot cu barbatii , asa zisii "experti in ale sofatului" .
Prinzand rosu la semafor , m-am decis sa-mi scot telefonul , tastandu-i un mesaj lui Anthony , in care ii spuneam daca poate veni la iesirea din oras pentru a ne intalni . Nu ma asteptam sa-mi raspunda asa reede , si nici sa-mi confirme ca va ajunge acolo in cel mult 10 minute , timp in care eu poate sa ma duc si sa ma intorc de inca trei ori , asa ca am decis sa ma mai plimb prin oras , de ce nu , permitandu-mi sa intarzii . Nu stiu de ce faceam asta , stiu ca nu era deloc bine , dar imi placea gandul asta , imi placea sa traiesc mai periculos chiar daca unul dintre noi avea sa sufere la final . Ar trebui sa-i spun ca asta o sa fie ultima data in care ne vom intalni si ca ar face bine sa nu mai insiste cu nimic .
CITEȘTI
Last Chance II
FanfictionJustin si Hateya revin , in fata aratandu-se o noua viata , un nou inceput . Las Vegas , orasul pacatos in care viciile si crimele sunt la ordinea zilei , orasul nou , care le va aduce aminte de vechiile obiceiuri , acaparandu-i intr-o noua lume mu...