,, P-posledních pár dní jsem měl pocit, že mě někdo sleduje. Myslel jsem si že jsem paranoidní, ale ten pocit nepomíjel. až dneska jsem zavětřil pach několik pach. Bál jsem se. Myslel jsem si, že jsem jim uprchl, ale to jsem neměl. Šel jsem z knihovny a nebyl moc pozorný a dal si do uší sluchátka. A potom se to stalo tak rychle. Někdo mě zezadu chytl a zatáhl do jedné uličky. Byly tam tři alfy. "
Jeho hlas se začal mírně třást, stejně jako jeho ruce.
,, Říkali, že si chtějí pohrát, já se bránil a jim se to nelíbilo. Mlátili mě a různě do mě kopali. Pořád jsem se vzpouzel, než jsem ucítil něco ostrého na břiše. B-bolelo to. Musel jsem utéct. Nějakým zázrakem jsem se jim proklouzl a běžel. Docházeli mi síly a myslel jsem si, že je to můj konec. Na poslední chvíli jsem viděl tebe a potom se mi zatemnilo před očima."
,, Kdy ti skončil heat?"
,, Teprve mi má začít."
,, Za jak dlouho?"
,, Za deset dní."
,, Máš nikoho, kdo by s tebou mohl strávit heat?"
,, Ne, žiju sám."
,, nějaké přátele? Rodina?"
,, Poslední z rodiny, kdo mi zůstal byla babička. Ta zemřela před čtyřmi lety. Přátele nemám, nejsem moc sociální typ."
,, Tak to si můžem plácnout. Taky nejsem moc sociální typ. Teď už je venku nebezpečno, hlavně pro omegu. Můžeš u mě přespad a radil bych ti to, venku můžou stále být."
,, Děkuju."
,, Není za co, teď si půjdu udělat večeři, přidáš se?"
On jen kývl a pomalu se postavil. Oblékl si tričko a vydal se za mnou.
,, Jak se jmenuješ ty?"
,, Oh já se zapomněl představit, jmenuju se Han Jisung. "
,, Kolik ti je ?"
,, Za chvíli 20, tobě?"
,, Taky."
,, Dáš si nudle?"
,,Rád"
Bylo zvláštní po dlouhé době si s někým jako já si povídat. Byli jsem na to prakticky stejně, nikoho jsme neměli, byli jsme omegy, chodili na stejnou školu, dokonce nám začínal podobně heat. Měli jsme toho hodně společného a proto se nám možná tak dobře spolu povídalo. Felix byl vážně fajn.
,, Budeš spát na gauči, dám ti nějakou deku a polštář, kdyby něco, tak jsem vedle."
,, Jo, díky."
Dal jsem Felixovi nějaké oblečení na spaní a zubní kartáček. Popřál jsem mu dobrou noc a zavřel se v pokoji. Spát ale nejdu, ani by mi to nešlo. Radši jsem si sedl ke stolu, který jsem měl v pokoji a učil se.
Po nějaké hodině a půl mě přestalo bavit se učit do školy a proto jsem vytáhl jednu z knih o vlkodlacích, která mi zůstala po rodičích. Strašně rád jsem četl o naší historii, ale moc knížek jsem neměl. Ale vždycky jsem se zastavil u jedné kapitoly. Alfa a její Luna.
Na každou Lunu čeká její alfa. Pokud se včas nenajdou, jiný vlk si jí může přivlastnit. Luna s tím nic nemůže udělat. Luna je tedy uvržena do nešťastného vztahu, který může trvat dokonce jejího života, pokud se nezjeví její určená alfa a nevyzve její momentální. Je to souboj na život a na smrt.
Jak romantické nemyslíte ?
Zívnul jsem si a promnul si či. Byl jsem ospalý a unavený. Měl bych jít spát.
Vzal jsem si věci spaní a šel potichu kolem spícího Felixe do koupelny. Dal jsem si rychlou sprchu a udělal si hygienu. Doslova jsem spadl do postele a únava mě přemohl a já jsem do minuty usnul. Doufal jsem hodně v to, že budu mít bezesný spánek.
ČTEŠ
werewolf (minsung\hyunlix)
Fanfiction,,Nechte nás být!" ,,Máte smůlu vlčci, nikdo tu není, aby nám v tom zabránil." ,,Pomo-"