5

287 21 0
                                    

,, Dneska bych si dal........... sushi!"

,, Fajn, zajdeme ke mně a potom si ho objednáme nebo na to chceš jít rovnou?"

,, Dneska mám lidí plný zuby, objednáme to."

Šli jsme ke mně, protože jsem to mněl blíž a protože mám větší byt jak Hyunjin. Kdyby jste se ptali o čem byla naše sázka, kvůli které teď utrácím peníze, tak byla o úplný hovadině. Sázeli jsme se o to komu se vejde do pusy víc knedlíků. Ano, ta vysmátá žirafa vyhrála, ale jenom o jeden!



,,Měl by sis nikoho najít, tenhle byt je moc velký pro jednoho."

,, A ty by sis měl sundat ty boty, jinak je po tobě."

Z nějakého důvodu má Hyunjin potřebu chodit po mém bytě v botách. Kdyby ho viděla moje babička, tak by mu dala. Dostal by z jedné strany bačkorou a z druhé o zeď.

,, No jo ježiši,  ale vážně by sis měl nikoho najít."

,, A koho jako? Rozhodně nechci člověka a žádná omega mě nepřitahuje. "

,, Měl by si zapátrat po své Luně."

,, To říká ten pravý, ty taky nikoho nemáš. Měl by sis taky nikoho najít."

,, Já věřím na osud, až bude čas, tak přijde."

,, Zase ty a ten tvůj osud."

,, V něco musím věřit, jinak bych se už dávno zbláznil. Ale řekni mi ty, chceš, aby to byla holka nebo kluk?"

,, Mně je to jedno."

,, Ty jsi nad tímhle snad nikdy nepřemýšlel?" 

,, Neměl jsem na to čas. Škola, učení, vlkodlak ve mně, ty a mám bohatě vystaráno o svůj volný čas."

,, Děláš, jakoby jsem byl nějaká zátěž."

,, Co si budem, nikdy to je s tebou těžký. "

,, Ale jdi ty brepto, ale dost kecání. Mám hlad jako vlk."

,, Chceš to co vždycky?"

,, Ano prosím."

Vzal jsem mobil a objednal sushi, které ho nebude málo. Občas mám pocit, že je Hyunjin jak černá díra.

,, Tak objednáno, bude to tu do 40 minut."

,, Ok. Četl si tu encyklopedii o vlkodlacích?"

,, Jo, bylo to celkem zajímavý. Ta knížka toho hodně pamatuje a né všechny stránky drží u sebe, ale nakonec se to dalo přečíst."

,, Nějaká zajímavá fakta?"

,, Prý kdysi dávno existoval vlkodlak, který měl nějakou moc. Nedozvěděl jsem se jakou, ale byl to ojedinělý případ. Taky jsem se dozvěděl spoustu věcí o omegách. Jako třeba, že jejich oči dokáže vidět i člověk."

,, Jakože jim mohou vidět vlčí oči i lidi? Hah bych nechtěl. A co co třeba o tom spojení? Myslím jako mezi alfou a omegou nebo Lunou."

,, No ty jako alfa máš celkem velký vliv na svoji Lunu, omegu říká se jim různě. Je to trošku složitější na vysvětlení. Ty dokáže poblouznit svojí Lunu svýma feromonama, ale to stejný může udělat i ona. Když spolu jste jak, když ty máš rut nebo ona heat, tak jste jak utržený ze řetězu. Jestli mě teda chápeš. Pokud ne, tak v té encyklopedii je to tak krásně vyobrazené."

Trošku jsem se nad tvou myšlenkou oklepal.

,, Jsou tu i nějaké dni kde to probýhá takhle, ale pokud tě to zaíma, tak si tu knížku přečti sám."

werewolf (minsung\hyunlix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat