9

332 26 6
                                    

,,Ahoj Jisungu!"

Doběhl ke mně ten roztomilý blonďáček, když jsem na něj čekal v parku na lavičce.

,,Ahoj Felixi."

Postavil jsem se a byl náhle vtlačen do objetí mého společníka.

,, Na to že je ráno máš dost energie."

,, Dobře jsem se vyspal. To samé se nedá říct o tobě, spal si dobře?"

Odtáhl se a podíval se mi do obličeje a zamračeně ho zkoumal.

,, Oproti normálu jsem toho naspal docela dost. To je to na mně tak moc vidět? Myslel jsem  si, že to ten korektor zakryje."

,, Na první pohled ne, ale vypadáš vyčerpaně."

,, To se občas stává někomu, kdo trpí insomnií."

,, Měl by si to řešit. Insomnie není sranda. Bez dlouhodobého nedostatku spánku se může stát, že se zhroutíš."

,, Aspoň bych se potom vyspal. Nicméně mám pro tebe překvápko. Vím, že zanedlouho budeš mít heat a já taky, tak mám řešení, které nám oběma pomůže přežít zkouškové. Jsou to prášky, které by měli potlačit heat. "

,, Slyšel jsem o tom něco, ale nikdy mě nenapadlo je zkusit. Vážně fungují?"

,,Měli by, aspoň na nějakou dobu. Na"

Podal jsem mu pixlu s práškami.

,, Ty jsi nejlepší!"

Znovu po mně skočil a sevřel mě do pevného objetí, které jsem mu tentokrát aspoň trochu opětoval.

,, Nechci nic říkat, ale měli bychom už jít jinak přijdem pozdě."

,, Jo, jasně."

Odlepil se ode mě a my se konečně rozešli k univerzitě. Cestou jsme si samozřejmě povídali a mě začínala pobolívat hlava. Asi polovinu věcí, co vypustil Felix z pusy jsem nedokázal vnímat, ale on vypadal, že mu to vůbec nevadí a jel si svou.



++++++

Když už jsme stáli před univerzitou zbýval nám ještě nějaký ten čas, tak jsme se rozhodli, že ho strávíme na čerstvém vzduchu. Spíš to byl můj nápad, protože jsem myslel, že mi to nějak pomůže s bolestí hlavy, ale moc to nepomohlo.

,, Kolik máme dneska vlastně přednášek?"

,, Jenom dvě"

,, To je skvělý, nezajdeme potom někam?"

,, Můžeme, ale já nebudu moct na dlouho. Dneska doučuji a mám brigádu."

,, Tak to bude jenom na chvíli. Stejně- tamti na nás divně koukají."

Poukázal nenápadně prstem za mě.  Napjal jsem celé své tělo, když jsem zavětřil pach alfy, ne dvou alf. Pomalu jsem se otočil a naskytl se mi pohled na známe tváře. Minho a Hyusung, nebo to byl Hyunjin? Jakmile se všimli mého pohledu, tak mi zamávali. Ten Hyunjin měl na tváři takový divný úsměv, že to vypadalo celkem komicky.

Otočil jsem se zpátky na Lixe a povzdechl si.

,, To je Hyunjin a Minho. Moc je neznám, včera jsme se potkali. Jsou to alfy a podle mého neškodní, takže se jich bát nemusíš, ale i tak měj oči na šťopkách."

,, Kde jsi je potkal?"

,, Včera jsem omylem usnul v parku na lavičce a právě Minho byl ten, kdo mě probudil. Tak z reflexu jsem na něj zaútočil a zjistil, že se umí dost dobře bránit, takže si na něj možná dávej větší pozor. Měl jsem vzato, že mi bude chtít něco udělat a fakt, že sebou měl kamaráda mě neuklidnil, ale potom jsem se dozvěděl, že došlo jenom k nedorozumění. Podle toho, co tvrdili, jsou neškodní a Minho měl v úmyslu mě pouze vzbudit, protože bylo pozdě a pro omegu, jako jsem já, tam není bezpečno."

,, Jsou celkem hezcí, hlavně ten s těmi delšími vlasy."

,, To je Hyunjin." Doufám, že jsem to řekl správně.

,, Celkem náhoda, že chodí na stejnou vysokou. "

,, To jo. Předtím jsem je tu neviděl, takže mohli mít nikdy jindy přednášky."

Malinko jsem sykl bolestí, když mou hlavou projela ostrá bolest a chytil se za spánek.

,, Seš v pohodě? "

Felix se ustaraně na mě koukal. 

,, Jo, jenom mě bolí trochu hlava, nemáš nějaký prášek na bolest?"

,, Nemám, promiň"

,, To je vpořádku, dneska máme pouze dvě přednášky, potom se můžu stavit doma, tam mám nějaké léky."

,, Dobře, ale řekni, kdyby ti bylo hodně blbě."

,, Jo"

Usoudili jsme, že bychom už mohli jít do třídy. Felix si sedl vedle mě a já z něj cítil obavy. Jakožto omega, můžu vycítit z druhé omegy její emoce. No tedy pokud neskryje svůj pach.

Pokud přežiju tenhle den, tak asi budu děkovat bohu. 

___________________________________

Let's go! Jsem zpět, teda nevím na jak dlouho. Každopádně konečně vydávám tuhle kapitolu, kterou jsem měla rozepsanou už od února minulého roku.

Takže tady je, doufám, že se vám kapitola líbila a přeji hezký zbytek dne.

Mucq💜

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 28, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

werewolf (minsung\hyunlix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat