6

280 23 0
                                    


Kde ten parchant zase vězí? Za 5 minut nám jede autobus, já už stojím na zastávce a on nikde. Jestli nepřijede včas, tak pojedu bez něj. Nasadil jsem si sluchátka a pustil si do nich nějaké písničky. Dneska jedu asi bez Hyunjina.

,,ÁÁ!"

Díky mým rychlým reflexům a vylepšenému zvuku jsem se vyhnul útočníkovi, který na mě chtěl zezadu skočit, vzal jsem jeho ruku a zakroutil mu jí do zadu (tak jak to dělají policisté).

,, Hyunjine, už jsem ti několikrát řekl, že nemá cenu na mě útočit, mohl jsem ti něco udělat."

Pustil jsem jeho zkroucenou ruku a usmál jsem se.

,, Stejně to budu zkoušet dál, vždycky nemůžeš být v pozoru."

,, Zapomněl jsi si snad, kde jsem vyrůstal? Radši neblbni, lidi na nás koukaj."

,, To bude nezpochybně naší krásou."

,, Tak to určitě."

 Přijel k nám autobus a my jsme nastoupili. Cesta byla poklidná do doby, dokud nenastoupil jeden kluk. Hned jsem ucítil jeho pach. Byl mi strašně povědomý. Že by to byl on? Ten jeden kluk ze včerejška? Ale jako docela by se schodovali. Včera tam byli dva kluci, jeden měl blonďatý vlasy a druhý hnědý. Oba dva byli menšího vzrůstu. Do obličeje jsem jim moc neviděl, ale ten pach jednoho se mi vryl do paměti. Tenhle kluk měl hnědé vlasy a taky nebyl nejvyšší. Do táře jsem mu tentokrát viděl. Menší nos s velkýma očima, jeho tváře byly větší, čímž připomýnal trošku veverku. Byl docela roztomilý. Taky byl značně nervní, měl zkousnutý ret a oči mu tikaly všude možně po zemi. Podle jeho pachu, odhaduji, by měl mít zanedlouho heat. Taky bych byl značně nesvůj, kdyby se mi měl blížit heat a ucítil bych blízko sebe přítomnost nějaké alfy. Je očividné, že nikoho nemá. 

Za pár zastávek vystoupil stejně jako my. Asi chodil na stejnou vysokou jako my, protože ostatní jsou dál. Ostatně mě ro může být jedno, ani ho neznám, ale nevypadá na někoho, kdo je zlý. Celkově vypadá zajímavě, třeba se naskytne nějaká možnost a my si nikdy popovídáme.

,,Minho?"

,,Hm?"

,, Co tě tak zaujalo v tom autobuse? Mluvil jsem na tebe a ty nic."

Koukl se směrem jako já a hned pochopil. 

,, Takže mladý pán si vyhlíží potravu? A to sis včera myslel, že si nikoho nenajdeš."

,, Není to tak jak to vypadá. Když jsem včera byl venku tak-"

,, Já ti řekl, že máš jít spát! Zachvilku ty tvoje vaky pod očima budou vypadat jak modřiny."

..Nech mě to dopovědět."

,, No jo"

,, Když jsem včera šel ven, tak jsem šel do parku. Byl jsem na svém oblíbeném místečku, když jsem slyšel jednoho kluka jak běží o život, byla to vyděšená omega. Potom jsem zjistil, že utíkal před bandou nadržených alf, které ho pronásledovaly."

,, To máš jako vidiny, že podle zvuku poznáš,  že to byl kluk a k tomu omega?"

,, Ne bože, říkám ti to rovnou co vím. Mám ti jako říct, že jsem slyšel splašené srdce a divný dech a nebyl to běžec, k tomu jsem cítil pach krve, proto jsem se rozhodl jít naproti tomu?"

,, Klidně, teď mi to dává větší logiku, pokračuj."

,,  Když už jsem nebyl daleko, tak jsem viděl, jak běží k jednomu klukovi a prosí ho o moc. Potom ztratil vědomý a ten druhý kluk ho zmateně chytnul a koukal okolo sebe. Byla to taky omega.  Oba dva jsme zaregistrovali ty skupinku těch alf a on vzal toho v bezvědomý a utekl s ním pryč. Jelikož měl jeden z nich tu ránu, ze které šla dost zřetelně cítit krev, tak mi bylo jasný, že je budou pronásledovat."

,, Hádám, že se tak nestalo, protože náš Minhoušek jim v tom zabránil."

,, Jop. A ten kluk, který mu pomohl byl určitě on. Jsem si tím naprosto jistý. Jeho pach je tak... jiný. Hezky voní."

,, Oh... tobě se líbí."

,, Ne, to jsem neřekl. Jenom, že hezky voní."

,, Jasně, povídej si co chceš, ale vypadá to, že se ti zamlouvá."

,, Drž pusu."

,, Hou hou.. hned nevrč. Pojď už do třídy jinak přijdeme pozdě."

werewolf (minsung\hyunlix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat