1.6

690 77 26
                                    


-Yazar-

"Jimin-ah. Sınıf 26 kişi, 13-13 öğrencileri bölüştürmemiz gerek."

"Hallederiz Yoongi Hyung. Sınıfta 2 tane dansçı var zaten Kang Taehyun ve Hwang Hyunjin. İkisininde dans seçmesini istiyorum. Daha önce ikiside farklı gruplar için arka dansçı olmuş ve başarılılar gerçekten"

"Sen nasıl istersen. Öğrencileri toplayıp halledelim"

Ellerini pembe saçlının omuzlarına saniyelik bastırıp çekti. Ayağa kalkıp siyah saçlarını geriye taradı ve sonra yine gözlerinin önüne dökülmesine izin verdi. Ne seçeceğini tartışan çocuklara dönüp konuşmaya başladı.

"Arkadaşlar! Hepiniz adınızı, soyadınızı, numaranızı ve girmek istediğiniz grubu yazıp benim masama bırakın lütfen"

Önündeki öğrenciler rastgele kağıt parçalarına istenilen şeyleri yazarken etrafı izledi. Birkaç dakika içinde herkes işini bitirmişti.

Teker teker isimler okundu. Öğrenciler ve istedikleri gruplar sesli söylendi.

"Yoongi Hyung! 18 kişi senin sınıfını seçmiş. Eşit olmayacak sanırım. "

"5 kişiyi senin sınıfına almalıyız. Seçmeyi düşündüğün biri var mı? "

Pembe saçlı genç öğretmen gözlerini önündeki listede gezdirdi.

Kang Taehyun

Choi San

Lee Minho

Kendisininde beklediği gibi Hwang Hyunjin dans tarafını seçmişti. Bu diğer üç dansçınında kendi sınıfına geçmesini istiyordu. Elindeki listede adını işaretlediği 3 öğrenciye yöneldi.

"Kang Taehyun! Choi San! Lee Minho! Buraya gelir misiniz? " 

Kalktığı yere geri otururken Hyung'una bir bakış attı. Ona sormadan direkt çağırmıştı ve belki hoşuna gitmezdi. Ondan daha sonra özür dilemeyi aklının bir kenarına yazıp önünde dikilen üç yakışıklıya çevirdi bakışlarını..

"Üçünüz de vokali seçmişsiniz.. "

Kafalarıyla onayladılar,

"-Ama ben sizin dans grubumda olmanızı istiyorum. Üçünüzünde dansçı olduğunu biliyorum ve iyi olacağınıza dair şüphem yok"

"Ben varım. Dans seçen kişisi fazla olur diye düşündüğüm için vokal grubunu seçmiştim. "

Choi San konuştuğunda gülümsedi Park Jimin. Bu çocuğu dans etmeye hazırlamak için çok heyecanlıydı.

"Açıkçası kararsızım"

Bu sefer konuşan Lee Minho idi.

"Hoşlandığım çocuk vokal grubunu seçti ve onunla olmak istiyorum"

Aynı sebepten ötürü vokal seçmişti Taehyun da. Dansa aşıktı. Küçük yaşlarında başladığı bir hobiydi. Yine de sevgilisi için vokal seçmeye değerdi.

"Sevdiğin ile yanyana olmak güzel hissettiriyor değil mi? Biliyorum. Yine de tekrar düşün lütfen. Dans edecek olan sensin. Sevdiğin şeyi yap. Sevgilin için vokal seçtiğinde memnun kalmazsan ne yapacaksın? "

"Bende aynı şeyi yaşıyorum. Dans seçmek istiyorum ama sevgilim olmadan olsun istemiyorum"

Tae konuştu. Birkaç saniye sessizlik oldu. Yine konuşan Tae'idi.

"Dansa geçeceğim. Dans pratikleri sonrasında yine sevgilimle olacağım. Hem sevdiğim işi yapacağım, hem sevdiğimle yapacağım"

"Beni de dansa yazın hocam"

3 öğrencininde dansa geçmesi tatmin etmişti Park Jimin'i. İsimlerini kendi listesine ekledikten sonra Hyung'una 1 kişiyi sorun etmeyeceğini söyledi ve kendi öğrencilerini toplamak için ellerini çırpıştırdı.

"Arkadaşlar! Dans kulübüne adı yazılanların adını sesli söyleyeceğim. Kapının önünde sıra olun lütfen. Sizi test falan etmem gerekiyor. Hızlıca gidelim"

Önce isimler okundu. Öğrenciler ayrıştı. Yakın arkadaşlar, sevgililer, kardeşler tam bu esnada ayrıldı. Taehyun Dansı, Gyu ise Vokali seçmişti. Birbirlerine bakıp iki ayrı gruba geçtiler.

Park Jimin öğrencilerini de alıp sınıftan ayrıldığında geriye sadece enstrüman ve ses için çalışacak öğrenciler kalmıştı..

~~~~~

Üzgünüm yazasım gelmiyo hiç :/ Taslaklardaki kitaplara yazasım geliyor sadece

Kitabı kaldırmayı düşünüyorum..

we lost the summer | Taegyu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin