Evet,
Bölüm yazmak için bulduğum bahane sizi çok sevmem ve güzel yorumlarınızİyi Okumalar~~
5 yıl Sonra -Taehyun
"Kai gerizekalı mısın amına koyayım ciddi bir şey üzerine çalışıyorum"
"Ya sende o göt yok Taehyun. Beomgyu yapana kadar yapamazsın. Switch ilişki de değil misiniz bırak bu konuda ilk adımı o atsın. "
"Kes sesini lavuk. Senin işin basit tabi. "
"Uff Tae ne halt yersen ye. Ben Haneul aşkımın yanına gidip iki sevimlilik yapayım bari. "
Aynamın karşısında dikilen bana tekrar göz devirip odadan çıktı, çok sevgili çocukluk arkadaşım olan gavat.
Öhöm.
Gerginlikten götümden terliyorum artık.
Yorubun tarih 18 Haziran 2022. Yazın Beom ve benim için ilk başladığı gün. Yani yaz kursunda ilk kez tanıştığımız gün. Bende Gyu'ya benimle yemeğe çıkmasını teklif etmek istiyorum ama üniversite sınavları yeni biten bebeğim yorgun olabileceği için sormaya da azıcık çekiniyorum.
Ama sorucam.
Neyse.
Derin bir nefes alıp aynanın karşısından uzaklaşıp kendimi yatağa attım. 6. Yılımızı kutlayacaktık be. Zaman çok hızlı akıp gidiyordu. Liseyi beraber bitirip aynı şehirdeki farklı iki güzel üni'yi tutturmuştuk. Bir de aynı eve çıkınca hayatımın en güzel günlerini yaşatmıştı bana Beom.
Her gece iyi geceler öpücüğü alıyorum,
Her sabah öpülerek uyandırılıyorum,
Duşa da bazen beraber giriyorduk
( ͡°з ͡°)Ne kadar güzel hissettiğini anlayamazdınız...
Çünkü sizin Choi Beomgyu'nuz yok ve siz yüksek ihtimalle sapsınız
Ağlayın
Bu konuşmayı size çok sap olduğunuzu hatırlatmak için yaptım.
Neyse.
Yatakta biraz sağa sola dönüp kıvrandım. Beomgyu'ya yazmam gerekiyordu. Elimi cebime atıp telefonumu çıkardım. Hızlıca rehberden sevgilimin ismini bulup tıkladım.
"Bebeğim"
"Beom nerdesin? Bitti mi dersin"
"Son bir tane kaldı. Yarım saat sonra bitmiş olacak işim"
"Tamamdır seni almaya geleyim, alışverişe falan gidip yemek yeriz"
"Bana uyar sevgilim"
"Tamamdır güzelim. Kapatıyorum o zaman"
"Görüşürüüz"
"Bayy"
O değilde ben çok aşık olmuşum ya. Ayağa kalkıp hazırlanmak için duşa girdim...
-Beomgyu'dan
"Görüşürüz Chaeryeong! "
"Görüşürüz Gyu! "
El salladığım en yakın arkadaşım gözden kaybolduğunda Tae'nin hep beklediği yere yöneldim. Siyah arabasını kenara çekmiş, camını sonuna kadar açmış ve 5 yıldır bırakamadığı şu sigara illetini içerken ne yalan söyleyeyim harika görünüyordu sevgilim.
Ona doğru yürürken üstündeki kıyafetin daha çok bir iş adamının giyeceği tarzdan resmi olduğunu farkettim. Blazer ceket geniş omuzlarını da daha da şekilli gösterirken kesinlikle içimden çatır çutur düşmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we lost the summer | Taegyu|
Fiksi PenggemarTaehyun annesinin zoruyla gittiği yaz okulunda, oldukça sevimli bir çocuktan hoşlanmaya başlar... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "...Parıldayan Yazımızda Tekrar Seninle Buluşmak İstiyorum Beomgyu..."