Evet... Erken attım..
(Soobinden)
Camdan dışarıya bakıyordum. Kayıp giden yolları ve boş sokakları izliyordum. Dün çok eğlenceli ve güzeldi. Aşkım sevgilim biricik bebeğim ile çok güzel zaman geçirmiştik. Sol omuzuma başını dayayan Hyuka'da öyleydi. Haneul ile liseleri yakındı ve sürekli buluşacakları için heyecanlıydı.
Ama arabada üzgün bir havadaydık üçümüzde.
Taehyun'du sebebi. Yola çıktığımızdan beri gözyaşları durmak bilmeyen Taehyun idi sorun. Sevgilisi ile aralarına giren kilometrelerdi sorun.
Sürekli kötü zamanlarımızda şaklabanlık yapıp bizi güldüren çocuk mutsuzdu şimdi. Şakalar yapsak sevdikleri şeyleri söylesekte minik tebessümler kazanıyorduk sadece.Sabah Beomgyu erkenden ayrıldı. Öncesinde birlikte olabildiğince vakit geçirdiler. Sürekli görüşeceklerine sözde verselerde yazı aynı odada geçirirken şimdi farklı şehirlerde olacaklardı. Yeonjun ile uzak kalmayı düşündüm bir an. Uyumadan önce sarılamamak, kulağıma şarkı söylemesini aptal bir telefondan dinlemek... Hoşuma gitmezdi.
Nasıl hissettiğini anlıyordum ama hüznüne karşın ne yapacağımı tam kestiremiyordum. Az sonra Taehyun'ların evlerinin önündeydik. Annesi bizim için yemek hazırlamıştı ve buradan sonra babası bizi evlerimize bırakacaktı. Ailemi çok özlemiştim evet. Ama arkadaşım aşk acısı çekerken hemen eve gitmeyi de planlamıyordum.
Birlikte Taehyun'un valizlerini alıp eve girdik. Taehyun'un odasına ilerlerken Bayan Kang'a hafifçe eğilip selam verdim. Az sonra üç arkadaş Taehyun'un yatağının üstünde sessizce oturuyorduk. Bağdaş kurmuş beklerken Taehyun'un hıçkırması ile Kai "aww" diyerek ona sarıldı bende onlara katıldım.
"Şimdiden özledim Hyung. Gelecek yaza kadar o olmadan nasıl yapacağım? Ya başkasına aşık olup beni unutursa-"
Hızlıca cümlelerini sıraladı mırıldanmaları arasında.
"Gelmeye çalışacağını söyledi. Arada birlikte Gangnam'a gideriz. Yeter ki ağlama Tae-ah"
"Evet Hyung. Hem Soobin Hyung'un büyükanneside orada yaşıyor. Bir ara hep birlikte gideriz. "
Hyuka'da onayladı dediklerimi.
"Sorun ne? "
Kapıdan duyduğumuz ince ses ile oraya döndük hepimiz. Bayan Kang endişeli gözlerle Taehyun'u izliyordu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Yazı evde geçirme diye gönderdim, aşık olup eve geldin Tae-ah"
Annesi duygusal şekilde konuştu yatakta bizim yanımızda otururken.
"Bolca ararsınız birbirinizi, tatillerde de ben veya baban götürürüz seni"
Bebek gibi başını aşağı eğip kızaran burnunu çekti. Babasının çağırmasıyla hepimiz yemek masasına indik. Bir süre tabağındaki yemek ile oynadı Tae, sonra ise ağzına tek bir şey bile sürmediği halde 'doydum' diyerek masadan kalktı. Direkt odasına geçen arkadaşımın arkasından sadece bakmakla yetindim.
...
Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir
Bende iyiyimdir inş
Neys işte yazdım yine bişileer.Bu bir geçiş bölümü ve zaman atlaması olacak sonraki bölümde zaten göreceksiniz.
FİNALDE SMUT OLSUN MU? KİTAP ÇOK TATLI GİDİYOR ŞİMDİ GARİP OLUR MU AQ-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we lost the summer | Taegyu|
FanficTaehyun annesinin zoruyla gittiği yaz okulunda, oldukça sevimli bir çocuktan hoşlanmaya başlar... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "...Parıldayan Yazımızda Tekrar Seninle Buluşmak İstiyorum Beomgyu..."