Bölüm:4

918 62 12
                                    

Issız sokakta yalın ayakla yalpalayarak yürüyen Jungkook poposunu avuşturdu.

"Manyak karı,diğeri diğerinden daha manyak."
Ellerini havaya kaldırıp gökyüzüne baktı.
"TANRIM BÜTÜN KADINLAR BÖYLE DELİ MİDİR?"
Hafif sinirlikle ellerini cebine soktu.
"Lanet olsun!Bütün parayı da taksiye verdim."
Tıslayarak üzerinde duran çekici takım elbise ile caddeye çıktı.Ve fark etti ki çok dikkat çekiyordu.
İnsanlar ona anlamsızca bakıp göz devirirken diğer bazı kadınlar ise güzel kaslarına bakıp Jungkook'a sırıtarak yollarına devam ediyorlardı.
Derken bir kadın görmemezlikten gelemedi.

"Hey!Yakışıklı?"
Sevecen bir tavırla yaklaşıp ellerini geniş omuzlarına koydu.Bu tavrına sırıtan Jungkook uzaktan onları seyreden kadından habersiz bir şekilde cevap verdi.
"Ne vardı güzelim?"

Aklından'Tanrım en azından bu gece geçirecek bir ev bulabildim.' diye sevinirken karşısındaki kadın ise diğer elini kaslarına yerleştirdi.
"Bir yere geçmek istemez misin?"
Daha da dibine girdi.
"Benimle."

Dudaklarını büzerek ellerini kadının beline yerleştirdi.Uzaktan izleyen kız ise göz yaşlarına boğuldu.
"O zaman sana geçelim."
Kulağına yaklaştı.
"Olur mu?"
Gülümseyerek sıcak nefesi ile ağzını araladı genç kadın.
"Olur.~"

Caddeden dar sokaklara girdiler.Jungkook elinin altındaki her ne kadar istemese de bir yerde kalmak için kabul etmişti.Dar sokağın sonunda elinin altındaki kadın ise dönerek Jungkook'un karşısına geçti.
"Bu kadar çabuk kanacağını düşünmezdim yakışıklı."
Sözlerini anlamayan Jungkook kaşlarını çattı.
"Neyi anlamadım?"

"Ağıma düşüneceğine it herif."
Arkasında kısık sese dönen Jungkook şaşkın bir şekilde durdu.
"Maria..."

"Pislik herif!Hemen de kadının dibine girdin!"
İğrenç fosforlu topuklu ayakkabısı ile çocukça ağlayarak sızladı.
Etrafına bakan Jungkook oltaya geldiğini anlayarak onu kandıran kadın baktı.
"Seni küçük şeytan."
Tıslayarak karşısındaki kadına sinirle adım atacakken,kadın ellerini göğsünde kavuşturdu.
"Ne vardı yakışıklı?"

Jungkook'un dediği ile dalga geçerken Maria'nın yanına gelerek elini omzuna koydu.
"Balık pardon köpek balığı oltaya geldi Maria.Artık bu adamla ne yaparsan yap.Ben kaçar!"
Şaşkınlıkla Maria'ya bakan Jungkook sessizce sokakta yutkundu.
Korkarqk gülümsedi Maria'ya.

"Şey...nasılsın müstakbel karıcım?"

nasılsın müstakbel karıcım?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kaçak Damat | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin