-"Lisa,Lisa,Lisa..."
Kapıya biraz daha sert vurdu.-"Lisa,Lisa,Lisa..."
Sonradan fark etti kapıya vurduğu ses tonuna göre şarkı söylemeye başladı.-"Lisa ey,ey Lisa"
Bir elini kulağına götürüp aynı Dj'lik yaparmış gibi kafasını öne arka salladı.-"My life,my love.
Bak senin yüzünden oldum av.
Haberin yok ama öldürüyorsun beni,
Oysaki hiçbir şeyden haberi olmayan bir peri."
Saçma sapan sözlerle kapısında oturmuş söylenirken, kapı arkasından dudaklarını birbirine bastırıp elleriyle ağzını kapattı Lisa.
Oysaki sesi güzel diye düşündü.Dünden beridir kapıya gelip hayatını anlatıyor ve bazen evde olmasa bile kapının önündeki kedilerle sohbet ediyordu.En son bu saçmalara dayanamayan Lisa, televizyondan yüksek sesle İsmail Yk'dan 'Allah belanı versin' müziği açtı.
Şaka şaka gül diye.Kapının kolunu yavaşça indirdi.Ayağa kalkmış kendi kendine şarkı söylerek hareket eden Jungkook'u görünce etrafa baktı.Umarım kimse görmemiştir.Sonradan da tatlı-evet artık kendini kandıramıyordu-Tatlıydı işte.
Tatlılığına baktı.-"Sen bir çiçek,ben bir sigara,
Hadi söndür beni kızım o güzel toprağında.
Söndür beni bey amca, o güzel bebeğimin toprağına sokarak,
Ateşim harlanıyor çektikçe beni içine,
Oysaki ben girmeliydim senin içi-
Söylediği sözlere karşın ağzını sinirle kapattı.
"Lanet olsun sana Jungkook!"
Kafasını sinirle itip kaşlarını çattı.-"Lisa!"
Sesi heyecanlı çıkarak kıza daha çok yakınlaştı.
-"Sonunda kapıyı acabildin."
Derin nefes vererek ellerini beline yerleştiren Lisa,umursamazca konuştu.
"Bilerek açmadım Jungkook."Söylediği kelimelere hiç takmayan tabikiside Jungkook'du.
-"Peki Lisa beni dinledin mi? Konuştuğumu,hayatımı,neden senin peşinden geldiğimi?"Heyecan ve korkulu bir şekilde sordu bunları.
Çünkü yine red etmesinden korkuyordu bu tavşan.
"Evet dinledim."Ciddende dinlemişti.
Neden adamların onun peşinden koştuğunu ve eğer onunla evlenmez ise Bay Macron kızı için Jungkook'u mezara görmeceğini vesaire vesaire...
İlk başta ciddiye bile almasa da sonradan kafasındaki tilkiler etrafında davullar çalarak dolanmaya başladı.
"Tamam,kabul ediyorum."-"Neyi?"
İlk başta ne olduğunu anlamayan Jungkook,Lisa'nın ' Sen gerizekalı mısın?' bakışını gördükten sonra gözlerini sonuna kadar açtı.
-"S-sen ciddisin!""Evet"
Yaşadığı mutluluk ile Lisa'yı bir anda kucaklayıp döndürdü.
-"Tanrım çok teşekkür ederim.ÇOK!""Ne yapıyorsun aptal?Bırak beni!"
Taş gibi omza sinek ısırığıymış gibi bir hissiyat vermesi Jungkook'u gülümsetti.
-"Ben çok teşekkür ederim.""Babamın oğlu değilsin Jungkook."
Söylediği sözleri anlamayan genç adam kaşlarını çattı.
-"Baban kim?"
Gözlerini devirip bir adım geriye attı Lisa."Aptal!"
Elinin işaret parmağını göğe kaldırıp bir tur döndürdü.
"Lafın gelişi."-"Yani?"
Kaşlarını çatıp ellerini beline yerleştirdi.Şuan bir çingene karısı gibi durduğunu hisseden Lisa dudaklarını birbirine bastırdı.
"Bu evlenme karşılığında bana annemin tedavisinde ufak bir yardımın olacak."-"Ne nasıl yani?"
Lisa'nın annesine nasıl bir yardımı olabilir ki?"Maddi açıdan gerizekalı herif!"
Bu ufak yardımı merak eden Jungkook aklına başka bir soru daha geldi.
-"Senin annen ah pardon kayınvalidem hasta mı?"Gözlerini devirip kollarını birbirine gecirdi.
"Yok Jungkook hasta filan değil ben öyle can sıkıntısından söylüyorum."
"Hastalığı ne peki?"
Derin bir nefes verip kollarını serbest bıraktı."Sanane."
-"Nasıl yani bunu bilmek benim de hakkım?"
"Banane."
-"Lisa!"
"Ne!?"
-"Sessiz ol bir duyan olacak?"
"Kime ne?!"
Ellerini saçlarının arasından geçirerek sinirle çekti.
-"Lisa artık söyleyecek misin?!"
Sorduğu soruda ciddiydi.Çünkü cidden Bayan Manoban onun için değerli biri idi.Evin kapının önünde beklerken Manoban'ın ona gizliden kurabiye veya meyve suyu vermesi geçmişte anne sevgisini doyuruyor gibiydi.
Gözlerini kaçırdı Lisa sonrayorgunlukla ofladı."İşte psikolojik durumları var ve sağ kolu şuan sakat.Yanıt vermiyor.Oynatamıyor yani."
Onu fark etmişti ama konuyu açmak istememişti.-"Baban şiddet mi uyguluyordu?"
"Evet hemde psikolojik şiddet."
Ayağını sertçe yere vurdu.
"Şiddet şiddettir illa vücuda veya bedenen zarar vermesine gerek yok.Ruhen verilen acıda şiddettir."Kendi kendine sinirlenip atarlanan Lisa'ya karşı bir burukluk olsa da Lisa'nın çocuk gibi davranmasına güldü.
-"Tamam o zaman 3 gün sonra evleniyoruz."
Gözleri daha çok açıldı Lisa'nın.
"Hea?"Lisa×Jungkook
Yorumlar?
Biliyorum uzun bir zaman geçti ama tyt ve ayt sınavına hazirlandigim için pek bir uygulama da aktif olamadim.
İleri bölümde görüşmek üzere hoscakalin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Damat | liskook
Ficțiune adolescențiKitap tamamlanmıştır. |Kaçak Damat| -Düğününden kaçan bir damat, taksi şoförü olan ise genç bir kız.- -Lisa'nın annesi hasta idi. Jungkook un ise ölü. -Lisa nin çevresi az iken Jungkook'un çevresi hep genişti. -Lisa hakkı ile para kazanırdı Jungkook...