Bölüm:6

756 52 14
                                    

"Lisa?"

"Efendim?"

"Çeşme Sokak, No 4 ,Taksim 2,Busan."

"Tamamdır Hyung."
Eline aldığı anahtarla uykusuz olan Lisa yola koyuldu.Küçük yaşından beridir bu işle uğraşan kız annesiyle beraber tek yaşamaktaydılar.Maddi durumu o kadar da kötü değildi,hem maaşı hem de annesinin asgarisiyle geçinebiliyordu.
Doyumsuz bir insan da değildi Lisa.

Takside en sevdiği şey, yol uzun olunca hafiften müzik açıp bol bol düşünmesidi.Ve birden aklına Jungkook diye kendini tanıtan kaçık adamın suratı geldi.Sonra hızla kendini silkeledi.

"Iyyy Tanrı korusun!"
Düşünüyordu da,aslında yakışıklı bir suratı vardı ama işte şerefsize benzer bir tipede sahip olduğunu düşündü.
Tanrı aşkına kim ilk tanıştığı biriyle flört ederdi ki?
Mesela normal bir insan etmezdi,şerefsizler hariç...
Birden önüne çıkan simsiyah giyinmiş adamla düşüncelerinden sıyrıldı.
"HAY ANANI!"

Kırkla giden orta yavaşlıkla,önündeki adama vurmuştu.Aldığı darbe ile yere serilen bedenin ilk hareketi ayağını tutması olmuştu.
"LAN LAN LAN!BACAĞIM...BACAĞIMI HİSSETMİYORUM!AH!"
Tiz çığlığa korkak bir şekilde göz yuman Lisa arabadan inerek titrek sesle konuştu.
"Bayım...iyi misin-"

"LANET OLSUN SENİN BAYINA!AHH...ULAN DAHA YENİ ÇIKTIM DAYAKTAN!AH AYAĞIM...AYAĞIMI HİSSETMİYORUM!"
Anımsadığı sesle kaşlarını çatan Lisa şapka takan adamın yüzünü görebilmek için yardım mabında eğilerek kolunu omzuna aldı.
"Çok çok özür dil-"

Kafasını eğer eğmez gördüğü yüzle donakalan Lisa,omzunda olan adamı istemeden düşürdü.
"AHH!"

Hissettiği acıyla yüzünü buruşturan genç adam tam genç kıza küfür edecekken Lisa'yı görmesiyle şaşkınlık geçirdi.

"Ananı..."
Korkmuş bir şekilde yerde tıslarken Lisa ise bu zamana kadar annesinin küçükken dediği sözleri istemsizce beyninde dolaştı.

"Unutma benim güzel kızım...Bir insan her ne olursa olsun...senin herşeyin olacaksa...hep etrafında olur...Bu bir bedensel ya zihinsel ya da ruhsal bir yerdir...ama kaderin de varsa seveceğin kişi...işte o zaman herşeyin değerini bil ve Tanrı'ya karşı gelme..."
"Unutma...her şey açık ve net."

Yaşadığı anıyla gözleri,kendini şaşkın bir şekilde yerde yuvarlanıp kıvranan genç adama baktı.

Jungkook'a...

Lisa×Jungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lisa×Jungkook

Kaçak Damat | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin