"KOŞ LAN!"
Üzerinde takım elbiseyle hunharca koşan gencin arkasında bir damat bulunuyordu.
Ayağındaki kundurayla zorla koşan damat öfkeyle bağırdı.
"TANRI BELASINI VERSİN...ZEVKSİZ KADIN EN İĞRENÇ KUNDURAYI ALMIŞ!""KES ULAN KOŞ KOŞ!"
Dar sokakların arasından insanlara çarpıp özür dileyerek arkalarından küfür ediyorlardı.
"ÇEKİL ŞURDAN SALAK HERİ-"
Diyemeden arkalarından silah sesi duyuldu.
Arkadaydılar.
Daha da çok depar attılar."JUNGKOOK ŞU AYAKKABINI ÇIKAR!"
Koşarken söylenmesiyle ayağındaki kundurayı arkasına dönerek kendilerine gelen adamlara fırlattı."OLUM NİYE ATTIN!!O KAÇ PARADIR ŞİMDİ SENIN HABERIN VAR M-"
"KES SESİNİ ŞEREFSİZ HERİF.ŞİMDİ O MU ÖNEMLİ?!BAŞLICAM TAE AYAKKABINA DA PİÇ!"
Omuzlara çarpa çarpa yalın ayak ile koşarken,takside müşteri için sinek avlayan genç kız ise kolunu kapıdan dışarı sarkıtarak başını geriye yasladı."Anlaşıldı."
Derin bir nefes vererek ofladı."Av yok bugün."
Gözlerini devirip kapıyı açarak etrafa bakındı.
Baygın bir şekilde gezdirerek av beklerken uzaklardan bağırışlarla yalın ayak sesleri duyuldu.
"LAN LAN!"
Elini genç damadın omzuna koyan adam derin nefes alarak nefesini düzenlemeye çalıştı.
Parmağıyla birkaç metre ilerde olan taksiyi göstererek konuştu."Şu mavi taksiye bin!Anasını-"
Düzensizleşen nefesi ile damadın kıçına tekmeyi savurdu.
"DEFOLUP GİTSENE OLUM!"
Şaşkınlıkla kafa sallayan damat arkasına dönmeden ayaklarını 'pardon yalın ayaklarını kıçına vura vura şapka takan erkeğe seslendi."Hadi koçcum.Hemen acilen burdan gitmem gerekiyor.Acele et!"
Arkasından sesi duyan genç kız ise adamın lafına aldırmadan taksiye binip yan koltuğunda oturan bedene gözlerini çevirdi.
"Nereye bayım?""LAN!"
Tiz çığlığa gözlerini yuman kız geceden kalan iş yorgunluğuyla tıslayarak konuştu.
"Bağırmayın lütfen.Zaten kafam şişti.""Sen kızsın."
"Aaa sende bir erkeksin! Ne ilginç ama değil mi?!!"
"Hayır öyle demek isteme-"
Arkadan silah sesleri duyuldu.İkisi göz göze korkuyla bakıştılar.
"BAS BAS ARABAYA KIZIM...ÖLÜCEZ YOKSA!"
Şaşkın ve korkak bir şekilde titreyen elleriyle taksiyi çalıştıran kız bağırdı.
"Ne oluyo burda!"
Etrafa bakıp daha çok bağırdı.
"NOLUYO ŞUAN BURDA?!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Damat | liskook
Roman pour AdolescentsKitap tamamlanmıştır. |Kaçak Damat| -Düğününden kaçan bir damat, taksi şoförü olan ise genç bir kız.- -Lisa'nın annesi hasta idi. Jungkook un ise ölü. -Lisa nin çevresi az iken Jungkook'un çevresi hep genişti. -Lisa hakkı ile para kazanırdı Jungkook...