"Anne!"
Aşağıya seslenmem ile birlikte koca bir ses yankılandı.Korkuyla koşa koşa aşağıya indim.Ve maalesef ki o güzel pembe valizimi salaklığıyla düşüren Jungkook,poposunun üzerinde oturmuş onu adeta azarlamamı bekliyor gibi parmaklarıyla oynuyordu."Jungkook!"
-"Ya bak özür dilerim.Ev terliği biraz kaygan olunca önümü gör-"
"Sana bir şey oldu mu? İyi misin?"
Şaşkın gözlerle bana bakıyorken ellerimin saçlarında olduğunu fark ettim.Hem banane onun iyi olup olmadığından?
Banane yani...Şaşkınlıkla kendimi çekip kızaran yanaklarım ile boğazımı temizledim.
"Lütfen dikkatli ol kırılacak eşyalar olabilirdi."
Saf bir bebek gibi gözleri şaşkın ve ağzı hafif aralıklı bir şekilde beni onaylarken hala bana bakması daha da çok utandırıyordu.
Bakmasana hayvan herif.-"Peki...Ben şu valizleri götüreyim."
Şaşırması beni güldürürken omzuna hafifçe vurup yukarıya adımladım.
Odama giren annem gülümseyerek yanıma geldi.
Evet anneme haber vermiştik.İlk başta kabul etmezken Jungkook'un hayatını dinledikten sonra benimle konuşup onu kabul etmem için nasihatlarda bulunmuştu.Belki benim onunla bile geleceğim olabilirmiş hah!Saçmalamasına rağmen seviyorum annemi.
"Kızım."
Sıkıca sarılıp saçımı koklayıp okşadı.2 ay boyunca buralarda olamayacaktım.Jungkook'un dediğine göre Bay Macron'un bizim evliliğe inanması için evinde olmamızı ve hatta BALAYINA bile gitmemiz gerektiğini söyledi.İlk başta bunu duyduğumda ayağımdaki ev terliğini çıkarıp bir güzel dövsem de akşamında haklı olduğunu bilerek kabul etmiştim.
Oh döverken de içimin yağları erimişti ama Jungkook'un hicbirsey yapmamışım gibi gülmesi beni deli etmiyor değildi!
"Kendine ve Jungkook'a iyi bak.Ben onun gözlerine bakarken anladım.O çocuk iyi biri sadece nasıl iyi biri olacağını öğretmemişler o kadar."
Gözlerim yerde dalgınlıkla onayladım."Peki anne.Ve sende kendine iyi bak.Seni hep arayıp konuşacağız.Yanınada geleceğim."
Elimi yanağına sıkı bir şekilde koyup öptükten sonra sessizce mırıldandım.
"Beni sevmeyi ve aklına geldikçe aramayı unutma."Kafasını sallayarak beni evden uğurlarken bir anda arkamdan seslendi.
"Şey kızım,benim randevum ne zamandı?"Bu arasıra unutkanlığını hatırlayarak gülümseyip randevusunu tam söylecekken valizleri bagaja yerleştirmeye çalışan Jungkook bir anda söylendi.
-"Haftaya Çarşamba günü anneciğim."
Söylediği sözlerle annem gülüp teşekkür ederken bende kollarımı birbirine kavuşturup tek kaşımı kaldırdım."Sen kız mısın Jungkook? Kızım dedi yani bana bana!"
Gözlerini devirip elini havada salladı.
-"Ayh tamam tamam kıskanma hemen annem en çok beni seviyor diye.""Ne?!"
Tam ona doğru bir adım atıp kafasına vuracakken hemen arabanın ön kapısına doğru koşmaya başladı.Tamam kıskanıyordum ama bunu belirtmesine gerek yoktu,gerizekalı.
"Of be kızım tamam çocuk bir şey demedi bile."
Gülerek omzumu patpatlarken sinirle arkamı dönüp gülümsedim.
"Sende şu çocuğa yüz verme anne! Baksana nasıl da havalara giriyor!"Arabanın arkasından bir anda çıkıp sesli bir şekilde bağırdı.
-"Şu çocuk dediğin adam senin kocan kocan!""Jeon Jungkook!"
Hızla yanımıza gelip annemi öpüp sarıldıktan sonra gülümseyerek arabaya bindi.Ulan ben burda daha yeni sana laf ettim yahu!Bende hemen anneme sıkıca sarılıp kafamı boynuna gömdüm.
"Bu çocuk olacak,hissediyorum...olacak.""Ne olacak anne ya,kızın gidiyor hala onun hakkında konuşuyorsun."
Gülümseyerek saçımı öpüp beni uğurladı.
Arabada el salladıktan sonra arabayı Jungkook'a bakıp homurdanmaya başladım.
"Ben daha kahvaltı yapmadım bile.Bu acele niye?"-"Sen iste seni uzaya bile götürür bu kocan güzelim."
"Ne güzeli,ne kocası beh!"
Gözlerini belerterek hiddetle bağırdı.
-"2 gün önce kocan oldum ya senin!KARI KOCA!"
Bende gözlerimi büyüterek ellerimi iki yana açtım."Ne yani 2 gün önce evlendik diye kocam ı oluyorsun?"
-"Ee başka ne olacağım ya Lisa?"
Elini alnına vururken ben ise kafasını diğer cama vuracak şekilde iterek kahkaha attım.
"Merhaba 2 günlük kocam! Umarım 2 gün sonra benden ayrılmak istemezsin."
Gülmeye başlamamla dudaklarını büzüp çocuk gibi bağırmaya başladı.-"Ben şimdiden ayrılmak istiyorum!"
Daha da çok kahkaha atarak omzunu patpatladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Damat | liskook
Genç KurguKitap tamamlanmıştır. |Kaçak Damat| -Düğününden kaçan bir damat, taksi şoförü olan ise genç bir kız.- -Lisa'nın annesi hasta idi. Jungkook un ise ölü. -Lisa nin çevresi az iken Jungkook'un çevresi hep genişti. -Lisa hakkı ile para kazanırdı Jungkook...