Hikaye tanıtımı medyada💜
💜
04.04.2022⚠️Uyarı! Yetişkin öğeler barındırır!⚠️
Keyifli Okumalar
"Kaderden kaçamazsın evet, ama Kaderde Gayreti severya hani. Sen kaderimiz için ne Gayrettin?"
Havadan sudandı her şey, bir anda güneşin altında buldum kendimi. Sıradan cümleler şeffaf ve narin bir yol aldı kalbimde. Kaçarken yakalandığım bu huzura nasıl uyuya kaldım? Bir sevgi bu kadar yumuşak olabilir mi kokunun eşliğinde omuzlarında uyuyabilecek kadar...? <333
B A Ş L A N G I Ç
Kaderi tuttum. Aldım önüme koydum. Karşılıklı otururken önce sağ avucumu aramıza uzattım. Sonra sol. Sağ avucumdan önce sol avucumu açtım. İçinde bir tutam aşk vardı. Kader sol avucumun içindekine sadece baktı. "Bana bu yetmez" dedi. " Bu geçici". Gökyüzünde bulutlar çarpıştı. Ortama büyük bir gürültü serpildi. O an Sağ avucumun etrafını örten parmaklarım sızladı. Titreyerek açıldılar, içinde bir tutam Gayret vardı. Kadere gözlerim parlayarak baktım, gözlerim umut doluydu. İnsanın elinde bu ikisinden başka bir şey yok ki dedim. Sağ avucuma, dudağının bir kenarını kıvırarak baktı. "Şimdi onları bana biraz daha yaklaştır," dedi. Oturduğum yerden zar zor ona yaklaştım. Kadere yakındım şimdi.
"Sana sadece bu konuda yardım edebilirim," diyerek iki avucumu birbirine çevirdi. "İkisinden birini seçebilirsin. Ama tek başına bir işe yaramazlar..."
İçimde zuhur eden elektirikle ellerimi birbirine daha çok yaklaştırdım. Parmaklarım birbirine geçti. Aşk ve Gayret birleşti Gök bir kere daha gürledi. İki avucumun ortasında büyük bir yangın vardı sanki. Gittikçe artıyordu ve canımı yakmaya başlıyordu. Kader konuştu, "Ben Gayrete Aşığım. Bu ikisi olmadan tek ben olsam bir işe yarayamam. Bu da benim aciz bir yanım." Dedi. "Avucunun arasında yanan korla mücadele etmelisin ki kaderini kendi ellerinle şekillendirmeye hazır olasın."...
Birinci Bölüm 20 Haziran💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER GAYRETE ÂŞIKTIR( Düzenleniyor)
Novela JuvenilBir Karasevda Hikâyesi Ne zaman kaderim için gayret etmeye çabaladım o zamandan beri avucumun içindeki korla yanmaya başladım. Yandıkça her parçamla tek tek döküldüm, her şey bittiğinde bir avuç küldüm artık. Bir fedakarlık gerekirdi Gayretin çabası...