κεφάλαιο 11

78 8 9
                                    

Οι αγριοφωναρες του jin ακουγοντουσαν σαν σφυρια στα αυτια μου! Εκλεισα τα ματια μου αγανακτισμενος προσπαθωντας να ηρεμησω απο τον οξυ πονοκεφαλο που μου προκαλεσε η χθεσινη νυχτα! Αφου τελικα πηρα αποφαση πως πρεπει να συκωθω και πως δεν θα βγαλει τον σκασμο! Συκωθηκα απο το ζεστο κρεβατι και μολις τελειωσα την πρωινη μου ρουτινα κατεβηκα για το καθιερωμενο μας πρωινο!

Namjoon: καλημερα και σε εσενα αδελφε jin! Γιατι η "υπεροχη" φωνη σου τρυπαει τα τυμπανα των αυτιων πρωι- πρωι?

Τον ειρωνευτηκα! Εκεινος γυρισε προς το μερος μου κοιταζοντας με απειλητικα!

Jin: μπα! Ξυπνησαμε την ωραια κοιμωμενη? Δεν μου λες γνωριζεις τι ωρα ειναι?

Namjoon: πολυ πρωι!

Του απαντησα καθως χασμουρηθηκα ελαφρα!

Jin: ειρωνευεσαι και ολας αχρηστε? Που εχω φαει τα νιατα μου να σας φροντιζω και εσεις δεν-

Namjoon: ΡΕ SUGA ΠΩΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΑΘΟΡΥΒΟ Ο JIN?

Jin: NAMJOON ΤΡΑΒΑ ΜΕΣΑ!

Γελασα ελαφρα και κατευθυνθηκα προς την κουζινα!

Namjoon: καλημερα!

Suga: μεραα!

Μου απαντησε κολλημενος  στην οθονη του κινητου του!

Namjoon: εχει ετοιμο καφε?

Hoseok: καθισε θα σου φερω εγω μια κουπα!

Καθισα σε μια κενη θεση που υπηρχε αναμεσα στον suga και τον hoseok και πηρα μπροστα μου την κουπα με τον καφε μου! Ρουφηξα δυο μεγαλες γουλιες και ενιωσα σιγα-σιγα τον πονοκεφαλο μου να υποχωρει!

Namjoon: τα μικρα πηγαν στο σχολειο?

Jin: ναι εδω και ωρα εχουν φυγει!

Μου απαντησε ο jin καθως εμπαινε στην κουζινα!

Namjoon: τι ωρα εχει παει?

Suga: εχει παει 10!

Hoseok: σε αφησαμε να κοιμηθεις γιατι χθες ολοι μας ηπιαμε λιγο παραπανω!

Namjoon: το ειδα! Ειδικα ο jin βοηθησε αρκετα σε αυτο!

Jin: να μαζευετε τα πραγματα σας που τα πετατε απο εδω και απο εκει για να μην σας φωναζω!

Ρολαρα τα ματια μου και συνεχισα να απολαμβανω τον καφε μου! Τα λογια των κοριτσιων γυρνουσαν συνεχως στο μυαλο μου, για εκεινο το απαισιο στοιχημα! Ηξερα πως επρεπε να κανω κατι για αυτο και επρεπε σε ολο αυτο να εχω εναν συμμαχο! Στην αρχη σκεφτηκα τον jin γνωριζα ομως πολυ καλα την αδυναμια του στα αγορια, δεν θα με πιστευε σιγουρα! Θα ελεγε πως θα παρακουσα κατι! Αποφασισα τελικα να στραφω προς την βοηθεια του hoseok, ηξερα πως μπορω να βασιστω πανω του καλυτερα απο τον καθενα εδω μεσα! 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Μy bad boy: her revengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin