•4•

101 4 3
                                    

Uyanmaya başlamıştım. Herkes meraklı bana bakıyordu.

Elina:yine mi madam pomfrey??

Madam:evet ama bu 27. Gelişin Elina ilaçlarını içmiyor musun??

Sessiz kaldım çünkü içmiyordum.

Madam pomfrey: herkes dışarı yalnız konuşacağım.

Herkes çıkınca elimi tuttu.

Madam:Elina bak ilaçlarını içmezsen daha kötü olursun. Ölüme gider bu..

Ne güzel işte...

Elina:peki madam pomfrey. Çıkabilir miyim??

Başıyla onayladı. Bende odama çıkıp kapıyı kapattım. Hatta kitledim. Çünkü diğerleri gelmesin diye

Pansy: Elina hadi kapıyı aç.

Hermione:Elina hadi.. Açmıyor

Draco:birde ben deniyeyim. Elina?? Hadi kapıyı aç. Bak birşey yapmayacağım.

Kapıyı açıp bir göz gezdirdim ve Pans'i yanıma aldım kapıyı geri kitledim.

Pansy'e sarılıp ağlamaya başladım. Çünkü hayatımı tek o biliyordu. Oda benimle birlikte ağlıyordu..

Pansy:biliyorum, çok ağır. Evet çok çok ağır. Ama sen başarıcaksın! Bu ağırlığı kaldırıcaksın ve güçlü bir kız olacaksın.

Elina:peki ya dayanamazsam o zaman ne olacak??

Pansy:birlikte üstesinden geliriz bizde?? Ben her zaman yanındayım. Ben çıkıyorum.

Elina:tamam ama benden bahsetme en azından ağlıyor deme üzülmesinler bu arada harry'e bak düzgün beslensin.

Pansy:hala onu mu düşünüyorsun??

Elina:ben her zaman önemsedim.

Çıktı. Bende yalnızlığımla baş başa kaldım.

Pansy'den

Pans:çocuklar Elina çok kötü durumda o durumda bile sizi düşünüyor.. Neler yaşamış herşey üst üste geldi..

Harry:ne yaşamış ki??

Ron:en fazla yani??

Pansy:en fazla mı!! O kız-kendisi anlatır.
Diyip oradan uzaklaştım.

1 hafta sonra~

Pansy:madam ilaçlarını kullansın dedi kullanıyor musun??

Cevap vermedim.

Pansy:ölümcül olacağını biliyor musun??

Sırıttım. Endişeyle bana bakıyordu.

Pansy:Draco benimle kalıyor ama seni çok merak edip sürekli soruyor. Okul seni konuşuyor.. 2 gün sonra da balo var.. Haber vermek istedim. Ben şimdi öğle yemeğine iniyorum birşey olursa bilekliğine dokun ben gelirim.

O gitti. Bende kafamı dağıtmak için şarkı açtım ama Bi ses vardı.

???:Beni özledin mi Elina??

Elina:s-sen kimsin

Şarkıyı kapatıp etrafa baktım

???:Ama ben seni çok özledim El??

Hemen bilekliğime bastım.

Elina:b-bırak beni tamam mı??

Pansy koşarak kapıyı açtı ve kapıda dracoyu gördüm. Beni böyle görmesini istemezdim ama şuan daha önemli bişey vardı.

hogwart's special wizardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin