•12•

93 3 11
                                    

5 ay sonra ~

Harry'den

Yine her zamanki gibi onsuzdu.. Onu çok özledik. Yaptığım herşey için pişmanım. Birkaç aydır küçük notlar bırakıyordu biri. Elina olmasını ne isterdim.. Nisan ayında ikizlerin doğum gününü notla kutlamıştı ve derslerde sürekli notlar bırakıyordu. Bu kişiyi hepimiz çok merak ediyorduk. Bugün yeni biri gelicekmiş. Pardon 2 kişi gelicekmiş. Büyük salona gittik...

Büyük salona gelince açıklamalar sonucunda Elina Black çağırıldı. İnanamıyorum Elina mı!! O ölmedi mi!! Merlin.. Ne kadar güzelleşmiş. Ama o nasıl..

Dumbledore:Elina slytherin'e ve tom Riddle..

Oda slytherin'e geçer. Elina'nın yüzünde morluk mu vardı!! Elina büyük salondan çıktı. Odasına gitti. Bizimkiler ve ben onun peşine takıldık. Yo astronomi kulesine yön değiştirdi. Bizde onun hemen arkasındaydık.

Harry:S-sen nasıl ölmedin!!! Bize öyle söylediler!!

Pansy:Ne kadar ağladım haberin var mı!!! Sen aklını mı yitirdim Elina!!!

Elinaya geçiş..

Çok bağırdılar çağırdılar ağladılar ama ben ne derseler sessizdim. Haklılardı 6 ay Boyunca yoktum.. Onlara anlatamadım. Ama anlatmak istiyordum. Onlardan zarar gelmezdi tam ağzımı açtım ki draco konuştu. Ohh, okyanus gözlü prens.

Draco:Ne oldu Elina neden
bizden sakladın!! Neden?!

Elina:yemin ederim anlatamam ama o notları gönderen bendim..

Hepsi şoktaydı.

Hermione:peki morluklar ne?? Her yerinde morarma var!

Başımı aşağı eydim.. Olanlar yüzünden olmuştu..

FLASHBACK

Sonrasında herkes gidince ben ölümden dönmüştüm. Biri beni kaçırdı. Baktığımda voldemort tu.

Elina:ne istiyorsun burunsuz!!

Tom:a-aa ayıp oluyo ama Elina'cım. Küçük bir oyun oynayacağız. Baktım ölmüyorsun işkence çektiririz bizde değil mi Elina'cık..

Tom bana lanetler uyguluyor dövüyordu. Hiçbirşey yapamıyordum. Hergün lanet yiyordum.. Ben sadece Tom yanımdayken onlara not gönderebiliyordum. Ama onun emirleriyle. Bana her gün vurdu. Her Allahın günü lanet attı. Kaçmaya çalıştım ama yakaladı. Beni kapkaranlık bir odada 1 hafta aç bıraktı.. Sonunda Tom'u ikna ettim tabi şartsız kalmadı.. B-ben kabul ettim. Zorundaydım. Bir gün beni öldürücekti. İstediği zamanlar onun odasında  lanet uygulayacaktı. 50 kez aralıksızdı.. Kabul ettim. Ölene kadar orada duramazdım..

FLASHBACK SON

İşte anlatamazdım.
Bunları yaşadığımı duysalar tomun yanına gideceklerdi. Onların ölmesine göz yumamazdım. Sessiz kaldım. Yine... Çok sinirli leri.

Hermione:Cevap ver!!!

Elina:yapamam. O beni öldürür...

Hermione:kim El kim öldürecek.

Gözlerimi kaçırıyorum bakmaya cesaret edemiyorum. Yere bakarken konuştum.

Elina:S-söyleyemem lütfen o hepimizi öldürür.

Kimse voldemort tan şüphelenmedi bile..

Pansy:Ya söylersin ya da bizi kaybedersin Elina.

Elina:anlamıyor musun?! Yapamam. Size birşey olmasını istemiyorum. O beni izliyor.

hogwart's special wizardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin