•11•

83 6 2
                                    

Elina:ö-ölüyor muyum?? Ne zaman?!

Madam:kan değerlerine bakmam gerek..

~

1 saat geçti b-ben  3 hafta sonunda ölüyormuşum.. Bu kadar hızlı beklemiyordum...
Odama çıktım. Bundan sonra dışarı çıkıp diğerlerine iyi davranacaktım. Onlarla tekrar arkadaş olacaktım.

Tom:ne oldu? Ben öldürmeden sen mi öleceksin ahh çok yazııkk! Seni öldürmenin hayallerini kurmuştum.. Olsun öleceksin o da birşey.

Dedi ve kayboldu. Üstümü değiştirdim ve dışarı çıktım. Dumbledore den 3 hafta izin aldım. Derslere girmeyecektim. Bahçeye gittim ve altın üçlüyü gördüm..

Elina:şey selam Harry biz kardeşiz lütfen artık kabul et beni.

Harry:ne seni ne de o saçma salak hareketlerini istemiyorum yaklaşma bana sınanıyor muyum yaa git hayatımızdan çık git!!!

Hermione ve Ronda bana iğrenircesine bakıyordu. Oradan uzaklaştım. Draco ve Pansy oradaydı.

Elina:Şey selam arkadaş olabilir miyiz??

Pansy:sen hangi yüzle geliyorsun yaa!!

Elina:Pansy bak anlatab-

Draco:neyi anlatacaksın yaa sen ne anlatabilirsin ki!! Bıraktın öyle herkesi!! Sen yaşamayı hak etmeyen tek kişisin!!

Pansy:ölsen de kurtulsak Black!! En azından Blacklerin yüzkarası olmaktan kurtulursun!!!

Elina:p-peki..

Oradan uzaklaştım ve kullanılmayan kızlar tuvaletine gittim. Ağlamaya başladım. Bir yandan öksürüp bir yandan ağlıyordum lavabo kanlara bulanmıştı sanki. Ben deli gibi ağlıyordum. Öksürüğü çoğalmıştı.. Sonrası karanlık..

~

Uyanmıştım. Kaçıncı bayılmışım bu.

Madam:Ah Elina stresten uzak durulması gerektiğini bilmez misin sen!! Şey-

Elina:ne? Hastalığım mı ilerlemiş?

Diyip alayla sırıttım. Madam çok endişeliydi. Ciddileştim.

Elina:şaka mı?? kaç haftam kalmış??!

Madam:şey, ımm tatlım sakin ol ama sadece 3 günün kalmış..

Kahkaha attım. Madam çok endişeliydi. Kahkaha atarken bir anda ağlamaya başladım.

Madam:Dumbledorenin haberi var istediğini yapabilirsin özgürsün çık git gez eğlen.

Elina:eğlenecek arkadaşım olsaydı ya da vedalaşacak..

Madam:ama onların bilmesi gerek..

Elina:arkadaşlarım olmayan birine neden söyleyeyim.. Neyse iyi günler size sadece öldüğüm gün gelirim diğerlerinin haberi olmasın üzülürler..

~3 gün sonra~

3 gün boyunca hiçbirşey yapmadım. Sadece odamda kaldım ve çoğunlukla diğuerleriyle arkadaş olmaya başladım. Çok halsizdim. Bugün diğerlerine"kendine iyi bak beni unutma" vb şeyler söyledim ama anlamadılar. Büyük salona gittim. Herkesin gözü üzerindeydi. Kimsenin olmadığı bir yere gittim oturdum. Herkes bana tuhaf bakıyordu.

Dumbledore:evet genç öğrenciler bugün Elina'nın s-

Ayağa kalkıp bağırdım.

Elina:profösör!! Kimse bilmeyecek demiştim!!

Dumbledore:üzgünüm miss. Black. Yumulun!!

Herkes fısıldaşıyordu.
Bense kalkıp derse gidiyordum. Koridorda yürürken nefesim daraldı. Yere çöktüm. Nefes almaya çalıştım alamadım. Tom vardı

Tom:ne güzel ölüyorsun sen El??Annene iyi bak.

Diyip gülümsedi. Benden sonra karanlık.

Yazardan:

Elina bayılmıştı. Madam onları revire çağırdı. Nedenini söylememişti fakat Elina diğerleriyle vedalaşmıştı. Diğerleri anlamasa bile.. Onların hepsi geldi. Harry, hermione, ron, draco, pansy, Blaise, fred, George.. Onlar geldiğinde madam tam açıklayacaktı ki Elina'nın kalbi çöktü diğerleri merakla cama baktılar. Oradaki in Elina olduğunu anlayınca ağlamaya başladılar. Pansy kriz geçiriyordu diğer görevliler onlarla ilgileniyorum. Madam çıkınca herşeyi onlara anlattı.

Madam: Elina'nın bir hastalığı vardır bundan size bahsetmedi sanırım. İlaç verdim ama içmemiş. Yemek yememiş. Sonra hasta oldu ölümcül hastalığı başladı. Sizinle küsmek zorunda kalmış. Ama ölüm haberini alınca sizinle barışmak istemiş. Stresten bayılmış. 3 günü vardı. 3 gün önce izni vardı. Sizin üzülmenizi istememişti. Söyleyemedim fakat hep kendini suçladı ben Elinaya sadece hasta olduğunda değil psikolojik sorunlarına da bakardım. O çok özel bi kız. Şuan durumu iyi. Fakat heran kaybedebiliriz. Ailesine haber verdim ama gelmedi siz deneyin bir de..

Pansy sinir krizi geçiriyordu. Draco ağlayarak pansyi tutuyor. Hermione yere çökmüş ron onu tutuyor harry ise büyük şokta idi. Harry gidip siriusu çağırmış ve durumu anlatmış. Herkes hastane kanadında bekliyordu. Elina ise birkaç kez ölüyordu. Draco onun odasına gidip ağlıyordu. Bir mektup buldu yatağının orada. Aşağı inip onu okudu.
Herkes şiddetli ağlıyordu.

"Merhaba, ben Elina black. Ben sizin üzülmenizi istemedim tamam mı?? Benim suçum değildi eğer bilincinde olsaydım onların ölmesine asla izin vermezdim. Harry, Ron, hermione ve Baba. Yemin ederim çok üzgünüm.. Böyle olmasını hiç istemezdim. Hastalığımı öğrenmemişsindir umarım. Sizin üzülmenize dayanamıyorum. Siz beni ne kadar çok ağlatsanızda kızdırsanızda.. Sizi seviyorum be yaa.. Draco.. Draco sen-seni çok seviyordum en yakın arkadaşım olmuştun.. Ama ne yaptın bana gerçek yüzünü ortaya çıkardın. Pansy, pansy sen çok iyisin. Ben sana git dedim çünkü Voldemort sizi öldürürdü. Hepinizi.. Beni tehdit ediyor sizinle.. Hepinizle küsme sebebim buydu. Affedin beni.. O kullanılmayan kızlar tuvaletine her gittiğimde kendime zarar vermek istedim.. Verdim de. Harry, ron ve Hermione ben sizi hep kıskandım biliyor musunuz?? Siz farketmediniz ama Pansy bunu biliyordu. Hep sizin ne kadar mutlu bir aile olduğunuzu, gülmenizi, yılbaşını nasıl kutladığınızı kendim gördüm. O karda sizin oraya gittim ama gelemedim, "

Pansy çok kötü olmuştu. Harry devam etti.

" ama üzülme Pansy. Gerçekten. Değmem ben bunlara. Ne bir hediyeye, ne bir çöpe, ne de bir hayata bile çok görülüyorum. Neyse ikizler, siz çok şakacısınız üzgünüm bu nisanda doğum gününüzü kutlayamayacağım.

İkizler ağlarken burukça gülümsedi.

" hayat devam ediyor ve bunu değerlendirin tamam mı? Ben değerlendiremedim, Yaşayamadım, aşık olamadım siz bunu benim yerime yapın. Ama eğer ölmezsem de bana kızmayın. Size söyleyemedim. Lütfen kızmayın ben sizi kendimden de çok seviyordum. Harry siz o siriusu bulduğunuz gece snape in nasıl geldiğini sanıyordun. Ben söyledim. Ya da Draco ve pansy nasıl derste dalmışken snape soru sorarken bir kağıt belitiyordu. O bendim.. İyilik meleği değilim ama gökyüzündeki bir meleğim artık.. Merak atme harry annen ile babana senin nasıl başarılı olduğunu söyleyeceğim.. Draco, benim eşyalarımı sakla lütfen. Biliyorum benden nefret ediyorsun. Ama lütfen sakla herhangi biryere. Draco,ben sana ilk zamanlarda aşıktım biliyor musun?? Hala içimde de küçük bir kıvılcım vardı. Çok uzun oldu değil mi?? Tesadüfe bakın sanırım şuanda melek oldum"

~Elina Black~

Direkt Elinaya baktılar. Elina'nın kalbi durmuştu. Herkes cama yaslanmıştı. Krizler, Kaoslar, Bayılmalar. Ne yazık ki Elinayı kurtaramadılar. Herkes hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Elina ise yukarıda bir melek olarak ağlıyordu... Fakat ruhu hep oradaydı..

ÇOK ÜZÜCÜYDÜ.. çok üzüldüm gerçekten devam lütfen oylayın..

hogwart's special wizardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin