•6•

93 5 3
                                    

Ben onun kokusuyla mayışmıştım. Sonra da uyumuşum. Uyandığımda saçım örülüydü. Sıkı örülmüştü ki hiç dağılmamış. Saçıma hiç dokunmadım.

Bunu giyip üstüme cübbe alıp aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giyip üstüme cübbe alıp aşağı indim. Slytherin masasında ortalara geçtim bizimkiler de oradaydı.

Aurora:uhuhg baksanıza Oyuncağımız gelmiş

Diyip güldüler

Draco:gülmeyi kes aurora komik birşey yok.

Elina:yanlış cümle Draco 'burada tek gülenecek olan senin yüzün' diyecektin.

Bunu dediğimde çoğu gülmeye başladı.Aurora büyük sinirle

Aurora:ne biçim konuşuyorsun sen kendine gel!!

Elina:bana ne yaptıysan aynısını yapıyorum külkedilik devri bitti benim devrim başlıyor!

Herkes alkışlıyordu. Aurora kıpkırmızı bir şekilde gitti. Bu haline bende kahkaha attım. Yemeğimi yedim ve odama çıktım. Uzun zamandır dracoyu odasından etmiştim. Dumbledore'un odasına gittim. Bütün olanları tekrardan en baştan anlatınca şok oldum. Beni nasıl böyle suçlayabilirlerdi... Ben birşey yapmadım ki..

Gerçekten bunu duymak beni üzmüştü. Bu yüzden benden nefret ediyorlarmış. Bebek işim. Küçücük bir bebek.. Oradan ayrıldım ve Astronomi kulesine gittim. Harry de oradaydı beni görünce gidiyordu ki onu durdurdum.

Elina:Potter.. Yemin ederim daha yeni öğrendim bana neden çöp gibi davrandığınızı.. Gerçekten ben-
Gözlerimden yaşlar geliyordu.. Onları silip devam ettim.

Elina:gerçekten bilerek yapmadım küçücük bir bebek mişim nereden bilebilirdim ama bilseydim kimseniz ölmesini istemezdim.. G-gerçekten özür di-dilerim annen ve baban yok ama v-vaftiz baban v-var *fısıldıyor* bir vaftiz kardeşin olmasa da... N-neyse g-görüşüz ben böyle olsun istemedim...

Koşarak oradan uzaklaştım harry bana üzgün bakıyordu. Odama gidince Draco oradaydı yere bakarak lavaboya gittim. Yine sinir krizi geçirmek istemiyordum tırnaklarımı elime geçirdim. Kendimi sıktım.. Draco kapıyı çaldı.

Draco:Elina iyi misin??

Elina:evet Draco geliyorum.

Elimi yüzümü yıkadım ve çıktım.

Draco:El ne oldu??

Direkt yere çöktüm ve ağladım. Bilekliğime bastım ve pansy in gelmesini bekledim. Draco bana sarılmış bekliyordu. Pansy gelince o da bana sarıldı.

Pansy:sakince olayı anlat.

Olan biteni onlara anlattım.

Draco:onu öldüreceğim!!

Elina:Draco dur!

Draco çoktan çıkmıştı Harry ve diğerleri orada sohbet ediyordu. Draco Harrye geldi ve yumruk attı. Yakasından tuttu.

Draco:Bana bak POTTAH!! Kıza bak Elinaya bak!!!

Harry ve diğerleri bana bakınca birlik haldeydim.

Draco:bu kız senin yüzünden bu halde!!!

Harry:B-ben bilmiyordum-

Draco:tabiki bilmezsin bende bilmiyordum!! Senin yüzünden yemek yemiyor!

Pansy:Kıza iyi bak Potter sürekli sizin için ağlayan bir kız bu. Size değer veriyor!! Sen onu reddettiği için ağlıyor!!

Draco bıraktı ve beni kolumdan tutarak ilerledi. Boş bir koridorda durdu.

Draco:üzülme lütfen en iyi arkadaşımın üzülmesine dayanamıyorum..

Sorunda burada işte sen beni arkadaş olarak görüyorsun.

Elina:ben üzülmüyorum Draco.. Üzülmeye eğim sende üzülme. Babanı da takma lanet işte asıl yüz karası o!!

Draco:s-sen nereden-

Elina:biliyorum işte.. Ama ona kendini kölesiymiş gibi kullandırma sen özgürsün Draco kim ne derse desin..

Hello nasıl gidiyor?? Umarım güzel gidiyordur.

(421)

hogwart's special wizardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin